Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
Oon niin pahoillani :-( En osaa sanoa mitään. Toivoin sulle ihmettä, mutta näköjään moista ei voitu sulle suoda. Kiukuttaa. Olisit sen niin todella ansainnut, ja ansaitset ! Toivottavasti asiat järjestyy ja asia hoituu ilman isompia komplikaatioita, saisit viettää rauhallisen joulun kotona/tai missä oletkin, muualla kuin klinikalla. Kaikkea hyvää hirmusti sulle, olet ajatuksissa.
Iso halaus, ja rauhallista joulua !
Siis huomenna sen sisälle päästää saa.
Tervetuloa uusille, ja Uuve täällä sit molemmat elokuisina pähkäillään ja muitakin jutustellaan ku kaksin on aina tylsempää. :)
Evelle sitä sattuu ja tapahtuu kaikkea nyt. Onneksi ei pahmmin kolarissa käynyt. Nyt toivotaan et kaikki menee hyvin ja pääset pian uuteen kiertoon jännäilemään.
Itsellä ei mitään menkkaoireita, tätiä ei edelleenkään näy. Eilen aamulla olin onneissaan et hei nyt se täti tuli ku paperiin tarttui hieman ruskehtava verta mut ei, ei sen enempää ole tullut tähän mennessä. Pahoinvointi helittänyt, mut tästä väsymyksestä ei eroon pääse edes nukkumalla. Mun tuurilla tilaamani mammaksin testit ei tänään tule postitse joten onneksi vihdoinkin pääsen kauppaan niin sieltä varmasti tartuu pari testiä mukaan. Huomenna sit aamusta testaileen.
Mut nyt akkutalolle kyseleen missä auton akku viipyy (1,5vko sitä odoteltu) ja sit ruokakauppaan ja töihin hiljaista iltaa viettämään.
-tinneri kp34/27
Rauhallista Joulua meille kaikille!!
Huomenia!
Olen ehtinyt lenkkeillä (vitsit mikä pakkanen!), siivota, laittaa paketteja... eikä edes kiireen tuntua, loistavaa.
TINNERI: Jos olet ovuloinut kuitenkin myöhemmin ja nyt olisikin kiinnittymisen jälkeinen vaihe (ruskeesta vuotelusta päätellen??). Pidän peukkuja edelleen.
PRIS: Toi suuttumus ja ketutus tuntuu ja kuulostaa NIIN tutulta ;). Mulle tää vaihe tulee a) aina ennen ovista, just ovisaikaan (itkettää, vituttaa ja suututtaa, hermostuttaa, pää särkee), sitten n. 5-7 pv oviksesta seuraavaksi ja siitä eteenpäin. PMS alkaa tavallisesti (samat oireet siis)muutamia pv ennen menkkoja. On tää hienoa naisen elämä :). Miten valkovuoto? Oireet? Peukkuja peukkuja...
EVE: Olen sanaton. Mutta toisaalta, hyvä, että MYy löytyi, vaikka totaali väärässä paikassa onkin. Harmi. Mutta hyvä, että sait nyt jo piikin (Trexania vai? Mulla mennyt reumalääkkeenä Trexan), toivotaan, että tyhjennys alkaa. Voimia.
ITSE: Eka ennen ovista-kiukku ja itku tuli eilen, hmh. Voisi sitä ennen joulua yrittää pitää yllä hyvää mieltä ;). Vähän tuntuu painetta oikeella, siellä se mun follikkeli kasvaa. laskin, että 0,2mm/vrk vauhdilla se on n. 4-6vrk, kun ovis on. Ihan keirron mukaan. TAAS. Testi vielä vaaleempi, samanlainen ku viimiset 3. Valkovuoto edelleen valkoista, tavallista, ei paksua, ei laihaa, ei vetistä. Ei limaa.
ILTIS kp 14/ 31-32, joskus 36-38
Kirjoitin kyllä pitkän tekstin muutakin ja muuta ei ole kuin tuo kiitos kaikille...PRKL!!
Mutta siis kirjoittelin siitä,että olen nyt ollut ihmeissäni tämän tädin kanssa..
Ekan sekä puolet toisesta vuotopäivästä vuotoa oli aivan hurjasti ja kivutkin oli suurensuuret.
