Vaimo lähti äsken synnyttämään bussi-metro-bussi -reittiä ,supistuksia 4 min välein.
Lapsivedet meni jo illalla. On niin pihi ettei halunnut mennä taksilla. Toivottavasti syntyy terve vauva :)
Kommentit (59)
Dude,hanki kunnon töitä,että voit elättää vaimosi..
melkoisen nuoresta parista, jopa teinimeininkiä ja
pappa betalar.
Ei kenellekään kuulu mihin ja miten rahanne käytätte/jaatte.
Onnea koko perheelle! Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Vaikka olisikin omat rahat, niin kai se lapsi sentään on yhteinen - vai onko se neitseellisesti siinnyt?
Jos perhessä ei ole luottokortteja ja "vaimo on pihi", luulisi nyt miehen synnytyksen lähestyessä varaavan taskun pohjalle taksirahaa. Ei vaikuta kauhean kivalta yhteiselämältä.
Kun mä ajattelen stadin lauantailiikennettä itä-Helsingistä jonnekin Kättärille ja niitä pitkiä odotusaikoja pysäkeillä pakkasessa ... hulluahan tuo on!
Onkohan tottakaan?
oikeasti ei kukaan lähde 1,5h matkaa bussilla. huoh.
ja tiedoksi vaan, että jos lapsivedet menee ennen kuin lapsen pää on kunnolla kiinnittynyt, niin siinä on napanuoraprolapsin riski; eli napanuora voi mennä synnytyskanavaan ja sitten vauvan pää painaa sitä niin, että verenkierto estyy. Ja sehän on sitten vauvalle aikamoisen vaarallista, hapenpuute meinaan.
Eli kyllä lapsiveden mentyä pitää mennä tarkistuttamaan tilanne. Ja mut käskettiin sairaalassa olemaan makuuasennossa niin kauan, kunnes lapsi kiinnittynyt, juuri tuon prolapsiriskin takia.
Vaikka Espoosta menisi taksilla niin maksaisi alle 60 e. Ehkä olette se idioottipariskunta, jonka nainen kättärillä iltaisin soitteli marsuilleen ja toivotti näille siunausta? Piikkiö ei saanut laittaa koska ette voi tehdä näin, mua sattuu...
Eikö kukaan muu naura tuolle otsikolle kuten tässä alkujaan ilmeisesti oli tarkoitus?
Varmasti kovat supistustuskat kun koko reitin meinaa synnyttää ;)
Painostin häntä kolmeen asti yöllä menemään taksilla synnärille, mutta ei suostunut. Ja aamulla halusi välttämättä mennä julkisilla säästääkseen rahaa. Myös edellinen vaimoni meni bussi-metro-bussi yhdistelmällä Kättärille synnyttämään mulle lasta. Noilla naisilla on vaan niin pirun kova kallo ja ovat näköjään valmiita kestämään mitä tahansa.
Viimeksi kun soitin oli vikassa bussissa ennen synnäriä ja supistukset tulivat 3 min välein, nyt kännykkä on laitettu pois päältä eli ilmeisesti synnytys käynnissä. Ei tässä auta muuta kuin odotella puhelinsoittoa.
ap
Mikset antanut vaimoillesi taksirahaa kun he lähtivät synnyttämään? Onko kulutuksesi niin kova ja tienestisi niin olemattomat, ettei vaimoillasi ole sun takia varaa mennä taksilla synnyttämään sun lapsia? Ja sinä vain sanot sitä piheydeksi?
Painostin häntä kolmeen asti yöllä menemään taksilla synnärille, mutta ei suostunut. Ja aamulla halusi välttämättä mennä julkisilla säästääkseen rahaa. Myös edellinen vaimoni meni bussi-metro-bussi yhdistelmällä Kättärille synnyttämään mulle lasta. Noilla naisilla on vaan niin pirun kova kallo ja ovat näköjään valmiita kestämään mitä tahansa.
