Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähärin palkka

Vierailija
26.11.2010 |

Tuli taas tällaiselle läskille, kananpersetukkaiselle rekkalesbo lähärille ihan hyvä marraskuun tili. 4164 euroa marraskuun palkka.

Ihan kiva tili taas puolentoista vuoden koulutuksella.

Ja työ on helppoa ja siistiä sisähommaa.

Suosittelen laiskoille mammoille, joita ei monen vuoden opiskelu kiinnosta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon todella tietää, missä ap työskentelee!! Tuossa et nimittäin kertonut mitään, mitä teet työksesi!!

Vierailija
2/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajan töitä?

Olen siis ryhmäkodissa hoitajana töissä ja marraskuun palkkani on tuo.

Ja ihan hoitajan töitä teen hoitajan peruspalkalla. Normaalipalkan lisäksi tulevat vuorolisät, joita tulee nyt 2 listaa eli kuuden viikon vuorolisät.

Työhöni sisältyy ohjaamista pukemisessa, ruoanlaitossa, siivoamisessa ja muussa itsenäisessä elämisessä. Sen tarkemmin en ala tähän työnkuvaani selittämään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähärin koulutus kestää kolme vuotta.

valmistumisvuotta, mutta itse olen valmistunut lähihoitajaksi yo-pohjaiselta linjalta vuonna 1995 ja silloin sosiaali- ja terveysalan perustutkinto kesti 60 opintoviikkoa, eli 1,5 vuotta.

Vierailija
4/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukenut lähäristä saikkariksi ja palkka on nyt 2450 euroa plus vuorolisät. Ei ikälisiä. Ei olisi näköjään kannattanut jatkaa, kun lähärinä olisi saanut noin paljon paremmin ;) :DD

Vierailija
5/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan sun työhön!:) Missäpäin Suomea maksetaan noin hyvin??

Vierailija
6/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähärin koulutus kestää kolme vuotta.

valmistumisvuotta, mutta itse olen valmistunut lähihoitajaksi yo-pohjaiselta linjalta vuonna 1995 ja silloin sosiaali- ja terveysalan perustutkinto kesti 60 opintoviikkoa, eli 1,5 vuotta.

yo-lähihoitaja, joka saa 3-vuorosta käteen reilusti alle 2000 kuussa.

Ap. puhuu vain Marraskuun palkasta, onko tullut joku virhe ehkä?

Vierailija
7/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoa ap päivän nauruista xD

Täällä mammoja viedään kuin pässejä narussa xD

Vierailija
8/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa puolentoista kuukauden lisät mukana?

Vierailija
9/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen pelkkää yövuoroa osa-aikaisesti. Mulla on kolme ikälisää (olen yksityisellä sosiaalialalla) sekä henkilökohtainen pätevyyslisä. Lisäksi olen esimiesasemassa. Kyllä munkin tilini joskus aika muhkea on, mutta katson, että peruspalkka on silti aika olematon. Ne lisäthän ovat korvausta epämukavasta työajasta ja muut korvaukset tulevat pitkästä työkokemuksesta. Tienaan siis 10 yöstä n. 1700 käteen.

Vierailija
10/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä raha ei sano mitään, kiinnostaa enemmän se kuinka paljon siihen pitää tehdä töitä.

Yleensä lähihoitaja ei tuollaisiin ansioihin pääse, joten palkka ei todellakaan ole se argumentti jolla kannattaa tuota työtä suositella. Ja olisi kyllä kivaa että hoitoalalla olevat ihmiset oikeasti tykkäisivätkin työstään.

Vierailija
11/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä raha ei sano mitään, kiinnostaa enemmän se kuinka paljon siihen pitää tehdä töitä.

Yleensä lähihoitaja ei tuollaisiin ansioihin pääse, joten palkka ei todellakaan ole se argumentti jolla kannattaa tuota työtä suositella. Ja olisi kyllä kivaa että hoitoalalla olevat ihmiset oikeasti tykkäisivätkin työstään.

yhtään ylityötunteja. Ihan normitunneilla tämän palkan olen tienannut.

Todellakin kevyttä ja mielenkiintoista sisätyötä ja ei ole päivääkään tarvinnut elämässään olla työttömänä. Pidän todella työstäni ja palkka on ihan mukiinmenevä koulutuksen pituuteen nähden.

Vierailija
12/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hyvätuloinen. Sydämen sivistys kuitenkin on tärkeämpää.

Vierailija
13/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muka niin huonolla palkalla raatavat.

Itse olen akateeminen ja työ henkisesti vaativaa ja silti palkka on 2870 euroa brutto.

Vierailija
14/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas tällaiselle läskille, kananpersetukkaiselle rekkalesbo lähärille ihan hyvä marraskuun tili. 4164 euroa marraskuun palkka.

Tosin tekee aika paljon viikonlopputöitä ja joskus ylitöitäkin. Paljon sun peruspalkka on?

Vierailija
15/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muka niin huonolla palkalla raatavat.

Itse olen akateeminen ja työ henkisesti vaativaa ja silti palkka on 2870 euroa brutto.

Vierailija
16/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pistää sun kananperseen kuosiin.

Vierailija
17/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähihoitaja, enkä ole ikinä kuullut, että joku lähäri saisi tuota palkkaa? Itse olen aina saanut sen n. 1600 (miinus verot).

Vierailija
18/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä toimittajana. Palkka himpun verran yli 4000 euroa kk.

Vierailija
19/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähäri. Olet toimittaja. Nyt puhuttiin vissiin siitä, että LÄHÄRINÄ tienää noin paljon?

Vierailija
20/34 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa hoitoalalla ansaitsemaansa palkkaa, suurin osa ei nimittäin saa! Tulevaisuudessa asiat kyllä muuttuu, siitä olen varma, hoitajapula pakottaa palkat nousuun. Jokaisen hoitoalan työntekijän perusminimiliksan pitäisi olla 3000 € / kk, sen alle ei kenenkään hoitajan pitäisi tehdä työtä.