Eipähän ole aikoihin ollut tälläisiä menkkoja,että menisi vaatteetkin vuodon takia sotkuun.
Kipujen takia jouduin makaamaan lattialla sikiöasennossa kun ei vaan liikkumaan pystynyt.
Nyt sitten ei ole vuotoa juuri mitään.
Vuotaa kyllä,mutta sellaista rusehtavaa eikä siteeseen saakka juuri mitään.
Kipujakaan ei enää ole.
En saanut sinne lääkäriinkään soiteltua.
Sotkee nämä joulut ja vuodenvaihteet kuitenkin ja ajan olisi varmasti saanut vasta ensi vuodelle ja clomeja pitää alkaa popsimaan jo kp5
Katsellaan ensi vuonna sitten.
Eilen siivoilin veskin kaappia ja heitin sen haamuilleen kasettitestin roskiin, olipa kaapissa se apteekin testikin edelleen.
Se oli nyt tietenkin kuivunut ja sekin haamuilee.
Voi jee..en vaan jaksa ymmärtää,että miksi ei pieni jaksa kyydissä roikkua.
Haamujahan siis sain myös edellisessä kierrossa ennen tätiä.
Huoh....
Vaan eipä se muuta voi kuin uutta ovista kohti.
Minny kp3/31-39 yk6
Evis, hauvelit ja enkelipikkumyy2 toivottavat teille kaikille rakkaille siskoille oikein rauhaisaa joulua ja parempaa vuotta 2011! Olkoon se meille kaikille plussantäyteinen.
Meitsi odottaa, että pikkumyy alkaisi kohta tulemaan pois, mutta mitään ei vielä kuulu. Toivottavasti tulee ettei tartte mennä leikkaukseen. Ensi vuonna uudet tuulet ja uudet hoidot, jee!
Nyt sit kuulun "virallisesti" tähän kuuhun, sillä kp34 muuttui kp1 ku täti tuli illasta kylään. Nyt odotellaan huomista et hanat aukeaa oikein kunnolla. Onpa tähän uuteen kiertoon sit paljon r-testejä odottelemassa :) Nyt vain saan toivoa, että ovikset sattuisivat viikonlopuille seuraavien 3kk aikana jolloin mies käy vain kotona kääntymässä työputken aikana.
Eve, minäkin toivon puolestasi, että myy tulis pois ja ei tarvisi mitään radikaalimpaa tehdä. Sillä olet joutunut kokemaan niin paljon kaikkea viime aikoina.
Vielä kerran kaikille oikein rauhalista joulua!
-tinneri kp1/27-33 yk4 lähti käyntiin
Iloista, herkullista ja rakkaudentäyteistä joulua jokaiselle!
TINNERI: Pahoittelut, mutta leuka pystyssä kohti uutta kiertoa...
EVE: Toivotaan, että alkaa tapahtua. Kurja näin jouluna, mutta tosiaan, sitten kohti uusia hoitoja! Ihanaa.
ITSE: Suuntaa pakkaseen lenkille, sitten aattoa viettämään. Joulusauna ja kaikki... Pientä nippailua oikeella, ei ihmeitä. Tuli taas sellainen olo, että ei tästä mitään tule. Mutta tiedän, näitä oloja tulee ja menee, ei pidä luovuttaa ;).
ILTIS kp 15
heipsan.,liitynpä teihin tänne,kun en taida olla liittynyt vielä.
Kolmatta kuumeillaan kovasti,hormonikierukka poistettu 15.12 jolloin oli myös mensut ja tyhjennysvuoto siihen päälle. Oviksen pongasin tänään testeillä ja tuntemuksilla,on hyvin voimakkaat ovistuntemukset,mutta testillä ekan kerran halusin vahvistusta. Toivottavasti on oikea ovis,joka tapauksessa on nyt hyödynnetty,seuraavaksi alkaa jännäily. Ollaan miehen kanss laivalla juuri nyt,joten hyvin mahdollista vielä peittoja heilutella..;)
olen ollut kuusi kertaa raskaana ja kaksi lasta maailmaan saattanut,eli keskenmenot on tulleet tutuiksi. Pienessä mielessä sitä aina niitä pelkää,ei niihin totu. Olen tullut helposti raskaaksi,mutta rskaana pysyminen tuottaa vaikeuksia, noiden myoomien takia. Kierukkakin laitettiin niiden takia ja onkin helpottanut kovasti,toivottavasti eivät enää palailekkaan..
