Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen kondomi?

Vierailija
23.11.2010 |

Niitä on niin monen laisia ja kokoisia. Olen huomannut että ainakin jotkut Sultanin kondomit ovat tosi ison tuntuisia. Olisko se Durex Close Fit hyvä, kun kullini ei ole kovin vahva mutta terska on normaalin kokoinen kai? Minua ei haittaisi vaikka kortsu olisi piukka eikä naidessa "valuisi" terskan jureen.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin nuo 52mm leveät normikondomit ovat liian ahtaita. Ympärysmitta minulla on keskivarresta 15 cm ja tyvestä 16.5 cm. Vaikka käyttäisin normaalia leveämpää kondomia, tunnen kipua välillä peniksen tyvessä.

Mikähän mahtaisi olla minun mitoille sopivankokoisin kondomi?

Vierailija
42/119 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseltä on pakko kysyä, kuinka pieni sinulla sitten tarkalleen ottaen on? Itselläni on samat ongelmat kuin Sinulla ja kokoa 12 cm / 11 cm.

pituutta on 14 cm. paksuus sama. Ei onnistu seksi kortsun kanssa millään. on kuin tyhjää sorkkis.

Sitten kun yrität tarpeeksi usein niin alkaa tuntua potenssissakin.

Eli miten löydät uuden seksikumppanin, kun alkuun kuitenkin olis turvallista vain kondomin kanssa.

HIV,Syfilis etc...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Nuoret aasialaiset naiset, thaimaa, japani.korea jne. joilla ei ole lapsia.. niillä on paljon pienempi alapää kuin täällä euroopassa.

Eli pienikaluiset..toivoa on.. mutta vain siellä.

Ei muuta kuin menoksi jahka lentolakko päättyy.

Vierailija
44/119 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut saman, että keskikoko määriteltiin jonkun liioitellun koon perusteella.

Olisi mielenkiintoista nähdä minkälainen asennoiltaan ja kestoltaan kaikkien yhdyntä todellisuudessa on. Melko isoja eroja kestossa ainakin on. Olen kuullut/kokenut kaikkienkin takaapäin-asentojen olevan tiukempiia ja juuri niissä kondomien pysyvyys punnitaan.

Muutaman työnnön edestä pysyy varmaan löysempikin kondomi.

Vierailija
45/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle 14/11 totean seuraavaa:

1) Meillä (myös minulla, jolla samanlainen) on ohuet penikset. Itse asiassa meillä on ohuempi penis kuin suurimmalla osalla miehistä. Se on fakta, sille ei oikeasti mahda mitään eikä sitä siksi myöskään kannata loputtomiin voivotella.

2) Seksi myös ohuella peniksellä (ja myös kumin kanssa) voi olla todella nautinnollista - mikäli vastinkappale on sopiva. Oman kokemukseni perusteella väittäisin, että koska me emme ole kooltamme keskivertoa, ei myöskään kumppanin pitäisi olla - niin karulta kuin se kuulostaakin, meillä taitaa olla liian ohut keskivertoemättimeen.

En voi toivoa muuta kuin että Sinulla käy yhtä hyvä tuuri kuin minulla, että löydät kumppanin, joka on valmis tekemään töitä (lantionpohjan jumppa) seksielämänne eteen. Toistan vielä, että nainen voi vaikuttaa kokoonsa, mies ei.

Vierailija
46/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa: seksi myös ohuella peniksellä voi olla nautinnollista molemmille osapuolille.

Aviomiehelläni on ohut (juuri tuollainen 11 cm). Kaikista kumppaneistani (7) hänellä on selvästi ohuin. Tämän lisäksi juuri edellisellä miehelläni, jonka kanssa olin 6 vuotta yhdessä oli todella paksu penis. Tästä huolimatta nautin seksistä nykyisen mieheni kanssa enemmän kuin kenenkään aiemman kanssa ja saan orgasmeja paljon helpommin. Eikä tämä johdu siitä, että mieheni olisi erityisen taitava esim. suuseksissä, vaan pelkkä yhdyntä riittää.

Luulen, että salaisuus on juuri siinä, kuinka hyvin nainen pitää alapäästään huolta. Emätin on todella mukautuvainen elin ja tottuu pienempäänkin, jos sitä jumpataan. Kun olet tarpeeksi tiukka, pieni penis tuntuu samalta kuin iso löysemmässä emättimessä.

