TROKARI! Hamstrasitko lampaantaljoja tänään Ikeassa?
Olipa jätte kiva todeta tänään Tammerforssin Ikeassa kuinka ahneet trokarit hamstrasivat kärryt täyteen joulukuun tarjous-taljoja!
Miten jotkut kehtaavat? Olin paikalla klo 11:15 ja kaikki 4000 taljaa oli myyty!
Kiitos vaan! Ihan turha kuvitella, että tulen ostamaan ja rahoittamaan trokari-bisnestänne Huutonetin taikka kirppareiden kautta, ei kiitos.
Kommentit (49)
noilta trokareilta Huutonetissä ostaakaan, koska jopa halvemmalla saat vieläpä kyseisestä liikkeestä isomman taljan. Taisi tulla ajatuskatkos noille trokareille, koska kyseistä taljaa ei normaalihinnalla ole Ikeasta edes ostettavissa. Tuo tarjoustuote oli kooltaan pienempi ja ohuempi, kuin normaalisti myynnissä olevat. Ja se, että joku pyytää Huutonetissä kyseisestä taljasta 50 € voi varautua nukkumaan itse kymmenien taljojensa päällä :)
Lauantaina 4.12. avaamme klo 9. Ja luvassa on seuraavia tarjouksia/tapahtumia:
Ilmainen aamupala klo 9-11
Jaamme 100 ensimmäiselle asiakkaalle ilmaisen LÖTTORP-lampaantaljan. 1 kpl/talous
Siiri-Tonttu ja Svengi-Poro viihdyttävät lapsia koko päivän
Tarjoukset voimassa 4.12. niin kauan kuin tavaraa riittää.
Kuka ihan oikeesti uskoo ostavansa lampaantaljan alle 10 euron hinnalla? Kyllä tuossa vaiheessa pitäisi kellojen soida? Itse aavistaisin, että jos Ikea mainostaa "lampaantaljoja", kyseessä ei ole aidot. Ja kyllä hinnan pitäisi viimeistään kertoa asian.
Menkääpä ostamaan jostain aito lampaantalja ja verratkaa hintaa? Jokainen joka on ollut taljojen/nahkojen kanssa tekemisissä, tietää, että niitä ei myydä tuolla hinnalla.
Onnea niille, joilla nyt on kymmeniä "lampaantaljoja". Lämmintä talvea ;-)
Tehkää valitus Ikean asiakaspalveluun missä vaaditte ostorajoitusta!
Voi hyvänen aika, kauppa myy tuotteita, ihmiset ostavat niitä ja iso tuote-erä loppuu, joten valitetaan että kaupan ei pitäisi myydä tuotteita nopeasti loppuun, kun itse halutaan tulla paikalle vasta myöhemmin. Voi hurlumhei kun kaiken pitäisi tapahtua aina oman pillin mukaan. Kyllä itse saadaan hamstrata, mutta jos tuotteet loppuu liian aikaisin, niin voi hyvänen sentään että harmittaa kun nyt joku sai lampaantaljan ja minä jäin ilman, kyllä nyt varmasti kuollaan koko perhe pakkashangessa hypotermiaan. Ei muuta kuin eduskunnan portaille mielenosoitusta pitämään.
mitenkäs sitä Eduskunnan portaille pääsis, jos on sitä ennen paleltunut pakkashangessa hypotermiaan? =D
Voi hyvänen aika, kauppa myy tuotteita, ihmiset ostavat niitä ja iso tuote-erä loppuu, joten valitetaan että kaupan ei pitäisi myydä tuotteita nopeasti loppuun, kun itse halutaan tulla paikalle vasta myöhemmin. Voi hurlumhei kun kaiken pitäisi tapahtua aina oman pillin mukaan. Kyllä itse saadaan hamstrata, mutta jos tuotteet loppuu liian aikaisin, niin voi hyvänen sentään että harmittaa kun nyt joku sai lampaantaljan ja minä jäin ilman, kyllä nyt varmasti kuollaan koko perhe pakkashangessa hypotermiaan. Ei muuta kuin eduskunnan portaille mielenosoitusta pitämään.
2kpl per talous 200kpl erä taas niitä on ovh39.90, taitaa olla joku sivuerä ei kyllä google anna mitään tietoo ikea luoden lampaantalja
<a href="http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=Lampaantalja&x=0&y=0" alt="http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=Lampaantalja&x=0&y=0">http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=Lampaantalja&x=0&y=…; Nyt siellä on jo pari myyjää, hintana 30 ja 40€!!! Voi elämä näitä pas****a!!!
itsekin vantaan ikeaan marssin illalla siinä toivossa että omalle sekä siskon vauvalle olisin taljat saanut, siellä sitten huomasin lukevan isolla "loppuunmyyty" että ärsytti!! olisiko voinut laittaa jonkun rajoituksen niihin jotta mahdollisimman moni olisi niitä saanut.
no onneksi on muitakin kauppoja!!
Jostain käsittämättömästä syystä olen siis onnistunut kasvattamaan lapseni ilman yhtäkään lampaantaljaa. Tarpeeksi vaatetta päälle, niin ei ole kylmä pulkassa tai vaunuissa. Ja takkakin löytyy kotoa. 10
En ole koskaan ymmärtänyt miksi rataisiin tai pulkaan pitäisi tunkea talja! Lämpimät vaatteet päälle niin ei palele. Kun sen verran viitsii katsoa ettei vauvallekaan pue puuvillaan, niin ei tarvitse olla edes montaa kerrosta vaatetta että pysyy lämpimänä.
Just piti lähtee Ikeaan ostamaan niitä taljoja. Onneks googletin ensin. Ei tarvi vissiin lähteäkään..
että ostais
Kysymyksiä (2 kpl)
Kysymyksen esittäjä: kaarina23 02.12.2010 14:37:23
Sama kysymys kuin edellisellä, liekö Ikean 9.95€ tarjoustuote??
Myyjän vastaus
Myyjä ei vielä ole vastannut tähän kysymykseen
Myyjä voi vastata esitettyihin kysymyksiin kirjoittautumalla sisään omalla tunnuksellaan ja palaamalla tälle sivulle.
Kysymyksen esittäjä: 5xmamma 02.12.2010 14:10:44
Onko tämä Ikean tarjoustuote?
Myyjän vastaus
Myyjä ei vielä ole vastannut tähän kysymykseen
Ihan paikanpäällä annoin palautetta jokaiselle näkemälleni myyjälle ja soitin vielä asiakaspalveluunkin!
Oli vaan kiva avautua vielä täälläkin, kun ihan varmasti ne trokarit täälläkin pyörii!!!
Niin ja kyllä niille trokareillekin siellä kuittailin useammallekin...
kun en edes netistä löydä Ikean tarjouksista? Siellä taljan hinta on 39,90. Ja kuulun FamilyClubiin, joten pitäisi kaikkien tarjouksien näkyä. Etenkin jos on tosiaan joulukuun tarjous eikä vain tämän päivän.
juttu Vantaalla. Siellä näkyi ihmisiä kärryt täynnä taljoja.
kun en edes netistä löydä Ikean tarjouksista? Siellä taljan hinta on 39,90. Ja kuulun FamilyClubiin, joten pitäisi kaikkien tarjouksien näkyä. Etenkin jos on tosiaan joulukuun tarjous eikä vain tämän päivän.
ja sain tarvitsemani kaksi. Minuuttia myöhemmin korit olivat tyhjät, ihmisiä oli sadoittain. Ja kyllä siellä todellakin oli näitä akkoja jotka lastasivat kärryt täyteen. Että älkää ostako vähään aikaan huuto.netistä tai muualtakaan lampaantaljaa, myyjä on trokari.
Tarvinnee siis myös seurata kuvastoa... Mutta aika huonosti on joulukuun tarjous organisoitu, jos kuukauden tarjoustuote loppuu ekana päivänä.
tai sitten takan eteen. kaikilla av-mammoilla on takka.
niitä sieltä huutonetistä!! Ihan oikein, että niille trokareille jää "hankinnat" käsiin!