Onnea kaikille ,kuumeilun,testailun,piinailun,epäonnistumisen kestämisten kanssa..onneksi meillä on tämä foorumi missä on ihmisiä jotka jollain tapaa voi samaistua tunteisiin,ja itse voimme purkautua,edes näin virtuaalisesti.
nimittäin ovisaika, kerran kp.14 oli puuhia ja siinäpä kaikki. Hyvällä lykyllä riittää, todennäköisesti ei. Jään seuraamaan muiden plussautumista. Minä en kauheen innokas olekaan talvivauvaan, miettinyt jopa ehkäisyn aloittamista puoleksi vuodeksi.
Helene kp.18/22-29, yk.11, dpo.4
Ajattelin tulla kurkkimaan muiden kuulumisia, kun kiirus hetkeksi hiljeni!
Helene, ole vaan positiivisella mielellä, yksikin kerta voi riittäää! Osui kuiteskin oikeaan aikaan!
Iltis, onnea oviksen bongaamiseen, eiköhän se ihan kohta tikkuun ilmesty :)
Tinneri, pahoittelut tädistä ja toivotaan että seuraava ovis sattuu viikonloppuun. Varmasti raskas kun joutuu tuollaistakin laskeskelemaan.
Evelina, olen seurannut kirjoitteluasi välillä itku kurkussa, kiva kun kuitenkin täällä pyörit ja kirjoittelet. Uusi vuosi, uudet mahdollisuudet, eikös niin? :)
Minnyn kivut kuulosti hurjilta, mites tilanne on edennyt? Ja nuo haamut mietityttää.
Uudet jännäilijät, tervetuloa, on kiva kun on paikka jossa jakaa tuntemuksia ja tietää, ettei ole ainut joka näitä juttuja pähkäilee...
Pris, jaksamista jännäilyyn, ehkä tämä on nyt se kunnon osuma.. Tsemppiä!
Uuve, jokos täti on kunnolla saapunut? Itellä ollut tässä kierrossa oviksen jälkeen kanssa ihan hurjat mahakivut, joita ei yleensä ole, mut tästä lisää kohta. Tilannepäivitystä?
Muut, hyvää Joulua ja plussatuulia!
ON: dpo 8 alkoi kovat alavatsa/keskivatsa/ylävatsa/nivus -kivut, joita jatkunut siitä lähtien joka ilta, pikkaisen myös päivisin. Miullahan ei yleensä tälläisiä ole, vaan täti tulee aina "yllättäen", tai kipuilee korkeintaa kerran hieman ennen vuodon alkua. Samoin kahtena iltana (dpo.10-11) on ollut rinnat kipeinä, erikoisesti niinkuin alalaidasta ja sivuilta. No, nää poikkeevat oireethan sai miut jo toivomaan parasta... Samoin keltarauhanen on tuikkaillut vieläkin, tietääkö joku missä vaiheessa se yleensä lakkaa nippailemasta ja surkastuu, vai jatkuuko nippailut ihan menkkoihin asti? Tänä aamuna tein sit mammaksin ovistestien mukana tulleen testin, kun illalla ollaan menossa kyläilemään paikkaan, jossa viinilasillinen varmaan ruuan kanssa tarjotaan. Ihan kirkkaan valkoista se näytti, eli eiköhän tämä kierto ollut tässä. Saa nähdä, jatkuuko oudot oireet tän negan jälkeenkin... Nyt odottelen tätiä, lähes aina on dpo.12 muuttunut kp.1:ksi.
Mallu, dpo 12, kp.31/(n.33-36), tästä tulossa oviksen mukaan laskettuna. n.31
...nyt vaan lukemaan kymmenettä kertaa Me Naisten vuosihoroskooppia, jossa luvattiin parisuhteelle täyttymys perheenlisäyksen muodossa vuonna 2011. Tohon on uskottava!
Huomenia...
UUSILLE taas tervetuloa ja EEVA: peukutellaan seuraavat 10-14 päivää ;). Ahkeraa heiluttelua vaan.