Olenkin pikku hiljaa tulemassa siihen tulokseen, että koolla ei oikeasti saatakaan olla niin paljon väliä - olennaista on se kuinka hyvin naisen ja miehen koot sopivat yhteen.

Vierailija
47/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli todella piukea ennen synnytystä, tämä 16/13 oli oikein mainio työkalu. Totean vielä, että nainen ei voi vaikuttaa kokoonsa, mutta, lihasten voimakkuuteen kyllä. Vaikka se on tietysti miehen tuntemusten kannalta ihan sama, onko pimppi oikeasti tiukka vai ainoastaan hyvä puristusvoima. Olen kyllä kuullut, että olisi naisia jotka puristelelee pimpillään ihan tiedostamatta.

niin karulta kuin se kuulostaakin, meillä taitaa olla liian ohut keskivertoemättimeen. Toistan vielä, että nainen voi vaikuttaa kokoonsa, mies ei.

Vierailija
48/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin, että olisi pitänyt muistaa huomauttaa jo aiemmin, että olen synnyttänyt 3 kertaa. Ja miehelläni on siis tuo ympärysmitaltaan n. 11 cm. Ja tuntuu todella hyvältä! Joten riittää myös synnyttäneelle.

Vierailija
49/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä vertaat 16/13 penistä 13/11 penikseen niin huomaat, että kyllähän ero on todella suuri. Eli varmasti Sinulle ja vaimollesi täytyy riittää tuo. Tai sitten synnytyksessä on tapahtunut jotain omituista.

Vierailija
50/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittynyt synnytys voimien ehtyessä sekä imukuppi käytössä. Ei repeämiä, vain (turha) eppari, mutta se kai tehdään imukupin yhteydessä aina, vaikkakaan syytä en ymmärrä.

Jos sinä vertaat 16/13 penistä 13/11 penikseen niin huomaat, että kyllähän ero on todella suuri. Eli varmasti Sinulle ja vaimollesi täytyy riittää tuo. Tai sitten synnytyksessä on tapahtunut jotain omituista.

Vierailija
51/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin, että olisi pitänyt muistaa huomauttaa jo aiemmin, että olen synnyttänyt 3 kertaa. Ja miehelläni on siis tuo ympärysmitaltaan n. 11 cm. Ja tuntuu todella hyvältä! Joten riittää myös synnyttäneelle.

Vierailija
52/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16/3 henkilöltä tiedustelisin ystävällisesti, kuinka sitten synnytys vaikutti vaimosi emättimeen? Löystyikö se siis merkittävästi ja eikö jumpat ym. ole auttaneet?

Ja kysyn tätä siksi, että itselläni on täysin sama tilanne ja synnytyksestä jo yli vuosi, joten en usko asioiden enää palautuvan... Tämä on todella turhauttavaa, koska miehelläni ei todellakaan ole edes pieni, mutta silti täyttymisen tunne on hävinnyt lähes kokonaan. Samoin on mieheni tuntoherkkyys.

Vierailija
53/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpat varmaankin auttaisivat jonkin verran, mutta ei vaimo jumppaile, koska se on hänelle liian nöyryyttävää puuhaa. Vaimollani (omien puheidensa mukaan) ei ole mitään ongelmaa tuntoherkkyydessä joten ainut ongelma on minun nautintoni, joka siis on erittäin vajaata. Nykyään koen yhteiselon paljon helpommaksi, jos seksiä on harvoin. Haluaisin seksiä tietysti joka toinen päivä vähintään, mutta kun se on mitä on.

Ainut hyvä asia tilanteessa on, että "kesto" on parempaa eikä tarvitse juuri jarrutella yhdynnässä. Seisokin ylläpitäminen ja varsinkin sen viimeisen jäykkyyden saaminen vehkeeseen on haastavaa. Laukeaminen tuntuu nykyisin todella omituiselta. Lasti jotenkin karkaa ja orkku tulee jälkijunassa jos tulee. Orkku on heikompi kuin ennen. Sitten saattaa jäädä sellainen tunne päälle, että pitää paneskella hetken päästä uudelleen ja tietäähän sen ettei se paremmalta voi tuntua. Todella turhauttavaa. Kaikenlisäksi vaimoa ärsyttää minun itsetyydytykseni, vaikka se ei pitäisi kuulua hänelle ollenkaan. Pitäähän minunkin joskus saada kunnolla.