Viimeksi kun soitin oli vikassa bussissa ennen synnäriä ja supistukset tulivat 3 min välein, nyt kännykkä on laitettu pois päältä eli ilmeisesti synnytys käynnissä. Ei tässä auta muuta kuin odotella puhelinsoittoa.
ap
Myös edellinen vaimoni meni bussi-metro-bussi yhdistelmällä Kättärille synnyttämään mulle lasta. Noilla naisilla on vaan niin pirun kova kallo ja ovat näköjään valmiita kestämään mitä tahansa.
Mikset antanut vaimoillesi taksirahaa kun he lähtivät synnyttämään? Onko kulutuksesi niin kova ja tienestisi niin olemattomat, ettei vaimoillasi ole sun takia varaa mennä taksilla synnyttämään sun lapsia? Ja sinä vain sanot sitä piheydeksi?
Painostin häntä kolmeen asti yöllä menemään taksilla synnärille, mutta ei suostunut. Ja aamulla halusi välttämättä mennä julkisilla säästääkseen rahaa. Myös edellinen vaimoni meni bussi-metro-bussi yhdistelmällä Kättärille synnyttämään mulle lasta. Noilla naisilla on vaan niin pirun kova kallo ja ovat näköjään valmiita kestämään mitä tahansa. Viimeksi kun soitin oli vikassa bussissa ennen synnäriä ja supistukset tulivat 3 min välein, nyt kännykkä on laitettu pois päältä eli ilmeisesti synnytys käynnissä. Ei tässä auta muuta kuin odotella puhelinsoittoa. ap
Kun aamuseitsemältä heitti valmiiksi pakatun sairaalakassinsa olalleen ja lähti ovesta 10 asteen pakkaseen odottamaan bussia. Yöllä kolmeen asti painostin kyllä moneen kertaan tilaamaan taksin vaikka minun laskuuni, koska lapsivettä tuli lirahdellen. Ei jääräpää suostunut vaan halusi nukkua yön yli.
ap
vaikka tämä kertoi olevansa menossa Kätilöopistolle synnyttämään =( Ex- vaimo ei myöskään halunnut mitään kivunlievitystä itse synnytyksessä, vasta välilihanleikkauksessa pistivät puudutetta.
Sulla on mielenkiintoinen naismaku :)
Myös edellinen vaimoni meni bussi-metro-bussi yhdistelmällä Kättärille synnyttämään mulle lasta. Noilla naisilla on vaan niin pirun kova kallo ja ovat näköjään valmiita kestämään mitä tahansa.
ap
Mua huvittaa ajatuskin, että mieheni kirjottelis tällä palstalla niin paljon että tietäis mitä ylipäänsä tarkottaa ap:)!!!!!!!!!!!
Buhahaaaaa!
Tai tee jotakin muuta, hyödyllisempää.
i]vaikka tämä kertoi olevansa menossa Kätilöopistolle synnyttämään =( Ex- vaimo ei myöskään halunnut mitään kivunlievitystä itse synnytyksessä, vasta välilihanleikkauksessa pistivät puudutetta.
Sulla on mielenkiintoinen naismaku :)
ap
Ihan hauska, mutta mua et ainakaan saa uskomaan tähän.
kodissa asutaan ja samoja lapsia kasvatetaan. Ollaan sitten naimisissa tai ei. Itse olen naimisissa mutta meillä jo avoliiton aikana mieheni kanssa oli yhteiset rahat. Se maksoi jolla rahaa oli. Tällä hetkellä olen kotona eikä mun tulot mitenkään riittäisi edes mun osuteen laskuista. Mulla on täydet oikeudet miehen tilille ja hoidan sieltä erääntyvät laskut tai siirrän itselleni vaikka ruokakauppaan rahaa.
Mun naapurilla on miehensä kanssa eri rahat ja vaimo maksaa kaikki lasten hankinnat ja mies vaan ostelee pleikka kolmosia... hohoijaa. Onneks mulla ei ole noin urpo mies.