HELENE: SE voi hyvinkin riittää, jännätään siis myös sinua. Ja yksi elävä siittiö tarvitaan hedelmöittymiseen, joten uskon, että mahdollisuuksia on, vaikka onkin touhuillut vaan yhtenä pv.
Lisäys: MALLU: Älä nyt heitä kirvestä vielä kaivoon... Peukkuja.
ITSE: Kivut voimistuu oikeella, TIKKU vahvempi eilen, testaan taas tänään iltapv. Nyt laskin ihan masentuneena, että JOS ovis on ti, ke tai to, mies joutuu olee pitkät työpäivät, sitten ei onnaa. HITTO. Mutta ainahan voi yllättää vaikka yömyöhään ;). Ja jos nyt eilen, tänään ja huomenna puuhailee, ehkä (EHKÄ isolla) on mahikset johonkin. Mutta se ehkä siis isolla. Ja jos sitten to-pe kanssa. Jännäksi menee. Limaa ei vielä ole, mutta runsaampaa valkkista kyllä, ja se edeltää aina limaa. Joulu meni mukasti, kivoja lahjojakin sain.
ILTIS kp 16.
Nyt DPO 7, kp 20
HELENE4: Ovis meilläkin hyödynnetty huonosti, mutta koitetaan vielä pitää toivoa yllä. Ihme jos tulee plussa mullekaan. No ei se talvivauva mullakaan oo number 1, mut ikää jo, joten en ronkalaa.
OMAA: Yöllä aivastaessa kova vihlaisu oikealla vatsassa, miksi?? Jopa aattona vähän menkkatuntemuksia - eikä ;(... paah ja pööh! Edellisestä kierrosta menkat alkoi kp 21, mut nyt ollaan pari päivää jäljessä, kunhan tän vanhan mummon roppa nyt vaan jaksais. Ja ovista hyödynnettiin vain ovisplussapäivänä ja ahkerasti sitä edeltävinä päivinä. Mut punkkua ja kylmäsavulohta nautittu, joten herkuteltu on!
Miten teidän muiden kierto?
ILTIS: Koita sä jaksaa tsempata sit ku se ovis tulee. Harmitus tulee kun näkee plussan o-tikussa ja ei pääse harrasteleen ;)
PRIS
Heips.
Atto meni mukavasti, vieraita oli ja syötiin hyvin ja viihdyttiin, sain hoitaa 3 viikkoista tyttöä joka on mun veljen esikoinen, voi että vauvakuume senkun vaan nousee.
Meillä ainakin on nyt ovulaatiota hyödynnetty oikeassa kohdassa, toivottavasti tärppää. Nyt tuntuu että olisin tulossa kuumeeseen tai ei muuten mutta lämpöä on 37,4 astetta ja nenä vuotaa vähän, testaukseen on ehkä viikko, mutta en meinaa testata ihan heti, mulla on aikasemmissa raskauksissa noussu raskaushormoonit aika hitaasti.
Mulla on viikon ollu maha löysällä jopa ihan ripulilla, tänään myös ihan yhtäkkiä.
Niin Evikselle voimia.
Mutta en elättele turhaan, että en pety.
Hyviä pyhiä kaikille.
...hiukan omaa napaa, sitten taas kinkun kimppuun :)
Ei oo menkat tulleet vieläkään, alkaa jo ärsyttää.. Nyt kp 33/31 (tuon 31 laskin oviksesta jos luteaali ois 14 päivää). Taitaa olla pillerit tehneet kierron hulluksi. Jotenkin kuvittelin, että stressaamalla siirtyis vaan ovis, ei pitkittyis luteaali, mutta näemmä naisen kroppa on ihmeellinen kapistus... Testannut olen eilen ja tänään herkillä testeillä, eikä mitään. Ei tunnu yhtään siltä, että menkat alkais. Huokaus.
Mukavaa joulupäivän iltaa jokaiselle ja plussia kehiin!
Uuve kp 33/31(?) dpo 16 yk1
Tervetuloa minunkin puolesta mammuska, Eeva, Mallu ja Kaardemumma.
Pahoittelut teille, jotka jouduitte tänne tuolta elokuisista.
Monilla pukkaa ovista, ihanaa. siitä se piinailu taas alkaa.
Iltis, mulle annettiin joku tosi pitkä niminen piikki, taisi olla joku meta-alkuinen, en enää muista. Voin kysyä kun huomenna menen taas verikokeisiin.
Mulle sanottiin, että neljän päivän päästä pitäisi alkaa raju vuoto ja mahdolliset kivutkin. Se olis huomenna. ihmettelen vaan miksi sitten jo huomenna aamusta pitää mennä verikokeisiin jos se kerran vasta huomenna kuolee. Ei kai ne arvot heti lähde laskuun jos se ei ole tullut pois vielä. Vai oisko sitten ollut niin että viimeistään huomenna alkaa vuotaa, äh ei pysty muistaa. Anyway, vielä ei merkkiäkään vuodosta. Välillä tuikkasee aika lujaa alamahassa, mutta ei mitenkään erityisesti vasurissa. tulis nyt pois sieltä että pääsen takaisin normaaliin elämään ainakin hetkeksi ennen kun taas alkaa hoidot. Tahtoo uutta putkeen!!!
Mukavaa joulupäivän iltaa kaikille. Meitsi lähtee tuonne jäätävään tuiskuun vähän kävelee koirien kanssa jos vaikka tipahtais pikkumyy pöksyyn kun kovasti kävelee;-) Hyi, onkohan se sitten sellainen klöntti mikä tulee ulos, pystyykö sen näkemään. Ihan kiva jos huomaa, että tuossa se mun vauva sitten meni...sniif
Evis: Sulle annettu pistos sisältää metotreksaattia. Kokeile googlettaa sillä ja kohdunulkoisella -sanoilla.
PRIS
Kiitti, niinhän se olikin. Googlasin vähän, mutta en viitsi lukea enempää kun siellä oli aika kamaliakin juttuja. En löytänyt mitään artikkelia, missä olisi ollut puhetta tästä neljän päivän jutusta. No kysyn kun huomenna menen taas labraan. Kivat, mulla alkoi äsken koskea mahaan aivan tolkuttomasti, täytyy istua tässä melkein kaksin kerroin. otin buranan kun mulle sanottiin jos ei burana vie pahinta kipua pois niin sitten täytyy lähteä päivystykseen. Epäilen kyllä et tää kipu on enempi suolistopuolella kun mulla on nyt ollut vähän ongelmia ton vatsan toiminnan kanssa ja nyt yllättäen parina päivänä on tullut syötyä aika lailla. Otin myös hömpsyt levolacia jos se pehmentäis tuota massaa. Toivottavasti kohta helpottaa, ei paljon nappais näin yötä myöten lähteä mihinkään.
Mitä kuuluu Lumille? Jos luet näitä viestejä vielä niin kerrohan kuulumisiasi. Toivottavasti kaikki on hyvin, etkä joutunut leikkaukseen. Tai siis niin hyvin kun tässä tilanteessa voi asiat olla.
...sekstailun jälkeinen tervehdys kaikille ;).
EVE: Trexan on samaa ainetta, eri kauppanimi. Pitäisi kyllä alkaa vuotaa ja tuo kipukin saattaa nyt olla sitä ennakko-oiretta ulostulosta. MUista sitten,e ttä menet kanssa KIIREELLÄ, jos kiåu tulee todella kovaksi. Sullahan on jo yli 6 viikkoa ja jos pienet putket, voi revetä jo 6-8 viikolla. Tarkkana kuin porkkana, muista! Toivottavasti pääset pian uuteen yrityksen. Vaikka tosihan se on, että nyt noiden arvojen tulee laskea ensin ja siihen voi mennä kuukausi tai enemmänkin- hitsit. Peukuttelen silti koko ajan, muista se.
PRIS: Oireluetteloa? Listat ja luettelot on kivoja ;). Ja se sun kipu....hmmm, se voinee tietää hyviä uutisia.