16/13

16/3 henkilöltä tiedustelisin ystävällisesti, kuinka sitten synnytys vaikutti vaimosi emättimeen? Löystyikö se siis merkittävästi ja eikö jumpat ym. ole auttaneet? Ja kysyn tätä siksi, että itselläni on täysin sama tilanne ja synnytyksestä jo yli vuosi, joten en usko asioiden enää palautuvan... Tämä on todella turhauttavaa, koska miehelläni ei todellakaan ole edes pieni, mutta silti täyttymisen tunne on hävinnyt lähes kokonaan. Samoin on mieheni tuntoherkkyys.

Vierailija
54/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu todella hyvältä! Joten riittää myös synnyttäneelle.

Vierailija
55/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis Suomeksi sanottuna vaimosi emätin on suurempi kuin ennen, niinkö? Osaatko verrata kuinka paljon suurempi entiseen verrattuna? Itselläni emätin on paljon aiempaa tilavampi ja huomaan sen konkreettisesti esim. siinä, että olen joutunut hankkimaan isomman (aika paljonkin isomman) dildon, että saisin samanlaisia tuntemuksia. Toinen muuttunut asia on tuo suuaukko, joka on nykyisin täysin auki (ehkä n. 2 x 2 sentin alueelta). Tämä on ehkä enemmän esteettinen asia, mutta kuitenkin hieman häiritsee ja kertoo kyllä heti, että tiukkaa tavaraa ei ole nyt tarjolla...

Kuten sanottu, tämä on turhauttavaa, mutta silti ehkä kuitenkin valitsisin alatiesynnytyksen uudelleenkin, koska muuten koen jotenkin seksuaalisuuteni parantuneen.

Vierailija
56/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka puristaa terskan juuresta ja myös sellainen japsien jossa on vahva rengas tyveen. Mä olen käyttänyt myös silikonista nystyräputkiloa kortsun päällä, se puristaa kunnolla pientäkin vartta ja saa koko kalun turpoamaan suuremmaksi.

Kunhan terska on vain kortsun alla laukeaa mulla ainakin hyvin ja kaverikin tuntuu nauttivan siitä varren päällä olevasta nystyräputkilosta.

Vierailija
57/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vaikea verrata, mutta sanotaan nyt niin, että nykyisin 6 cm paksu dildo(ympärys 18 cm!!) tuntuu uppoavan samalla tavoin kuin aikoinaan sellainen oman kaluni paksuinen. Eli helposti. Toisaalta on todella kiihottavaa dildottaa paksulla dildolla, toisaalta taas tunnen itseni kääpiöksi mikkihiirulaiseksi.

Eli siis Suomeksi sanottuna vaimosi emätin on suurempi kuin ennen, niinkö? Osaatko verrata kuinka paljon suurempi entiseen verrattuna?.

Vierailija
58/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo vaimon totuttaminen isompaan dildoon vain pahenna ongelmaa? Ainakin itsellä yhdyntä oman miehen kanssa ei oikein tunnu miltään, jos on ollut pidempi aikaa rakastelusta ja tällä välin paljon käyttänyt isompaa dildoa.

Pystyttekö vaimosi kanssa avoimesti puhumaan asiasta? Mitä hän on mieltä asiasta? Meillä onneksi tämä puoli on täysin avointa.

Vierailija
59/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy sanoa, että ei tämän aiheen käsittely meitä lähennä pariskuntana. Jos yhdyntä jää kesken sen takia, että ei vain tunnu tarpeeksi, into hiipuu(ja seisokki) niin eipä siinä mitään avoimuutta tarvita.

En tiedä, onko "totuttamisesta haittaa. Kyllähän minä sen huomaan, että vaimo saa helpommin ja voimakkaampia orgasmeja paksulla jellydildolla.

Vierailija
60/119 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, vaikea asia se on meillekin vaikka usein (ehkä vähän puoliväkisin) verhoamme sen itseironiseen leikittelyyn. Selvää on kuitenkin se, että yhdessä tietysti pysymme ja yritämme keksiä muita keinoja.

Mutta, ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin: me olemme löytäneet ikäänkuin olosuhteiden pakosta anaaliseksin, josta nyt molemmat nautimme paljon. Kiinnostaako tuo Teitä kumpaakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi