Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät putsaa autojaan kunnolla lumesta?

Vierailija
25.11.2010 |

Lumi peittää joko lamput tai tuulilasin tai koko auton. Tehty vain pikkuaukot tuulilasiin... Onko se vain laiskuutta ja typeryyttä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ihmetellyt ihan samaa. Me asutaan kerrostalossa ja auto on siis ulkona kesät/talvet eikä minkäänlaista autokatostakaan ole. Ja kyllä sen huomaa jo piha-alueella ketkä vaivautuu putsaamaan autonsa kunnolla. Itse kuulun myös niihin joka putsaa autonsa ihan kokonaan. Poistan lumet auton katolta ym.

Vierailija
2/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa aina putsata kokonaan. Esim. just katon päältä saattaa jäädä putsaamatta.

Tosin superlaiskana laitan usein webaston päälle, niin isoimmat jäät sulavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi aamulla mun eteen ajoi auto jonka katolla ja konepellillä oli n. 15 senttiä lunta. Ihan helvetin hienoa pöllyttää ne lumet toisen "naamalle".

Vierailija
4/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pöllyää noin, niin pyyhkäset lasinpyyhkimillä pois. Missä ongelma?

Tänään viimeksi aamulla mun eteen ajoi auto jonka katolla ja konepellillä oli n. 15 senttiä lunta. Ihan helvetin hienoa pöllyttää ne lumet toisen "naamalle".

Vierailija
5/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitin suojatietä, kirkas keli ja hyvä näkyvyys, mutta autoilija oli putsannut vain pienen läntin etuikkunaan. Yritti sitten ihan tosissaan ajaa mun ja vaunujen päälle suojatiellä. Kyllä kannattaa jättää auto putsaamatta ja ottaa riski...

Vierailija
6/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pöllyävä lumi on ongelma. Jos kaikki olis noin ajattelamttomia niin eihän tuolla talviaikaan mitään muuta sais tehdäkään kun käyttää pyyhkimiä pöllyävän lumen takia.

Vierailija
7/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ärsyttää. Tuollaisista ajan ohi hyvin läheltä ja kovaa.

Vierailija
8/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää edes siitä että omasta autosta lentää konepelliltä lumet tuulilasiin, vielä vähemmän jos ne tulee jonku vieraan autosta yllättäen.

Vierailija
9/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niitä jotka jättää auton putsaamatta?

Vierailija
10/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat putsaan AINA, mutta katolle voin just jättää kevyttä lunta. Se lentää pois 300 metrin matkalla.

Oletko niitä jotka jättää auton putsaamatta?

Vierailija
11/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katolle jää lumet, koska en yletä niitä putsaamaan. Mitäpä siinä sitten voi muutakaan...

Vierailija
12/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää nuo asennevammaiset sokkoina ajelijat. Pöllyävä lumi häiritsee itseäni ja muita, lensi se sitten oman tai naapurin auton katolta. Mun mielestä on täyttä piittaamattomuutta olla putsaamatta autoa kunnolla. Vaikka sitä lunta ei olisikaan kuin muutama sentti, joka pöllyää pois niin se silti häiritsee muita tielläliikkujia. "Hauska" esimerkki: auton katolla on kerros nuoskalunta ja tulee äkkijarrutus. Arvatkaapa missä se lumi sen jälkeen on? Omalla tuulilasilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi