Käsi sydämelle, te 40+ ikäiset naiset. Voitko ihan rehellisesti sanoa, ettei
ulkonäön rapistuminen harmita, että ottaa päähän, kun ei ole enää miesten suosissa samalal tavalla kuin nuorempana jne? Juu, ja itsekin olen 41-vuotias ja mua ainakin tää ikä ottaa jotenkin päähän. Jonkinlainen ikäkriisi siis..
Kommentit (84)
että pitäisi sänkyyn hypätä, niin oikeastaan mieluummin olen sitten ilman sitä huomiota. Olishan se tietysti kivaa, jos miehet yhä katselisivat sillä silmällä mutta en olisi mitenkään valmis enää perheenperustamishommiin.
Olen tosi onnellinen, ettei tarvitse enää tehdä vauvoja ja lisääntyä!
Olen kyllä huomannut, että ne harvat miehet, jotka minut noteeraavat, ovat itseni ikäisiä tai vanhempia ja availevat mulle ovia ja semmosta. Eli en ole sitten kokonaan kuitenkaan kadottanut nuoruuden kauneuttani tai jotakin.
Ehkä keksin jotakin kivaa ajankulua lopuiksi 40 ikävuodeksi joka ei liity miehiin välttämättä mitenkään. Onhan maailmassa niin paljon muutakin kivaa kuin kisääntymiskkuviot ja semmoset.
harrastetaan nykyään muutenkin kuin lisääntymisen vuoksi.
jos olisin vielä samannäköinen kuin 17-vuotiaana. Minulla ei olisi mitään uskottavuutta eikä auktoriteettia. Minua kohdeltaisiin joka paikassa kuin teiniä. Voisin mä muutaman ylikilon jollekulle lahjoittaa, mutta rypyistä en halua luopua, en mistään hinnasta.
ehkäpä sitten kun olet joskus vielä aidosti onnellinen tai tunnistat sen tunteen itsessäsi, se peiliin katsominen ei ole kauhistus, vaikka sieltä hieman rypistyneempi naama katsoisikin vastaan. ;) Vanheminen tuo mukanaan itsensä hyväksymistä ja armollisuutta, enkä tiedä miksi naisille tuntuu olevan niin vaikeaa hyväksyä itsensä sellaisina kuin ovat. Nuoret naiset erityisesti yritetään puristaa tiukkaan ulkonäkömuottiin ja itseään ehkä vielä etsiskelevä ei voi olla tyytyväinen, jos ei täytäkään ympäristön kriteerejä. Vanhempana näkee selkeämmin että harva meistä kuitenkaan on täydellinen ja silti sitä on tarpeeksi hyvä. Itse en jaksa uskoa, että kaikki miehet ihailisivat ja näkisivät märkiä päiväunia 20v. timmeistä pikkupimuista. Itsevarmuus ja naisellisuus taas ovat seksikästä ikään katsomatta. Kauneusleikkauksiakin jokainen voi tehdä niin paljon kuin katsoo tarpeelliseksi, itse en koe tarvetta. Kun pitää itsestään muuten huolta ja elää terveellisesti, niin luomukin on ok. Kyllä se onni tulee jostain muusta kuin botox-ruiskeista.
näkee märkiä päiväunia kaikista hyvännäköisistä naisista välillä 15-50, sen vanhemmat varmaan alkavat olla jo liian rusinoita. Mutta keskimääräisesti enemmän niitä hyvännäköisiä löytyy silti nuoremmista kuin vanhemmista, joista aina sanotaan, että hyvännäköinen IKÄISEKSEEN, ei verrattuna nuorempiin. Jos taas parisuhdetta ajattelee niin ihan taatusti nelikymppisen on paljon vaikeampi löytää siihen miestä kuin nuoremman.
ikää on 38 v ja noi kähmivät äijät jotain 60+
Ja joo. Mieluumin eläisin noita kopelointeja ilman.
miehet varmasti näkevät about kaikista naisista. ;) Päiväkahvisuhteet ja pitkä parisuhde vain ovat tässä kohtaa eri viivalla. Minulle näin 40+ riittää hyvin, että olen sinut itseni kanssa ja voin hyvin. Jos jonkun mielestä olen hyvännäköinen ikäisekseni, olen täysin tyytyväinen. En edes kuvittele tai haluaisi näyttää kaksikymppiseltä itseltäni. Jos se kelpaa miehelle, hyvä niin. Jos ei, voi vapaasti vaihtaa nuorempaan tai vanhempaan. Kertoo siinä tapauksessa ehkä enemmän miehestä kuin minusta, koska ei se oma puoliskokaan enää ihan mene 20v. rantaleijonasta, vaikka simpsakka tapaus muuten onkin. :D
aijon ottaa kaikki mahdolliset kiristykset ja botoxit mitä vaan rahalla saa. En ole nähnyt yhtään kaunista 5-kymppistä, jollei naamaa ole korjailtu. Näin se valitettavasti on.
enää 50 vuotiaana siihen, että on kaunis.
Ja tässä iässä alkaa ajattelu muutenkin muuttumaan (ei toki kaikilla).Elämän tärkein tehtävä ei ole saada miestä, miesten ihailua, olla miesten märkien päiväunien kohde tai välttämättä edes pitää miestä.
