Mies ei halua, että alan käymään samalla salilla hänen kanssaan..
Outoako?
Sali olisi sopivan matkan päässä, mutta ei kuulemma halua ja voitaisiin mennä samalla kyydillä.
Kommentit (16)
Siellä käy varmaan kauniita hyväkroppaisia akkoja, ja ukko ei halua että näet ne. Koska kieltäisit sen jälkeen ukkosi käynnit siellä? :D
Ukot on läpinäkyviä.
Ihan hyvin se voisi sitten kieltää minun käymiseni millä tahansa salilla, jos on vaarana törmätä hyväkroppaisiin miehiin :D
Ja minä en ole kyllä mitenkään ylipainoinen tai rupsahtanut, ihan timmissä kunnossa minäkin olen.
-ap-
Itse kyllä katselen mielummin niitä nuoria trimmattuja herkkuperseitä taivuttelemassa vartaloitaan ilman että vaimo ähkii happamana vieressä.
Joko hän haluaa tiirailla naisia rauhassa tai on mustasukkainen jos sinä menet sinne tiiraamaan miehiä.
Kyllä normaali parisuhteessa voidaan käydä samalla salilla ja ihan yhtäaikaakin ;))
varmaan haluaa omaa aikaa ilman sinua. Käykö sekään jos menette aina eri aikohin?
jos sillä on omia kavereita salilla ja tykkää heittää siellä läppää niiden kanssa. Ei pariskunnan tarvitse aina olla kuin paita ja perse.
Mutta jos tämä olisi käytännöllisin sali sinulle niin miksi ehdoin tahdoin vaikeuttaa sinun elämääsi.
Kysypä suoraan, miksei mies halua sinun tulevan samalle salille.
eri aikaan? Jos ette, niin on kyllä tosi kummallista. En minäkään halua mieheni kanssa samaan aikaan mennä salille. Nähdään ihan tarpeeksi kotonakin. Mutta samalla salilla käydään kyllä, vaan eri aikaan.
käymiset..
Hän ei halua minua sinne ja piste. On kuulemma miesten rentoutumispaikka. Muuta ei sanonut. Ja koomista tästä tekee sen, että mies käy vain salilla nostamassa puntteja, minä taas jumpissa. Tuskin edes toisiamme nähtäisiin, ellei ohimennen pukukoppien läheisyydessä.
Tuskin mies nyt minua häpeää. Ihan timmissä kunnossa olen ja mielestäni nättikin =) Ja kyllä minä voin toisellekkin salille mennä, ei tämä minua haittaa. Lähinnä nyt vain kummastuttaa.
-ap-
sillä on siellä salilla salirooli (sama kuin ihmisillä on työrooli jne) ja sinä et kuulu siihen mitenkään, eikä hän halua sekoittaa näitä rooleja.
joku misu kiikarissa tai sitten jo suhteessa jonkun siellä käyvän misun kanssa. Tai ei edes käy salilla vaan viettää ne ajat jonkun misun luona, kun siellä mukamas on. Tai sitten onkin bi tai homo ja on löytänyt sieltä kivan miehen!
nyt usko minkään exän olevan kuvioissa tai et kävisi muualla saatika pettäis :D
Kaippa se vaan haluaa tosiaan paikan, jossa se saa varmasti olla rauhassa kaukana parisuhteesta.
-ap-
että löydät sieltä uuden komean treenatun miehen!
voi olla siellä toisellakin salilla ;)
-ap-
Siellä käy varmaan kauniita hyväkroppaisia akkoja, ja ukko ei halua että näet ne. Koska kieltäisit sen jälkeen ukkosi käynnit siellä? :D
Ukot on läpinäkyviä.