Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen kondomi?

Vierailija
23.11.2010 |

Niitä on niin monen laisia ja kokoisia. Olen huomannut että ainakin jotkut Sultanin kondomit ovat tosi ison tuntuisia. Olisko se Durex Close Fit hyvä, kun kullini ei ole kovin vahva mutta terska on normaalin kokoinen kai? Minua ei haittaisi vaikka kortsu olisi piukka eikä naidessa "valuisi" terskan jureen.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni vaimo on jopa nauttinut siitä. Ei silti oma-aloitteisesti halua sitä, koska ei ole "oikea" tapa nauttia seksistä. Minullakin kiinnostus peppuseksiin on vähän kaksijakoinen. Toisaalta se tuntuu hyvältä, mutta toisaalta ei, koska vaimo ei sitä aktiivisesti halua. Ilman tätä tilannetta olisimme tuskin ikinä sitä edes kokeilleet. Pilluseksi on kuitenkin kaikin tavoin käytännöllisempää. Kyllähän minäkin mieluiten haluaisin entisen seksielämäni takaisin. Ei auta itku markkinoilla...

Kiinnostaako tuo Teitä kumpaakaan?

Vierailija
62/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa vaimosi mielestä "oikea" tapa nauttia? Eikö olisi tärkeintä, että löytäisitte uudelleen hyvän seksielämän? Mikäli anaaliseksi helpottaa sen löytämistä niin mikä siinä on väärää?

Vai kokeeko vaimosi naiseutensa olevan jotenkin uhattuna, jos ei pysty tarjoamaan tiukkaa perinteisellä tavalla? Meillä ainakin nykytilanteessa anaaliseksi tarjoaa molemmille sellaisia fyysisiä tuntemuksia, joita ei muuten olisi mahdollista nyt (enää) saada ja olemme hyvin iloisia, että tämä mahdollisuus on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin, että olisi pitänyt muistaa huomauttaa jo aiemmin, että olen synnyttänyt 3 kertaa. Ja miehelläni on siis tuo ympärysmitaltaan n. 11 cm. Ja tuntuu todella hyvältä! Joten riittää myös synnyttäneelle.

Siis nainen voi olla tyytyväinen pieneen, eipähän ainakaan satu, mutta mies kun ei saa orgasmia,se on vain näin meillä 11 cm ohut peniksisillä keskiverto naisten kanssa.Eli lantiojumppaa ja töitä myös miehen nautinnon eteen. Isot diltot romukoppaan, ne vaan pahentaa väljyyttä

Vierailija
64/119 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka puristaa terskan juuresta ja myös sellainen japsien jossa on vahva rengas tyveen. Mä olen käyttänyt myös silikonista nystyräputkiloa kortsun päällä, se puristaa kunnolla pientäkin vartta ja saa koko kalun turpoamaan suuremmaksi. Kunhan terska on vain kortsun alla laukeaa mulla ainakin hyvin ja kaverikin tuntuu nauttivan siitä varren päällä olevasta nystyräputkilosta.

Seksiliikkeissä olevat penisrenkaat ovat isokaluisille, 11 cm miehelle ne eivät purista juuri ollenkaan. Voikohan pieniä niitä tilata erikoistilauksena ulkomailta ?

Eli viesti on...penistä ei saa suuremmaksi, ainoastaan vastinkappaletta pienemmäksi..joko vaihtamalla uuteen tai lantiojumpalla..

Vierailija
65/119 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisten kondomiyhdyntöjen jälkeen huomasin kondomien voivan luiskahtaa kokonaankin pois. Näin kävi muistaakseni jo toisella kerralla. Varsinainen ongelmani oli ennenaikainen siemensyöksy. Siemensyöksy tuli heti ja varsinaista yhdyntää ei oikein ollut ollenkaan. Toisella kerralla kortsu liukui pois ja sitten iski paniikki joka sai mielenkiinnon katoamaan koko aiheeseen.

Juttelin sitten mielestään asiantuntijan kanssa lähinnä ennenaikkaisesta laukeamisesta. Olin siinä toivossa, että vanhempi hoitoalalla työskentelevä eronnut nainen olisi auttanut asiassa ihan käytännössäkin:) Näytin jopa erektioni ja laitoin kondomin päälle. Nainen tyytyi selittämään, että on käyttänyt ehkäisynä kondomeja tosi paljon ja paljon isommankin peniksen päältä on kondomi luistanut pois.

Ilmeisesti miehen touhutipat vaikuttavat paljon enemmmän kondomin pysymiseen, eikä pelkästään kondomin tai peniksen koko. Jos nainen on vielä kovin tiukka niin aina enemmän touhutipat puristuvat kondomin ja peniksen väliin.

