Ikäsi ja imetätkö julkisesti?
Kommentit (27)
Miten tässä voi edes onnistua olematta koko aikaa kotona? Meillä on sukua ympäri maata. Jo pelkästään automatkoilla joutuu jossain vaiheessa pysähtymään syötölle. Vai syötätkö autossa? Pakkasella? Vai etkö ole täysimettänyt?
Olen 34v ja mulla on 3 lasta, joita en ole kertaakaan imettänyt julkisesti, en ole kokenut siihen minkäänlaista tarvetta.
Useimmissa kauppakeskuksissa ja jopa huoltoasemilla on se paikka, missä on vaipanvaihtopiste. Siellä on monesti myös mikro ja tuoli, joka lienee merkki syöttämismahdollisuudesta. Itäkeskuksessa on ihan jopa pari "imetyskoppia". Jos tällaista paikkaa ei erikseen ole, menen invavessaan. Enkä näe sitä lapsen kiduttamisena, että joutuu joskus syömään vessassa. Mitä se siitä tajuaa?
tuollaisia vaipanvaihto huoneita. Asun pienessä pitäjässä. Ja vessassa en koe mukavaksi imettää.
t.ap.
Olisihan tuollaiset imetyshuoneet erikseen ihan ok juttu :)
Olen imettänyt julkisesti ollessani 28-32. Aina imetyspaidan tai harson avulla, joten en ole sen enempiä paljastellut. Koskaan en ole tuntenut oloani kiusaantuneeksi enkä ole myöskään havainnut sellaista ympäristössä.
Kahdesti olen herättänyt suunnatonta kiinnostusta imetykselläni. Imetin täysin tyhjän ABC-huoltoaseman "salissa" ja yhtäkkiä paikalle pelmahti kaksi bussillista italialaisia jalkapalloilijoita. Ne suorastaan kerääntyi minun ympärilleni, vaikka tilaa olis ollut millä mitalla ja tuijotti herkeämättä, mutta ei paheksuen vaan ihaillen.
Toinen kerta oli Turun yliopiston pääkirjaston aulassa. Aloittaessani paikalla ei ollut ketään, mutta pian sain yleisöksi joukon vaihto-oppilaita tutorinsa kanssa. Tutor vaihtoi lennosta aihetta, ja kertoi Suomen olevan tasa-arvon mallimaa, äiditkin opiskelevat vauvoineen yms. aiheeseen liittyvää. Päästiin jopa muutamaan valokuvaan.
Ja olen imettänyt kaikkia kolmea lastani julkisesti, 22-24- ja 27-28-vuotiaana.
Ja olen imettänyt julkisesti ollessani 32-39.
Minusta oli ällöttävää kun työkaveri tuli näyttämään kaikille lastaan (täällä työpaikassa on sellainen tapa) niin tämä työkaveri sitten ihan pokkana siinä kahvipöydässä alkoi imettää niin että kaikki näkyi. Se käytti jotain läpinäkyvää tuttia joka laitettiin nännin päälle ja sekin siis näkyi kun sitä piti asetella. Niiiin noloa. Ja oli pienet tissit.
ulkomaita myöten, mutta silti on aina löytynyt joku muu paikka imetykselle kuin ravintolan ruokapöytä tai muu julkinen paikka.