Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin työpaikka jossa olet ollut

Vierailija
23.11.2010 |

miksi se oli kamalin.

Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.

Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h

Kiertäkää kaukaa ne hommat.

Kommentit (922)

Vierailija
901/922 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamassa ja grillillä. 

Vierailija
902/922 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoamassa ja grillillä. 

Siivoamisessa ennen kaikkea kiire ja se, että sitä piti tehdä äreiden työntekijöiden ja asiakkaiden keskellä. Ihan hirveetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/922 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemppaushommat varastolla. työnkuva: nostat paketteja lavalta liukuhihnalle kuin robotti 8 tuntia päivässä ja laatikot painaa aina 100kiloon asti. tein keikkana päivän tuota hommaa jonka jälkeen paikat olivat kipeät 2 viikkoa. tuolla oli työntekijöiden vaihtuvuuskin suurinta mistä olen koskaan kuullut ja ei ihme. ei tuollainen 100kilon pakettien nostelu ole ihmisten työtä.

palkkaa sai 16e/h, mutta en menisi tuonne enää takaisin vaikka saisi 100e/h.

Ja miks hitossa tällaista ei voi robotit/ koneet tehdä? Kyllä tulee kalliiksi yhteiskunnalle rikotut selät. 

Vierailija
904/922 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti. Ihan kauheeta introvertille, kymmeniä puheluita päivässä ja kukaan ei osta mitään. Ei ikinä enää.

Vierailija
905/922 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous. Kohteiden mitoitus sellainen, että kauhea kiire koko ajan. Jaksoin sitä ihmeen monta vuotta ja sain paljon kehuja, koska osasin priorisoida työt: mitkä hommat on pakko tehdä ja mitkä voi jättää tekemättä, kun aika loppuu kesken.

Palkka surkea työn raskauteen nähden, ja vuosi vuodelta työtahti kiristyi. Tykkään siivota ja olisin nauttinut työstäni, jos palkalla olisi elänyt ja olisi ollut aikaa tehdä työt hyvin.

Vierailija
906/922 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan hautausmaalla olin nuorena yhden kesän. Aivan kamala kesä oli, pomot mittasi taukoja sekuntikellolla ja hengitti päivän aikana niskaan ja huomautti jos yksikin ruohonkorsi tai rikkaruoho oli jäänyt jonnekin. Fyysisesti raskasta työtä ja palkkaa maksettiin 8€/h

907/922 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamon kaupunki! 

Vierailija
908/922 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsurin työ...ihan perseestä..hiki,kylmä,kroppa kipeä joka puolelta,ei jaksanut ryypätä vapaalla niin paljon että olisi jollain tavalla päässyt siitä v i t u t u k s e s t a irti...saha jäi jonkun kuusen alle,liekö vieläkin?...

Vierailija
909/922 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyynti. Ihan kauheeta introvertille, kymmeniä puheluita päivässä ja kukaan ei osta mitään. Ei ikinä enää.

Sama täällä!

Vierailija
910/922 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmon Vihannes. Työntekijöitä ei arvosteta.

Vierailija
911/922 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etu-Lyötyn K-Market

Vierailija
912/922 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että kamalin, mutta varmasti ammattitaidottomin. Kyseessä eräs järjestöjen yhteenliittymä. Heidän it-osaston toiminta, voi elämä mitä sähläystä. Menin tuonne hommiin siinä uskossa, että pääsee tekemään monenlaisia hommia ja talossa kaikki suht kunnossa. Ai kuinka väärässä olinkaan. Dokumentaatiota ei käytännössä ollut, tietohallintopäällikkö itse aivan pihalla, kaikki laitteistot vanhoja ja rahaa ei ollut niiden uusimiseen. Lähdin tuolta vajaan 2kk:n työskentelyn jälkeen.

Vierailija
913/922 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naisvaltaiset työpaikat joissa olen ollut, osassa olen itse saanut tehdä työni rauhassa muiden tapellessa, osassa taas ilmapiiri on ollut järkyttävä ja olen päätynyt suoranaisen kiusaamisen kohteeksi avattuani suuni asiasta. Kahdesta viimeisestä työpaikasta olen vain lähtenyt kun mittari on tullut vittuilua täyteen. Olen huomannut että työssä ei tahdo millään jaksaa jos on huono ilmapiiri. Olen siis tehnyt töitä kahdella naisvaltaisella alalla parturi-kampaajana ja hoitajana.

Miesvaltaiset alat. Olen ollut alalla, jossa on lähes vain miehiä. Järkyttävää naisvihaa, sovinismia ja seksismiä. Ihan vielä nykyaikana. Ei mitään etenemisen mahdollisuuksia, ne kaikki menee miehille. Sulle annetaan naisena paskimmat hommat ja pienin palkka. Saat kuunnella rasvaisia ja naisvihamielisiä juttuja ja seksuaalista ahdistelua. 

Ei kannata yhtään ihmetellä, miksi naiset eivät hakeudu miesvaltaisille aloille.

Vierailija
914/922 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HopLop ei ikinä enää. Kaikki nuoria esimiehiä joilla ei mitään kokemusta tai osaamista siitä työstä. Työvuoroja epämääräisesti ja perutaan jos on hiljaista. Työmäärä älytön ja joutuu hyppimään sinne tänne. Ei mitään järkeä koko touhussa. 

Vierailija
915/922 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka, jossa henkilö x kohtelee ynseästi ja päällepäsmäröivästi työasioissa henkilöä y ja sillä tavalla ettei tämä osaa mitään tai tee mitään oikein, vaikka y  joutuu korjailemaan x:n jälkiä. Ja tämä x kohtelee y:tä niin kuin y olisi syypää asioihin vaikka asia on toisinpäin. Ja sitten tämä x esittää niin mukavaa muissa kuin työasioissa. 

Onko perheyritys?

Vierailija
916/922 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kaupunki

Vierailija
917/922 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja. Avustettava oli alkoholisti, joka sai kaikki maailman edut ja palvelut ja silti valitti koko ajan.

Vierailija
918/922 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holiday Club

Vierailija
919/922 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikea Kuopion logistiikka. Paskinta paskaa koko talo täynnä.

Tämä onkin mielenkiintoista. Ikea esiintyy omissa mainoslauseissaan parhaana työpaikkana. Itseä huvittaa Great Place to Work-tittelit, koska muistan kun Ikeassa hehkutettiin tätä hyvää työpaikkaa, kun totuus oli aivan toinen.

Koeajalla potkittiin  työntekijöitä, jotka tekivät omiin silmiini hyvin hommansa.  Esimies kävi lempparialaisten kanssa baarissa ja tarjosi heille parhaat vuorot ja siirrot muille osastoille. Ne, jotka eivät käyneet baarissa, saivat jämävuorot ja lisäksi siirrot muille osastoille eivät käyneet. Kirsikkana kakun päälle kyseinen esimies siirtyi (vai siirrettiin?) häirintätapauksen jälkeen toiselle osastolle ystävänsä, naisesimiehen ansiosta. Tämä eräässä toisessa Ikeassa, ei Kuopio.

Nyttemmin työntekijäpooli on vaihtunut kansainväliseen ja tuntuu, että joka kerta on uudet naamat. Sattumaa? 

Vierailija
920/922 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jysk (Hamina). Persestä oli myymäläpäällikkö.