Miehet liioittelevat kondomin tuntoherkkyyden viemistä. Joskus on ihan hyväkin, ettei ole liian herkkä. Suurin haittapuoli kondomissa on yhdynnän keskeytyminen. Parasta olisi jos penis saa hakeutua vähän kuin itsellään sinne minne se kuuluukin:)

Vierailija
66/119 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kannattaa käyttää keskeytettyä yhdyntää. Toki kortsu on helpompi laittaa päälle, jos on esimerksi 15 minuuttia ensin polkenut, ei lerpahda niin helposti kuin ennen yhdyntää kondomia laittaessa.

Suurin haittapuoli kondomissa on yhdynnän keskeytyminen.

Vierailija
67/119 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kullini on ympärysmitaltaan hieman kohdasta riippuen 15..16 sentin välissä, eli kai paksu. Pituus on erektiossa n. 16 cm. Terska on suunnilleen varren paksuinen, ehkä hieman isompi. Mulla on ollut todellisia ongelmia löytää sopiva, siis riittävän iso kumi. Durexilla on yksi malli, joka on suht ok mut toi kumisähellys vie oikeesti seksistäkin makua. Hankaluutta on siinä vaiheessa kun kumi pitää laittaa päälle. Paksuun vehkeeseen se ei tahdo sujahtaa niin kuin elokuvissa.

Et voi se mennä näinkin päin..

Paljaalla tietysti jos vetelee niin eukot tykkää mut aina se ei ole mahdollista.

Vierailija
68/119 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneetkin naiset tykkää ja muihinkin se sopii.

Oma kullini on ympärysmitaltaan hieman kohdasta riippuen 15..16 sentin välissä, eli kai paksu.

Vierailija
69/119 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän silti samaa kondomia tarjotaan kaikille, vaikka peniksissä on isoja eroja. Olen pitänyt omaaa yhdeksän ja kymmenen sentin välissä olevaa ympärysmittaa tavanomaisena, koska penis erektiossa muistuttaa aika paljon ilmalla täytettyä kondomia. Ne ovat silmämääräisesti samannäköisiä.

Eikö kuusitoista senttiä ole jo tosi harvinainen paksuus??

Vierailija
70/119 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se erittäin ohut. Tuota ohuempia dildojakaan ei myydä. Ei taida kumi pysyä päällä?

Olen pitänyt omaaa yhdeksän ja kymmenen sentin välissä olevaa ympärysmittaa tavanomaisena, koska penis erektiossa muistuttaa aika paljon ilmalla täytettyä kondomia.

Vierailija
71/119 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kymmenellä ja viidellätoista sentillä on vähän kuin grillimakkaralla ja uunimakkaralla. On totta, että kondomeja ei oikein ole löytynyt, jotka pysyvät päällä. Huonoa pysyvyyttä lisää se, että penikseni kärki on hoikin kohta ja juuresta taas paksumpi. Pituus on kyllä saanut jopa kehuja.

Olen kyllä ihmetellyt naisten suuria eroja, ja siksi kai miehissäkin on niin suuret kokoerot. Miten ihmeessä pienikokoinen ja hento nainen saisi sisäänsä mahtumaan uunimakkaran kokoisen mötikän. Itsellekin on sattunut kohdalle vain vaivoin penikseni sisäänsä saavia naisia/tyttöjä.

Kuka noita liioitelmia oikein jaksaa kirjoitella, huh. Totuus on ihan jotain muuta.

Vierailija
72/119 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä pienikokoinen ja hento nainen saisi sisäänsä mahtumaan uunimakkaran kokoisen mötikän.

Paksuudesta hyvinkin, pituudesta tuskin. Eipä ole naisen ulkoisista mitoista tuo asia kiinni.

Itsellekin on sattunut kohdalle vain vaivoin penikseni sisäänsä saavia naisia/tyttöjä. Kuka noita liioitelmia oikein jaksaa kirjoitella, huh. Totuus on ihan jotain muuta.

Oma 17 cm pituinen on mahtunut kaikkiin naisiin kokonaan. Nykyiselle 17 cm on pituudessa maksimi, olen mitannut dildolla.

Vierailija
73/119 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kymmenellä ja viidellätoista sentillä on...

