Miehen ulkonäkö - riittävä syy eroon?
En ole koskaan pitänyt miestäni komeana, mutta minulle hän kelpasi - ennen. Nyt en vain voi välillä enää sietää hänen ulkonäköään. En pysty katsomaan häntä, en halua häntä ja ajatus seksistä hänen kanssaan ahdistaa. Joskus mietin miten ihanaa olisi jos tuntisi omaa miestään kohtaan fyysistä vetovoimaa ihan pelkästään sen takia miltä hän näyttää.
Onko ulkonäkö riittävä syy eroon? Tai siis se jos ei pidä miehen ulkonäöstä.
Kommentit (23)
kerran ennen on ulkonäkö kelvannut, niin miksei nyt? Jos vaan siirrät muut ongelmat hänen ulkonäköönsä? Noin muutoin kyllä minun ainakin pitää tuntea fyysistä vetovoimaa kumppaniin, tähän astiset ovat olleet kaukana mistään filmitähdistä mutta silti tarpeeksi hyvännäköisiä minulle. Kuitenkaan ei se ulkonäkö yksistään riitä eikä monet komeat herätä mitään tuntemuksia, joten siksi ihmettelen, miten se ulkonäkö sinulle on yhtäkkiä alkanut tökkimään.
Olisiko apn mielestä hyvä syy erota, kun vaimon tai miehen naama alkaa roikahtaa siinä viidenkympin tietämillä ihan väistämättä, pitääkö sitä kattella vai olisko hyvä syy vaihtaa nuorempaan?
Onko ap:n mies muuttunut jotenkin, vai oletko vaan kyllästynyt sen aina rumaan naamaan?
kuin miehen ulkonäkö. Tarkoitan, että rakkauden loputtua alkaa helposti toisessa ihmisessä ärsyttämään ulkonäkö, puhetapa tai joku muu piirre.
Mua on kahdesti alkanut etomaan miesystävän niska (!) niin paljon etten ole kyennyt nauttimaan seksistä. Todelliset syyt ovat varmasti jossain muualla, mutta olen joutunut lopettamaan parisuhteen ennen pitkää noissa tilanteissa. Siis ällötys on levinnyt siitä niskasta lopulta muihin asioihin.
kerran ennen on ulkonäkö kelvannut, niin miksei nyt? Jos vaan siirrät muut ongelmat hänen ulkonäköönsä? Noin muutoin kyllä minun ainakin pitää tuntea fyysistä vetovoimaa kumppaniin, tähän astiset ovat olleet kaukana mistään filmitähdistä mutta silti tarpeeksi hyvännäköisiä minulle. Kuitenkaan ei se ulkonäkö yksistään riitä eikä monet komeat herätä mitään tuntemuksia, joten siksi ihmettelen, miten se ulkonäkö sinulle on yhtäkkiä alkanut tökkimään.
Olen itsekin ihmetellyt miksi yhtäkkiä miehen ulkonäöstä on tullut minulle niin valtava kynnyskysymys. Ennen pidin, tai jos en nyt pitänyt, niin en ainakaan välittänyt, siitä miltä hän näytti. Nyt välillä tuntuu etten vaan voi antaa hänen koskea tai painaa päätä kaulaani tmv. kun alkaa tuntumaan niin pahalta. Muitakin juttuja hänessä on, jotka ärsyttävät, mutta tällä hetkellä tuo ulkonäkö tuntuu olevan pahin ongelma.
Voihan olla, että siirrän kaikki miehen ärsyttävät piirteet siihen etten enää pidä hänen ulkonäöstään ja sitä kautta tästä on tullut niin suuri ongelma minulla. Vertailen jatkuvasti häntä muihin miehiin.
Meillä on kaksi lasta.
olen osittain samasta syystä eronnut. Tai ei ero siitä johtunut, vaan oli muitakin ongelmia, mutta muut ongelmat syntyivät osittain siitä, etten viehättynyt lainkaan silloisen mieheni ulkonäöstä. haaveilin jostain ihan muusta ja kamala sanoa, hieman myös häpesin miestäni, vaikka hän oli mahtava persoona muuten. Kaikki vain ajautui väistämättömään eroon.
Nyt minulla on mies, joka on hyvännäköinen. Sain hurmaantua hänen lihaksiinsa ja vieläkin tykkään katsella häntä. Joskus himoiten. Ihanaa! Nyt jotkut muut ongelmat eivät ehkä tunnu niin pahoilta, koska kaipaan häntä niin paljon fyysisesti.. Haluan itsekin näyttää paremmalta hänen vuokseen. On kivaa näyttäytyä yhdessä.
Eli kyllä se ulkonäkö voi merkitä paljonkin. Valitettavasti.
Olisiko apn mielestä hyvä syy erota, kun vaimon tai miehen naama alkaa roikahtaa siinä viidenkympin tietämillä ihan väistämättä, pitääkö sitä kattella vai olisko hyvä syy vaihtaa nuorempaan?
