Vaimo lähti äsken synnyttämään bussi-metro-bussi -reittiä ,supistuksia 4 min välein.
Lapsivedet meni jo illalla. On niin pihi ettei halunnut mennä taksilla. Toivottavasti syntyy terve vauva :)
Kommentit (59)
Tiedän yhden pariskunnan, jotka ovat ihan tajuttoman pihejä, ja pihimpi on nimenomaan tämä vaimo - jopa se pihi mies välillä ihmettelee, miten pihi se vaimo on.
Vaimo uskoo kaikkeen luonnolliseen ja luonnonmukaiseen ja lääkkeettömään, ja esim. esikoiselle kielsi kaiken lisämaidon 3 päivän ajaksi, ennen kuin hänen oma maitonsa nousi. Kun tämän lapsen paino huiteli miinuskäyrien ulkopuolella, ei sitä lisämaitoa tai lisäruokaa annettu (lapsi siis jo yli 6 kk), koska se äidinmaito on niin parasta. No, lapsi on nyt terve 6-vuotias, joten kai sitten tiesi ,mitä tekee. Itse vain näen lapsen parhaan hiukan toisin. En usko, että lisämaito pilaa lapselta mitään, jos sitä annetaan vain ensimmäisten päivien ajan, ja mielestäni 6 kk:n ikäinen voi aloittaa jo soseita - varsinkin jos on selkeästi nälkäinen. Kun lapset ovat olleet kivuissa tai sairaina, äiti on empaattisesti itkenyt heidän kanssaan mutta kieltänyt kaiken lääkityksen. Tässäkin näen lapsen parhaan toisin.
Niin, ja synnyttämään tämä äiti on lähtenyt aina vasta viime minuuteilla, koska ei halua sitä kivunlievitystä ja pelkää sortuvansa, jos menee liian aikaisin sairaalaan (ja tietysti, ettei tule kallista sairaalalaskua). Lapset ovat sitten syntyneet kaikki alle 45 minuutissa sairaalaan tulosta.
Tällaisia ihmisiä on olemassa. Heille lapsen paras on aina sama kuin oma ideologia. Ei mietitä, mitä kaikkea voi sattua matkan varrella sairaalaan, kun ei ajoissa tai vauhdilla mennä vaan uskotaan lujasti johonkin omaan parempaan tietoon siitä, että kaikki menee aina hyvin. Ja usein heillä meneekin aina hyvin. Kyllä Jumala hulluista huolen pitää... :)
Välilihan leikkausta varten ei puuduteta haha haa:D
Olisit itse soittanut sen taksin paikalle,jos ei puolisosi soittanut..
Jyväskylässä 2003. Tai siis laittoivatkin jo, mutta ei sit tarvinnukaan leikata.
Olisit itse soittanut sen taksin paikalle,jos ei puolisosi soittanut..Jyväskylässä 2003. Tai siis laittoivatkin jo, mutta ei sit tarvinnukaan leikata.
Silti uskon, että TÄMÄ on provo, niin epäuskottavasti kirjoitettu.
Ja kai vaunut on mukana niin taas säästää.
Soitin äsken vaimolle ja sanoi että olivat sanoneet että seurataan vain ja otetaan kokeita. Huomenna minä ja 3 v mennään taksilla edestakasin turvakaukalon kanssa synnytyssairaalaan hakemaan kotiin uutta tulokasta :)
ap
niin miten ihmeessä sä oot menossa jo huomenna hakemaan niitä kotiin?!? pitä tahansa voi tapahtua, lapsi voi tarvita tarkkailua jne.. että menee muutama päivä ennen ku pääsee kotiin
niin miten ihmeessä sä oot menossa jo huomenna hakemaan niitä kotiin?!? pitä tahansa voi tapahtua, lapsi voi tarvita tarkkailua jne.. että menee muutama päivä ennen ku pääsee kotiin
mutta on kuulemma down:(
ei me sellaista osattu odottaa. nyt meni onni koko hommasta.
kuinka tästä eteenpäin? minne sen voi antaa? voiko jättää synnärille?
ap
ei me sellaista osattu odottaa. nyt meni onni koko hommasta.kuinka tästä eteenpäin? minne sen voi antaa? voiko jättää synnärille?
ap
Mikälie 12 vuotias kirjoittamassa muka hauskoja juttuja
minulle laitettiin puudute ja samoin ystävälleni, jonka synnytyksessä olin tukihenkilönä. Joten kyllä puudutetaan.
Täytyy olla sovittuna etukäteen. Ja varmaan on aika vaikeaa sopia, kun ei teidä milloin synnytys käynnistyy....
muija voi tulla bussilla huomenna kotiin ja voitte alkaa yrittämään uutta vauvaa, jos vaikka tulis parempi
Mutta sitten kun ap kirjoitti täpötäydestä metrosta lauantaiaamuna, niin meni vähän överiks.
typerä provo.ei menny läpi missään vaiheessa.
muija voi tulla bussilla huomenna kotiin ja voitte alkaa yrittämään uutta vauvaa, jos vaikka tulis parempi
bussimaksua. Ja muija ulos sieltä ennen puoltayötä niin ei mene maksu kuin yhdeltä vuorokaudelta.
jonka elämä on niin tyhjää, että se on pyörinyt täällä jo jonkun aikaa, opetellut tietyt käsitteet, tyylit jne. Mua kiinnostaa tän tyypit vanhemmat ja kotikasvatus.
Mautonta ja häikäilemätöntä kirjoittelua.
ei me sellaista osattu odottaa. nyt meni onni koko hommasta.kuinka tästä eteenpäin? minne sen voi antaa? voiko jättää synnärille?
ap
Olisit itse soittanut sen taksin paikalle,jos ei puolisosi soittanut..minulle laitettiin puudute ja samoin ystävälleni, jonka synnytyksessä olin tukihenkilönä. Joten kyllä puudutetaan.
Ja mä kun luin, että sekä sulle että sun tukihenkilölle laitettiin se puudute! Olispa palvelua =)