Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jospa vihdoin onnistuisin laihduttamaan?

Vierailija
22.11.2010 |

10kg-15kg olisi pudotettavaa ja aina epäonnitun kun alan ahmia herkkuja. Koitan nyt vähentää hiilareita sekä rasvaa,syödä n.3h välein ja aloittaa maltillisen liikunnan. Onko muita? Mikä teidän taktiikkanne:D? Ajattelin lauantaisin pitää herkkupäivän, muuten kieltäydyn totaalisesti viikolla herkuista sekä kahvipöydän pupeloista

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään taktiikkaa. Tuntuu, että kaikkea kokeiltu jo... Mulla olis 15-20kg pudotettavaa.

Vierailija
2/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa viikossa -5kg! (Josta ehkä 2 kiloa on nestettä ja vatsan turvotusta.) Tavoite on saada vielä toiset 5 kg lähtemään. Silloin olisin vaa'an lukemissä "ennen lapsia".

Syön kolmen tunnin välein pienen, kevyen ruuan: salaatti, puuroa, yksi leipä kinkulla, nutrilett-pussi tms. Yhden kerran olen herkutellut kuivatuilla karpaloilla(sis. öljyä).

En suosittele pitämään ns. karkkipäivää, koska alkaa vaan tehdä enemmän mieli. Kahvilassa voi valita leivän, ei ole pakko ottaa munkkia. Synttäreilläkin voi ottaa pullan tms., mutta ei sitten muuta!

Edellisen kerran laihduin häitämme varten laskemalla joka suupalasta kalorit, ja kirjoitin ne ylös. Etukäteen pitää päättää, kuinka paljon päivässä saa tulla kaloreita. Tällä kertaa en ehdi laskea, kun on 2 pientä lasta. Mutta varmaan tulee alle 1200 kcal joka päivä.

Näin minä, mutta kaikilla on tapamme. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipainoni on 72 kg, nyt vuoden seurustelusuhteen jälkeen se on 74,8... :D Ei huolestuttavaa, mutta suunta on nimenomaan sitä. Tiedätte tarinan; mässyjä iltaisin murun kainalossa, ulkona syömistä, viihteellä käymistä jne...

Pastasta, perunasta, riisistä, leivästä, sokerista jne. olisi tarkoitus tinkiä, alkaen eilen, jolloin söin aamupalaksi 2 munaa + fetasalaattia, lounaaksi kasvissosekeittoa raejuustolla + fetasalaattia, töiden jälkeen söin fetasalaattia (eikä vieläkään ole satsi loppunut!!), herkkusieniä sekä mustaherukkarahkaa.

Vierailija
4/9 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt jumittaa!! Mulla ongelmia aiheuttaa kilpirauhasen vajaatoiminta, aineenvaihdunta on totaalisen jumissa

Vierailija
5/9 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt pari viikkoa karpannut ja onhan se paino tippunut 7kg. Vielä olisi 20kg pois saatava mutta jos edes 10kg vielä saisi pois niin olisin kyllä tukeva mutten paksu :D

Vierailija
6/9 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäämällä liikuntaa, olen saanut pois 10kg, vielä ehkä 5kg jäljellä.

Vierailija
7/9 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vedellyt niitä pirtelöitä viikon, painoa pois 2,5 kiloa

olen yrittänyt ruokavalion keventämistä tuolla tavoin kuin sinäkin, mutta ei toimi mulla. Mun pitää saada kunnon startti, siis vierottaa itteni kunnolla mässäilystä ja herkuista. Nutrilettien avulla sen on onnistunut mulla ja onnistuu aivan varmasti sullakin. :) Kokeile sitä tai jotain vastaavaa valmistetta. Eka viikko vaikea, sitten helpottaa. Ja pian voi jättää valmisteet veke ja terveellinen ruoka maistuu taivaalliselta ja pienet annokset täyttää hyvin, kun vatsalaukku kutistunut.

Pari vuotta sitten tein siis saman homman ja kilot palanneet salakavalasti. Ei siis heti palanneet vaan tosiaan parin vuoden aikana.

Vierailija
8/9 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajattelin vielä toisen viikon käyttää pirtelöitä, sitten siirryn hiljalleen vähähiilihydraattisepaan ruokavalioon. En siis ala totaalikarpiksi, mutta jätän esim. leivän kokonaan pois, jota söin ennen kuuria aivan liikaa.

Vierailija
9/9 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mä yritin tota taktiikkaa toista kuukautta ja kun paino ei laskenut niin pakko oli kirjautua kalorilaskuriin. Nyt tiedän kuinka paljon kaloreita saan syödä. Yllättävän vähän :(. Ja kun mietin viikottaista herkkupäivääni niin apua, en uskalla edes miettiä paljon silloin tuli kaloreita. Ei ihme etten laihtunut...

Nyt on lähtenyt 6kg reilussa kahdessa kuukaudessa joten tahti on hyvä :).