TROKARI! Hamstrasitko lampaantaljoja tänään Ikeassa?
Olipa jätte kiva todeta tänään Tammerforssin Ikeassa kuinka ahneet trokarit hamstrasivat kärryt täyteen joulukuun tarjous-taljoja!
Miten jotkut kehtaavat? Olin paikalla klo 11:15 ja kaikki 4000 taljaa oli myyty!
Kiitos vaan! Ihan turha kuvitella, että tulen ostamaan ja rahoittamaan trokari-bisnestänne Huutonetin taikka kirppareiden kautta, ei kiitos.
Kommentit (49)
toreilla, markkinoilla ja myyjäisissä.
Jostain käsittämättömästä syystä olen siis onnistunut kasvattamaan lapseni ilman yhtäkään lampaantaljaa. Tarpeeksi vaatetta päälle, niin ei ole kylmä pulkassa tai vaunuissa.
Ja takkakin löytyy kotoa.
10
miksi noista ei infota muuta kun jossain kuvastossa!
Olisin kyllä meidän vauvalle vaunuihin sellaisen käynyt hakemassa jos olisin tienny. Tarkoitus on kyllä muutenkin sellainen ostaa, mut olis ollu kiva saada halvemmalla :(
Harmittaa tuollaiset junttiääliöt jotka kaapii hyllyt tyhjäksi tarjoustuotteista ja myy ne eteenpäin kalliimmalla. Luulis et Ikeassakin olis joku rajoitus/asiakas että kuinka monta saa ostaa.
No LOL : http: //kesk ustelu .suomi24 .fi/nod e/950356 9
Välitä pois.
myynnissä rajoitettu erä, niin myös ostorajoitus pitäisi olla. Naurettavaa, että kuukauden tuote myytiin loppuun kahdessa tunnissa. Olen aivan samaa mieltä kanssasi.
miksi noista ei infota muuta kun jossain kuvastossa! Olisin kyllä meidän vauvalle vaunuihin sellaisen käynyt hakemassa jos olisin tienny. Tarkoitus on kyllä muutenkin sellainen ostaa, mut olis ollu kiva saada halvemmalla :( Harmittaa tuollaiset junttiääliöt jotka kaapii hyllyt tyhjäksi tarjoustuotteista ja myy ne eteenpäin kalliimmalla. Luulis et Ikeassakin olis joku rajoitus/asiakas että kuinka monta saa ostaa.
miksi noista ei infota muuta kun jossain kuvastossa!
Olisin kyllä meidän vauvalle vaunuihin sellaisen käynyt hakemassa jos olisin tienny. Tarkoitus on kyllä muutenkin sellainen ostaa, mut olis ollu kiva saada halvemmalla :(Harmittaa tuollaiset junttiääliöt jotka kaapii hyllyt tyhjäksi tarjoustuotteista ja myy ne eteenpäin kalliimmalla. Luulis et Ikeassakin olis joku rajoitus/asiakas että kuinka monta saa ostaa.
ihan sama kuka ne ostaa, kun kauppa vaan käy. Lisäksi tuolla tavalla saa hypeä ja mainetta kun ihmiset tappelee tarjoustuotteista. Sivumennen sanoen tuo talja ei ole sama kuin ikea kuvastotuote, vaan halpisversio. Kelpasi mulle kyllä silti, mutta ei ole sama kuin se mikä maksaa 39,90, niitä myytiin siinä vieressä sillä hinnalla. Ovat vähän isompia ja ilmeisesti tämä tarjoustalja ei ole aito.
mutta naurattaa ajatus mammoista hamstraamassa jotain lampaanraatoja :D Miten jollekin tulee edes mieleen lähteä Ikeaa tuollaisen takia. Tai yleensä hamstrata. Joillain on nyt koti täynnä taljoja, naurattaa sekin ajatus.
ja nyt myyty päivässä loppuun?
Luulin että vain tämän päivän tarjous.
Onkohan noita tulossa lisää Ikeoihin?
Vi**u mitä toimintaa Ikealta ja junttiääliöhamstraajilta. Miksi ei voida niitä ostorajoituksia laittaa :(
17
mutta naurattaa ajatus mammoista hamstraamassa jotain lampaanraatoja :D Miten jollekin tulee edes mieleen lähteä Ikeaa tuollaisen takia. Tai yleensä hamstrata. Joillain on nyt koti täynnä taljoja, naurattaa sekin ajatus.
Kate aika helvetin hyvä, ei ole eka vuosi.
Jostain käsittämättömästä syystä olen siis onnistunut kasvattamaan lapseni ilman yhtäkään lampaantaljaa. Tarpeeksi vaatetta päälle, niin ei ole kylmä pulkassa tai vaunuissa.
10
Mikä helvetti sun ongelmas on? Kyllä kai se lapsi ilman lampaantaljaakin kasvaa. Kasvaa muuten ilman pulkkaa ja vaunujakin! Mutta jos on todettu käteväksi käyttää lampaantaljaa pulkassa ja vaunuissa niin hittoako se sua liikuttaa? Meillä on 2 taljaa. Ärsyttääkö?
on noin halpojen taljojen alkuperä? Ovatkohan eettisesti tuotettuja?
Kyselee nipottaja.
Mikä helvetti sun ongelmas on? Kyllä kai se lapsi ilman lampaantaljaakin kasvaa. Kasvaa muuten ilman pulkkaa ja vaunujakin! Mutta jos on todettu käteväksi käyttää lampaantaljaa pulkassa ja vaunuissa niin hittoako se sua liikuttaa? Meillä on 2 taljaa. Ärsyttääkö?
Sen sijaan lampaantalja-addikteilla näyttää olevan ongelmia, kun toiset lampaantalja-addiktit ostavat Ikean tyhjiksi lampaanraadoista.
Juu, hyvin varmasti kasvaa ilman pulkkaa tai vaunujakin. On vain tuo liikkuminen paljon helpompaa, kun on vaunut alla ja nukkuuhan vauva mukavasti siinä ulkona. Ja pulkkakin on talvella kiva lapselle. Niitä ei vain oikein voi korvata millään, toisin kuin lammasräsyn.
10
10
mutta lampaantaljoja löytyy 4 kpl ja porontaljoja 2. (Yksikään ei ole Ikeasta.)
samoja "taljoja" myynnissä. ne ei ainakaan olleet lammasta nähneetkään joten relax kettutytöt!
kesällä ikeassa taisi olla samoja "taljoja" myynnissä. ne ei ainakaan olleet lammasta nähneetkään joten relax kettutytöt!
...Mitäköhän Ikea myy Lampaan taljoina, jos ei lampaan taljoja?
Nyt myyty kymmenen kappaletta hintaan 29,90. Eli ihan kiva pikku joulubonus ekana päivänä. Huomenna mennee loput. Perskutirallaa, kun en ostanut sataa kappaletta. Ihan kiva lisä lomakassaan kuitsekin.
Eikä todellakaan huutonetissä.
vai maksaako joku polyesteritaljasta useita kymppejä?
Mitä ne sitten on?
samoja "taljoja" myynnissä. ne ei ainakaan olleet lammasta nähneetkään joten relax kettutytöt!
mä ostin vauvalle vaunuihin. Siis yhden, en kärryllistä...