ITSE yrittää saada miestä sekstailee nyt nämä lomapäivät, tiistaina olen taas työssä kiinni, vasta loppu viikolla aikaa kahden taas. Kuten jo viimeeksi julistin. Jos saisin alkuviikosta kerran petipuuhiin, olisi tyytyväinen. Arvatkaa, mistä sain taas pari pv sitten kilarit? No, mies sanoi, ettei hän olekaan ns. satavarma, tahtooko hän nyt välttämättä kolmatta enää tässä vaiheessa, kun kaksi muuta on jo isoja. Että jos väsyy ja jos sitä ja tätä. Siinä vaiheessa alkoi ahistaa. Juteltiin kyllä ja molemmat sai esittää kantansa, ei tässä siis ole mitään pakkoa saada vauvaa (ei vai??!!) muttei ehkäistäkään. Eli ollaan vissiin edelleen ihan lähtökuopissa, ei muutoksia siis tässä asiassa. Näin päätteli nainen ;). Tikussa edelleen samanvahvuinen ku eilen, huomenna uudet tikua taas. Yhdyntäkipu ei ollut järin hullu. KOhdunnapukka on ylhäällä, kovahko ja suht kiinni. Ovista tekee vasta siis.
ILTIS kp 16 lähenee loppuaan... plaah
Selvisin kotiin ruuhkaisesta ruokakaupasta ja istahdin koneen ääreen. Nyt siis paremmalla ajalla :)
Täällä onkin muutama tuttu nimimerkki ja paljon uusia tuttavuuksia! Tervetuloa kaikille, toivottavasti häivytte pian joukolla odotuspuolelle!
TUUTULI: Toivotaan tärppiä tästä kierrosta. Lupaavalta kuulostaa ainakin ajankohta, ei kahta uudenvuodenplussaa ilman kolmatta!
TINNERI:Jos ovis oli tavallista myöhemmin, niin eikös vielä ole ihan hyvät plussasaumat? Vai olenko täysin hakoteillä? Pidän peukkuja!
EVIS: Mahdottoman huono tuuri sulla! Onneksi sait nyt tilanteeseen ratkaisun, niin pääset sitten aikanaan suuntaamaan katseen tulevaisuuteen ja mahdolliseen uuteen yritykseen. Mukavaa joulua ja kinkunpaistoa!
MINNY, PRIS ja muut: Plussia kehiin tässä kierrossa! Joulun kunniaksi :)
ON: Siirryin siis Tinnerin perässä tänne syyskuisiin, vaikken ihan virallisesti vielä kuuluiskaan. (Tässä kierrossa la olisi viimeinen elokuuta.) Ei vaan elokuisissa ollu enää ketään jäljellä, ja kyllästyin yksinäni siellä pomppimaan. Porukalla on kivempaa :)
Aikaisemmin päivällä raportoin jo, että menkat taisivat alkaa. No, väärä hälytys (jälleen kerran...) Eipä alkaneetkaan, pari vaaleanhaaleanruskeaa viirua pyyhkiessä, ei muuta. Hiukan menkkajomotusta aamulla, mutta that's it. Katselin kalenterimerkintöjä, ja menkkakivut tuli ekan kerran kun dpo oli 7, ja sen jälkeen ollut menkkatuntemuksia muutaman kerran ja olen ollut ihan varma, että nyt ne alko. Mutta ei niin ei.
Olisin varmaan ihan onnessani, ellen olis testaillu ihan vimmoissani niitä negoja (viimeisin siis tänään). Nyt dpo on 14, eli pakostahan pitäis jo apteekin testissäkin jotain näkyä, jos siellä pieni ihmisalku olisi.
Voiko olla niin, että oon omalla stressaamisellani viivyttäny vuodon alkua? Töissä oli viime viikko ja tää alkuviikko hirveetä häslinkiä, ja sen lisäksi oon ajatellu tätä raskautumisasiaa suunnilleen 86% valveillaoloajastani... Kun ajattelin, että stressillä olis vaikutusta lähinnä siihen ovulaation siirtymiseen. Enää en sentään elättele sen suuremmin raskaustoiveita, joten ehkä kroppakin tajuaa pian hellittää ja vuoto alkaa. Harmittavaa tällainen venyminen kun haluaisi jo uuteen kiertoon! Onko kellään kokemusta?
Huh, tulipa sepustus :) Nyt saunaan karkottamaan alkavaa flunssaa heti alkuunsa. Oikein mukavaa, lämmintä ja seksintäyteistä joulua kaikille!
Uuve kp 31/31(?) dpo 14 yk1
Ai niin! Uusi tilaus ovistestejä ja r-testejä pitäisi saapua huomenna (ellei joulupostiruuhka viivästytä), joten pääsen taas pissimään ovistikkuihin ihan urakalla, kunhan vuoto nyt alkaisi :) Testihullu? Minäkö? ;)