Onko täällä ketään, jolla olisi täydellinen elämä?
Terveet, fiksut ja koulussa hyvin pärjäävät lapset, hyvä avioliitto, kaikki hyvin molempien sukujen kanssa, taloudellisesti kaikki hyvin, laaja ystäväpiiri niin aikuisilla kuin lapsillakin, ei mitään vastoinkäymisiä milloinkaan?
Kommentit (43)
loistavia puhujia, tarvitaan myös hyviä kuuntelijoita! Kun nyt olet vuosia kuunnellut työkavereitasi etkö todellakaan ole löytänyt mitään kysyttävää heiltä? Joku varmaan rakentaa tai kunnostaa taloa - kysy vaikka hänen mielipidettään parketin ja laminaattien eroista - varmasti ilahtuu kun joku kuuntelee hänen mielipidettään:) Tai joku toinen on tullut matkalta, kysy vinkkejä - ihan vain kaiken varalta jos joskus itse olisit menossa.
On äärettömän helppo keksiä jutun aiheita kun on hetken kuunnellut toisia ihmisiä! Jokaisella on joku asia sydäntä lähellä, jonain päivänä joku haluaa kysyä sinulta mitä ajattelet - silloin olettekin jo vuorovaikutuksessa:D siitä se lähtee!
22
Te jotka ette tajua, tuota sanontaa tuskin olette kovin onnellisia. Sehän on oikeastaan vain sitä, että hyväksyy sen mitä elämä tuo tullessaan.
Sairastuin vakavaan sairauteen ja henki meinas lähteä, ne vuodet oli yhtä helvettiä ja sitä jatkui ja jatkui. Pääsin lopulta jaloilleni, työkyky lähes menneenä, muttei niin menneenä, että pääsisin eläkkeelle. Mistä seuraa se että eletään köyhyysrajalla. Mikä ei sekään olisi niin kamalaa, jollei olisi huomattu parannuttuani (tai mulla oli hippunen voimaa tunnustaa tosiasiat) että talo on sillä lailla homeessa, että sen korjaaminen tulisi jumalattoman kalliiksi. Ei siis ole rahaa, ei ole kunnon työkykyä, uskottavuus työmarkkinoilla on muutenkin mennyt, asutaan hometalossa jota ei saa myytyäkään. Multa loppui usko siihen että asioilla on tapana järjestyä, sitten kun heti sairaushelvetistä selvittyäni alkoi homehelvetti. Samalla meni usko jumalan olemassaoloon. Tässä sitä nyt sitten mennään, päivä kerrallaan, eivätkä asiat enää edes voi järjestyä.
Eivät olleet lähtökohdat minulla lapsena täydelliset. mutta mutta. Elämä on kantanut ja minulla on asiat hyvin.
-Ystäviä, ihmisiä joihin voin luottaa ja joiden kanssa voin jakaa elämäni ilot ja surut
-Elämänkumppani, rakas, paras ystäväni, viisas, hauska, loistavaa seksiä
-Lapsi, joka on täydellinen. Ja toinen tulossa.
-Työ, joka antaa enemmän kuin ottaa, jota haluan tehdä ja jossa haluan kehittyä eteenpäin
-Olen terve, en virhetön mutta varsin kelvollisessa kunnossa
Elämä On Ihanaa kaikkine iloinen, pelkoineen ja suruineen.