Itsellekin on sattunut kohdalle vain vaivoin penikseni sisäänsä saavia naisia/tyttöjä. Kuka noita liioitelmia oikein jaksaa kirjoitella, huh. Totuus on ihan jotain muuta.

kyllä minun kokemuksella jos ohuus on 11 cm niin

on tosi vaikeaa löytää tiukkaa naista ja nainen saa myös tehdä työtä lantion lihaksillaan.

kyllähän meillä pienet kalut on..(10..11 cm ympärys)

totuus on vain näin

Vierailija
74/119 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös juuri tuo 11 cm ympärysmitta ja onhan se oikeasti kyllä todella pieni. Mitä sanoisin - 9 kymmenestä on paksumpi? Onhan siinä eräällä tavalla hyväksymistä. Mutta sitä en allekirjoita etteikö tuokin ympärysmitta voisi riittää täyttämään naisen. Väittäisinkin, että siinä missä 9 kymmenestä miehestä on isompi kuin meillä, ehkä 1 kymmenestä naisesta on niin pieni emätin, että meidänkin kaluilla pärjätään. Eli todennäköisyys on olemassa, mutta vain harmittavan pieni...

Vierailija
75/119 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli metallikärkinen hieromasauva, jolla näin hänen tyydyttävän itseään. Sauva upposi vain joitain senttejä hänen sisäänsä ja ympärysmittaa sauvalla oli silmämääräisesti kahdeksan sentin paikkeilla.

Naisissa täytyy olla miesmäisiä näköhavainnoista kiihottuvia yksilöitä, koska onhan iso penis vaikuttavamman näköinen. Sitten on tyttömäisempiä naisia, joille kaikki tunteeseen perustuva on tärkeintä. Jos kynttilänvalot ovat kohdillaan, niin miehen peniskin on ihana:)

Naisen emättimen tiukin kohta on muutaman sentin syvyydessä. Juuri se kohta jota treenilläkin saa tiukenneltua. Tantraseksiohjeissa neuvotaan miestä tekemään noin kymmenen hyvin lyhyttä työntöä ja sen jälkeen yksi syvemmälle ulottuva työntö.

Keskiarvo ympärysmitoissa suomalaisilla on yksitoista ja puoli senttiä, joka on sentin verran aikaisemmin tutkittua tai kuviteltua vähemmän. Siitä seuraisi, että noin neljälläkymmenellä prosentilla miehistä on penis, jonka ympärysmitta on yksitoista senttiä.

Vierailija
76/119 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sillä onko reilu vaiko lyhyt esinahka

on merkitystä, kuinka hyvin kondoomi pysyy paikalaan.Reilun esinahan omaava mies saattaa kärsiä kondoomin pysyvyys ongelmista vaikka täyttääkin eu-mitat.Itselläni on omasta mielestäni

toi 17/14 laiteisto eikä kumi tahdo pysyä paikallaan joten maksullisissa käynti ei oikein tuota mitään mielihyvää kun pitää kokoajan tarkkailla onko kumi kohillaan.

Vierailija
77/119 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisten tutkimuksessa peniksien ympärysmitta oli 8-15 cm. Kondomien ympärysmitta on 10,5 cm ja pienienkin kondomien ympärysmitta 10 cm.

Itselläni peniksen pituus on noin 8 cm ja ympärysmittaakin vain 8cm. Joitain "pienempiä" kondomeita on tullut kyllä kokeiltua, mutta nekään eivät ole tahtoneet pysyä päällä.

Tietääkö joku kondomeita jotka olisivat ympärysmitalta pienempiä kuin 10cm ?

Vierailija
78/119 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisten tutkimuksessa peniksien ympärysmitta oli 8-15 cm. Kondomien ympärysmitta on 10,5 cm ja pienienkin kondomien ympärysmitta 10 cm. Itselläni peniksen pituus on noin 8 cm ja ympärysmittaakin vain 8cm. Joitain "pienempiä" kondomeita on tullut kyllä kokeiltua, mutta nekään eivät ole tahtoneet pysyä päällä. Tietääkö joku kondomeita jotka olisivat ympärysmitalta pienempiä kuin 10cm ?

Hei tässä palstalla on kaikki puhuneet jäykistyneen peniksen mitasta. Sulla on tosi pieni :-( :-( , onnistuuko normaali seksi vai vain anaalipuoli ?

Vierailija
79/119 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on peukalo. 8/8 ei taatusti pokaile naisia jos on täysjärkinen.

Hei tässä palstalla on kaikki puhuneet jäykistyneen peniksen mitasta. Sulla on tosi pieni :-( :-( , onnistuuko normaali seksi vai vain anaalipuoli ?

Vierailija
80/119 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 8cm on mun jäykistynne peniksen pituus ja se hävettää mua todella paljon ku ikää on jo 23 vuotta.

Levossa se on vaan 4cm mutta hävettää käydä uimassa ku se kutistuu 2-3cm pituseks ja sitte kuulee aina välillä joiltain 15 vuotiailta tytöiltäki kommenttia, että onpa se pieni.

Yhdynnässä ei kaikki asennot välttämättä onnistu ku ei yletä sisään tai lipsahtelee helposti ulos ja oon kuullu useemmaltaki naiselta ettei se tunnu missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme