Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähärin palkka

Vierailija
26.11.2010 |

Tuli taas tällaiselle läskille, kananpersetukkaiselle rekkalesbo lähärille ihan hyvä marraskuun tili. 4164 euroa marraskuun palkka.

Ihan kiva tili taas puolentoista vuoden koulutuksella.

Ja työ on helppoa ja siistiä sisähommaa.

Suosittelen laiskoille mammoille, joita ei monen vuoden opiskelu kiinnosta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähäri. Olet toimittaja. Nyt puhuttiin vissiin siitä, että LÄHÄRINÄ tienää noin paljon?

en siis ollut ap

t. toimittaja

Vierailija
22/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähäri. Olet toimittaja. Nyt puhuttiin vissiin siitä, että LÄHÄRINÄ tienää noin paljon?

en siis ollut ap

t. toimittaja

Vaan toimittajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 saa mitenkkään vaikka tekisit pelkkää yövuoroa.

Vierailija
24/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee lääke-esittelijä, noin 70 000 euroa vuodessa

Vierailija
25/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaan lähärinä tuon tienaa..

Vierailija
26/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähärin koulutus kestää kolme vuotta.

Vierailija
27/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee lääke-esittelijä, noin 70 000 euroa vuodessa

Vierailija
28/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein voisin 110% varmuudella väittää että ihan perus lähihoitajan tehtävissä et tuollaista summaa ilman lomarajoja oli tienannut.

Itse lähihoitajan palkalla / hommissa ja teen pelkkää yötyötä 21-08 vuoroja n. 13-14kk ainakana ja palkkani vuodessa n. 38.000 5v ikälisillä. Tietysti jos lähihoitajan koulutuksella istuu eduskunnassa voi olla palkka vaikka 6000e/kk

Vierailija
29/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palkan saan itselleni marraskuulta. Ei yhtään lisätuntia vaan peruspalkka ja lisät.

Työskentelen lähihoitajan työssä. Minulla on kaikki ikälisät, sekä henkilökohtainen lisä ja syrjäseutulisä palkassani.

Anteeksi rakkaat av.mammat. Todellakaan en Porvoossa työskentele. Ihan tavallisena lähihoitajana lähihoitajan työssä.

En todellakaan pidä palkkaani mitenkään huonona. Olen tyytyäinen mukavaan työpaikkaani ja siihen, että aikoinaan ei tarvinnut paljoa ottaa opintolainaa, koska koulutus oli lyhyt.

Kopiota en viitsi tänne av.lle laittaa tilinauhastani, mutta kyseinen summa näkyy tulevan maksuun marraskuun viimeinen päivä. Se koostuu peruspalkasta ja vuorolisistä. Mitään ylimääräistä siinä ei ole.

Miksi ei saisi olla tyytyväinen työhönsä ja palkkaansa ja yleensäkään elämäänsä.

Ap

Vierailija
30/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palkan saan itselleni marraskuulta. Ei yhtään lisätuntia vaan peruspalkka ja lisät. Työskentelen lähihoitajan työssä. Minulla on kaikki ikälisät, sekä henkilökohtainen lisä ja syrjäseutulisä palkassani. Anteeksi rakkaat av.mammat. Todellakaan en Porvoossa työskentele. Ihan tavallisena lähihoitajana lähihoitajan työssä. En todellakaan pidä palkkaani mitenkään huonona. Olen tyytyäinen mukavaan työpaikkaani ja siihen, että aikoinaan ei tarvinnut paljoa ottaa opintolainaa, koska koulutus oli lyhyt. Kopiota en viitsi tänne av.lle laittaa tilinauhastani, mutta kyseinen summa näkyy tulevan maksuun marraskuun viimeinen päivä. Se koostuu peruspalkasta ja vuorolisistä. Mitään ylimääräistä siinä ei ole. Miksi ei saisi olla tyytyväinen työhönsä ja palkkaansa ja yleensäkään elämäänsä. Ap

Vierailija
31/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi valehtelisin tällaista asiaa?

Halusin tehdä aloituksen siksi, että aina lähäreitä haukutaan pienipalkkaisiksi yms. ja kuvitellaan, että lähäri pienellä palkalla vain pesee vanhusten perseitä.

Lähäri tekee ihan kevyttäkin ja mielenkiintoista ja vaihtelevaa työtä. Lisäksi vuorolisät nostavat palkkaa ihan kivasti, kuten näkyy tämän kuun tilinauhassani.

Mutta sinä saat vapaasti olla uskomatta, minä taas saan tiistaina tämän summan, miinus verot tililleni.

ap

Vierailija
32/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi valehtelisin tällaista asiaa? Halusin tehdä aloituksen siksi, että aina lähäreitä haukutaan pienipalkkaisiksi yms. ja kuvitellaan, että lähäri pienellä palkalla vain pesee vanhusten perseitä. Lähäri tekee ihan kevyttäkin ja mielenkiintoista ja vaihtelevaa työtä. Lisäksi vuorolisät nostavat palkkaa ihan kivasti, kuten näkyy tämän kuun tilinauhassani. Mutta sinä saat vapaasti olla uskomatta, minä taas saan tiistaina tämän summan, miinus verot tililleni. ap

Olen pohtinut alan vaihtoa.

Vierailija
33/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, suurin osa lähäreistä tienaa alle 2000 miinus verot. Tiedät itsekin sen.

Vierailija
34/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi toden hiukkaa tässä jutussasi voisit varmaan kertoa yksityiskohdat ;)