Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräisitkö tekemään voileipiä keskellä yötä miehellesi

Vierailija
25.11.2010 |

joka tulee jostain? Itse EN.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa erikseen heräisin tekemään, mutta saattaisin valmiiksi tehdä jääkaappiin.

Vierailija
22/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin herätäkin. Tai tekisin kaappiin valmiiksi. Mieskin tekee samanlaisia pikkupalveluksia minulle.

mies ikinä edes pyytäisi moista. Miksi ihmeessä pitäisi toisen nousta (vaikka heräisikin toisen tuloon), jos toinen kerran on ylhäällä? Ei voi käsittää kuka edes ehdottaisi vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais sellasta miestä jolle ei haluta tehdä keskellä yötä voileipiä.

joka ei sanoisi vaimolleen, että nuku vaan rauhassa, syön jotain pientä ja tulen sitten nukkumaan tmv.

Vierailija
24/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt en laittaisi, koska vauvallamme on rankka yöheräilykausi menossa, joten silloin kun voin nukkua, minä myös nukun.

Muuloin voin laittaakkin ja usein myös laitan. Mieheni tulee iltavuorosta kotiin klo 23.00 ja on usein silloin nälkäinen ja soittaa jo aiemmin illalla, että voisinko laittaa valmiiksi jotain iltapalaa. Ja kyllä minä laitan. Mies vastavuoroisesti tekee minulle sitten pieniä palveluksia. Kohtele toisia niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan on joku viisas joskus sanonut :)

Vierailija
25/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en heräisi todellakaan erikseen tekemään.

Vierailija
26/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ikinä pyytänytkään. Tosin ei ikinä tule humalassa yöllä kotiin...

Vierailija
27/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tehtäis samantyyppisiä palveluksia molemmat toisillemme, niin KYLLÄ!

Mutta mistähän mieheni yöllä tulisi?! Kun ei baareissakaan käy..

Vierailija
28/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aikuinen mies ja osaa tehdä leipänä itse.

Vierailija
29/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin herätäkin

Tai tekisin kaappiin valmiiksi. Mieskin tekee samanlaisia pikkupalveluksia minulle.

Erityisesti jos tulee työmatkalta, niin on kiva nähdä heti. Yleensä laitan vaan voileivät valmiiksi jääkaappiin lautaselle.

Vierailija
30/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aika usein kotiin esim. klo 01-02 lentokentältä. Koska takana on yleensä Aasian lento + monen tunnin taksimatka, katson että kaapissa on jotain syötävää, esim. aineksia voileipiin tai ruokaa lämmitettäväksi ja kenties jopa kylmä olut sen voileivän kanssa jos tulee vaikka pe-la yönä. Joskus syö jotain joskus ei vaan menee suoraan nukkumaan. Mutta en todellakaan herää tekemään niitä, mies osaa tehdä ihan itse tai lämmittää sen ruoan mikrossa. Muuten saatan herätäkin juuri pe-la yönä hetkeksi juttelemaan.

vaikka harvoin mies tulee mistään siihen aikaan yöllä että täytyisi erikseen ajatella hänen syömisiään. Mutta silloin harvoin kun tulee, niin katson että on jotain syötävää.