Uutisointi Johanna Tukiaisesta lopetettava. Allekirjoita adressi. www.adressit.com
Hei Johanna!
Silmiini osuneiden artikkeleiden perusteella elämäsi kustannuksella media on tuonut esille monta todella vakavaa asiaa ihmiselämässä: 1) harkitsen aborttia 2) keskenmeno 3) lääkitykseen liittyvä psykoosi 4) lievä(?) masennus 5) painon nousu ja mediassa kysytään vielä 6) ruhjeista kasvoissasi. Isyydestä on spekulointia.
Media tekee sinulla rahaa ja varmaan saat itse jonkun osan noista rahoista. Mutta itse asiassa luulen, että kaikesta tästä esille tulemisesta voit sairastua henkisesti ja vakavastikin. Jaksatko todella ottaa itsellesi kylähullun aseman ja huutaa näistä kaikista asioista kylillä ja toreilla? Ehkä jaksat eikä sinusta tule mitään räsynukkea. Minäkin olen huudellut netissä kylähullun tavoin välittämättä siitä mitä ihmiset minusta ajattelevat, että kadun aborttiani karvaasti. Toivon, että joku jättäisi abortin väliin. Mutta pidänkin itseäni räsynukeksi muuttuneena, että eipä väliä.
Nyt on joku järkevä ihminen keksinyt suojaksesi aloittaa adressin: "Uutisointi Johanna Tukiaisesta lopetettava". Adressi löytyy osoitteesta www.adressit.com - Kävin sen allekirjoittamassa ja aloitin siellä keskustelun siitä, että viihdemedia mässäilee vaikeilla asioilla.
Voi hyvin! Älä sairastu psyykkisesti!
Kommentit (26)
Mä toivon, että nämä yksityiostä henkilöä koskevat viestit loppuvat täältä.
kaikki henkilöistä olevat viestit ole yksiyisistä henkilöistä
Sehän elää julkisuudesta. Jos se unohdetaan täysin, niin se on katuojassa seuraavaksi. Onko sekään nyt parempi?
On melko huvittava tämä sinun adressi ottaen huomioon että itse huolehdit tällä pastalla lähes sataprosenttisesti Johanna Tukiais -uutisoinnista.
Onhan se jo pieni alku. Saataisiin loppu tälle jutulle, että ei Johanna Tukiaisen tarvitsisi paeta kaikkea kirjoittelua ulkomaille asumaan. Miten se siellä itsensä elättäisi?
Ja joku vihjasi, että ei tuollaiseen sekamelskaelämään mitään lapsia voi hankkia ja Johanna biologinen kello tikittää ihan niin kuin meillä muillakin.
Ja ammatti menee, jos blondista tulee lihava. Joku syyhän siihen on jos ihmisen paino yllättäen nousee paljon. Ruoalla lohduttautuminenkaan ei ole tervettä.