On niin vahvoilla itsensä kanssa, että voi ajatella, että jos ei kelpaa ryppyineen niin ovi on auki ja saa ihan vapaasti mennä perustamaan uutta perhettä nuoren tytön kanssa.
En millään jaksaisi tuhlata elämääni siihen, että elämäni tärkein asia olisi saada itselleni pidettyä mies.
Mutta asiasta toiseen. Minulla jäi juuri syksyllä työkaveri eläkkeelle ja hän on todella kaunis nainen. Ikää on 63 vuotta.
täydet kompit. Yksi hyvä ystäväni täytti juuri 70v. ja on todella kaunis ja sen lisäksi vielä viisas ja ihana nainen. Siinä itsellekin tavoitetta seuraavalle 30 vuodelle.
enää 50 vuotiaana siihen, että on kaunis.Ja tässä iässä alkaa ajattelu muutenkin muuttumaan (ei toki kaikilla).Elämän tärkein tehtävä ei ole saada miestä, miesten ihailua, olla miesten märkien päiväunien kohde tai välttämättä edes pitää miestä.
On niin vahvoilla itsensä kanssa, että voi ajatella, että jos ei kelpaa ryppyineen niin ovi on auki ja saa ihan vapaasti mennä perustamaan uutta perhettä nuoren tytön kanssa.
En millään jaksaisi tuhlata elämääni siihen, että elämäni tärkein asia olisi saada itselleni pidettyä mies.
Mutta asiasta toiseen. Minulla jäi juuri syksyllä työkaveri eläkkeelle ja hän on todella kaunis nainen. Ikää on 63 vuotta.
se ajattelu muuttuu juuri siksi, että kun ei enää mitenkään voi kilpailla nuorempien kanssaa miehistä tai mistään niin luovuttaa kokonaan. Sama kuin jos pyrkisi 10 kertaa teatterikorkeaan ja aina karsiutuu ekassa vaiheessa niin järkevä keksii itselleen muun työn. Varmastikin vanhemmiten alkaa kaikki vaivatkin kolottaa eikä seksi ole enää kovin kivaa tai kiinnostavaa.
mutta sitähän se elämä on.
Myös sen voin rehellisesti sanoa myös että rupsahtamisesta huolimatta elän elämäni parasta ja onnellisinta aikaa.
Mutta vielä enemmän surettaa se, että omat vanhemmat vanhenee ja ovat vanhuksia.
no mutta sen tiedät vasta sitten kun olet ylittänyt kynnyksen. ;) Jos vertaa 4-kymppisen ja 2-kymppisen naisen seksielämää, ei ole vaikeaa veikata kummalla se luultavasti on keskimäärin tyydyttävämpää. Ei 40-50+ nainen normaalisti edes haluakaan kilpailla 20v:n kanssa. Sehän olisi samaa kun leikkisi epätoivoisesti tyttärensä siskoa tai ystävätärtä. Naiseus, naisellisuus ja seksikkyyskin on niin paljon muuta kuin pelkkä ulkokuori. ;D
joten ei tuota mitään ongelmia vanheta vapaasti.
Oma mies sanoi, kun juteltiin tuosta aiheesta, ettei voisi kyllä löytää mitään yhteistä parikymppisen kanssa, ei kestäisi sen lapsellisia juttuja jne.
Oma mies sanoi, kun juteltiin tuosta aiheesta, ettei voisi kyllä löytää mitään yhteistä parikymppisen kanssa, ei kestäisi sen lapsellisia juttuja jne.
kyse ulkonäöstä. Kysy siltä, olisiko hyvä, jos se saisi vaimoonsa nelikymppisen naisen pääkopan ja parikymppisen kropan?
Miehet huomasivat liikaa kun olin nuori -- vääränlaista huomiota oli riesaksi asti. On helpotus olla rupsahtanut keski-ikäinen.
Elämä kun ei mene niin, eikä miehenkään kroppa säästy vanhenemiselta. Voisihan sitä koko ajan haaveilla että kun tuo toinen olisi sellainen tai tällainen tai vaikka upporikas, mutta kun ei 100% täydellisyyttä ole olemassakaan. Ihminen, joka esimerkiksi on pettämiseen altis, tekee sen
kyse ulkonäöstä. Kysy siltä, olisiko hyvä, jos se saisi vaimoonsa nelikymppisen naisen pääkopan ja parikymppisen kropan?
Tunnen itseni kypsäksi ja olen sinut itseni kanssa. En mitenkään haluaisi olla nuorempi. Ulkonäön rapistuminen kyllä harmittaa, aina kun siltä näyttää. Mutta nyt tällä hetkellä olen kuullut muitakin, että raskauteni nuorentaa eli että näytän nuoremmalta kuin vuosi sitten ja niin minustakin. En kaipaa miesten suosiota enkä kenenkään ihailu, se kuului nuoruuteen. Minusta on kivaa olla ihan massaa vaan, eikä enää edes yrittää erottua joukosta.
ottaa päähän. Mun peppu on on ollut täydellinen ja on se vieläkin ihan hyvä muttei täydellinen.
Ehkä 10v päästä kaipaan niitä katseita joita nyt saan osakseni.
Onneksi oma mies muistaa kehua ja puhua kauniita vaikka ollaan oltu yli 20v yhdessä.