Lue keskustelun säännöt.
  Mieheni on tylsä sängyssä
30.03.2015 | 
                  Niin ja voi. Ihan hyvä liitto, hellyyttä ja älyllistä yhteyttä, mutta seksin suhteen menen kyllä hukkaan. Mies ikäänkuin runkkaa minulla ja siinä se. Klähmii kun hänellä seisoo ja sitten kaikki pian ohi. Minulla on naisellinen nätti vartalo ja ihanat rinnat. Haluaisin että vartaloani hyväiltäisiin ihailevasti ja kiihkeästi niin, että tarkoituksena olisi tuottaa hyvää oloa minulle. Moraalini joustaisi kaikenlaiseen, kimppaakin olen ehdottanut, mutta enpä taida jaksaa ryhtyä säätämään. Elämää. Ihan mukavaa kuitenkin.
Kommentit (2)
Itse olet henkisesti vielä tylsempi, aito lahna, kun et ole saanut kerrottua asiasta miehellesi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nytkö olet asian vasta huomannut etkä seurusteluaikoina? Olisit silloin käyttänyt naisellista ihanaa vartaloasi hyväksesi ja opettanut miehen sellaiseksi kun haluat. Nyt sitten vain alat opettaa vanhaa koiraa uusille tavoille ja toivot, että asia menee perille. Asia on vain sinun käsissäsi, miehesi mielestä hänen klähmintänsä on toiminut tähänkin asti ja hän ei tapojaan ilman opastusta osaa muuttaa.