Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi sydämelle, te 40+ ikäiset naiset. Voitko ihan rehellisesti sanoa, ettei

Vierailija
27.11.2010 |

ulkonäön rapistuminen harmita, että ottaa päähän, kun ei ole enää miesten suosissa samalal tavalla kuin nuorempana jne? Juu, ja itsekin olen 41-vuotias ja mua ainakin tää ikä ottaa jotenkin päähän. Jonkinlainen ikäkriisi siis..

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto on kasvanut terveeksi ja edelleen näin keski-iässä en mieti, olenko viehättävä jonkun silmissä vai ei. Sillä ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Muut asiat on mielenkiintoisempia minun elämälleni.

Ja kiitos vain. En todellakaan kuole vanhanapiikana tai impenä:)

jos miesten huomion menettäminen ei haittaa. Se mitä ei halua niin miksipä se kiinnostaisi.

Vierailija
82/84 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole terve isäsuhde ja ovat jääneet vaille sitä miesten huomiota. Tai oikeammin sitä isän huomiota ja siksi kaipaavat koko ajan miesten katseita ja yrittävät olla mahdollisimman viehättäviä miesten silmissä ja elävät siitä.

Sellaisille voi se huomion väheneminen olla kova pala.

Itsetunto on kasvanut terveeksi ja edelleen näin keski-iässä en mieti, olenko viehättävä jonkun silmissä vai ei. Sillä ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Muut asiat on mielenkiintoisempia minun elämälleni. Ja kiitos vain. En todellakaan kuole vanhanapiikana tai impenä:) jos miesten huomion menettäminen ei haittaa. Se mitä ei halua niin miksipä se kiinnostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen usein samalla tavalla kun se 27-vuotias tässä ketjussa

..toisaalta en ole juuri koskaan ollut "miesten suosiossa"vielä vähemmän nyt kun olen ylipainoinen,mulla on 3 lasta enkä meikkaa tai laittaudu.Exälle olisin kelvannu,mutta jätin hänet erinäisistä syistä.Olen valmistautunut jo että vietän yksin loppuikäni.Ja se on ihan ok.

Vierailija
84/84 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen sinut itseni kanssa.