Onko ap:n mies muuttunut jotenkin, vai oletko vaan kyllästynyt sen aina rumaan naamaan?
Vaan ihan kasvojen piirteistä. Et sinäkään varmasti pidä kaikkia ihmisiä fyysisesti puoleensavetävinä. Hän ei ole muuttunut vaan minun ajatukseni ovat tehneet täyskäännöksen.
aika paljon siitä mitä se oli 20 vuotta sitten. Niin on käynyt miehellenikin. Homma tulee jatkumaan ja valitettavasti ei ainakaan parempaan suuntaan. En usko että kannattaa vaihtaa, jää vaan luu käteen loppupelissä. Ole tyytyväinen jos kelpaat miehelles :D, vielä!
Nyt minulla on mies, joka on hyvännäköinen. Sain hurmaantua hänen lihaksiinsa ja vieläkin tykkään katsella häntä. Joskus himoiten. Ihanaa! Nyt jotkut muut ongelmat eivät ehkä tunnu niin pahoilta, koska kaipaan häntä niin paljon fyysisesti.. Haluan itsekin näyttää paremmalta hänen vuokseen. On kivaa näyttäytyä yhdessä.
Pinnallista, todellakin.
Mä juoksen karkuun miehiä, jotka pumppaavat itseään kuntosalilla ja näyttävät Ken-nukeilta. Yök.
olen osittain samasta syystä eronnut. Tai ei ero siitä johtunut, vaan oli muitakin ongelmia, mutta muut ongelmat syntyivät osittain siitä, etten viehättynyt lainkaan silloisen mieheni ulkonäöstä. haaveilin jostain ihan muusta ja kamala sanoa, hieman myös häpesin miestäni, vaikka hän oli mahtava persoona muuten. Kaikki vain ajautui väistämättömään eroon.
missään nimessä en lähde eroamaan tämän takia kun lapset on pieniä, mutta ehkä sitten vuosien päästä. Tämän ajan kyllä sinnittelen. Tuntuu vain tosi pahalta kun sängyssä lähinnä etoo miehen kosketus.
ihmiset muuttuu, mutta kyllähän joku Johnny Depp liki viisikymppisenä on silti vähän erinäköinen kuin vaikka Philip Seymor Hoffman nelivitosena. En sano, että ulkonäön takia kannattaisi erota, jos elää seitsemänkymppiseksi niin silloin kaikki automaattisesti roikkuu polvissa vaikka olisi millainen komistus.
joa tosin oli lyhyt, mutta sillai komea kuitenkin. Erotessamme oli kolkyt kiloa lihavampi ja vittumainen äijä, minä myös väsähdin itseeni ja mieheeni. Oletko kenties mennyt yhteen tämän ex-pygmini kanssa?
on niinkin yksinkertainen selitys että rakkaus on vain loppunut? Ihastua/rakastua voi "rumaankin" ihmiseen, mutta kun tunteet kuolee, monestihan sitä jälkeenpäin kauhistelee mitähän tuossakin näin, hyi. Ulkonäkö on sinäänsä hyvä syy erota jos toista ei pidä enää viehättävänä, on syynä melko varmasti muutakin kuin se miltä näyttää.
on niinkin yksinkertainen selitys että rakkaus on vain loppunut? Ihastua/rakastua voi "rumaankin" ihmiseen, mutta kun tunteet kuolee, monestihan sitä jälkeenpäin kauhistelee mitähän tuossakin näin, hyi. Ulkonäkö on sinäänsä hyvä syy erota jos toista ei pidä enää viehättävänä, on syynä melko varmasti muutakin kuin se miltä näyttää.
Rakkautta tuntuu vain tosi vaikealta lähteä lämmittelemään uudelleen kun miehen ulkonäkö ei enää miellytä silmää. Erotakaan en vielä haluaisi, mutta toisaalta ahdistaa ajatus, että tässä liitossa pitää vieä jaksaa olla useita vuosia.
T.ap
Siis mikä vaan syy kelpaa eroon. Sehän on maailman helpoin juttu, siis erota. Lapsesi selviävät siitä hengissä ja sinä voit saada esteettisesti mielekkäämmän kumppanin.
Itse olen myös sen verran ruma mies että antaisin itse itselleni kenkää. Mutta vaimoni oikeasti rakastaa minua. Hän muutti kaupungista maalle luokseni, emännäkseni. Olen onnekkain että en ole rikas, en hyvän isän mallinen enkä komea. Olen vain rakastettu omana itsenäni.
Olen pahoillani. Todennäköisesti valitset seuraavankin miehesi väärin. Jos haluat ilmaisen neuvon, ota ainoaksi valintakriteeriksi se mies jolle haluat olla piika ja huora. Jos ei sellaista löydy, olet pulassa.
että ehkä rakkaus on vain kuollut, ap.
Ei tässä mielestäni ole oikeasti ulkonäöstä kyse niinkään tai rupsahtamisesta. Vaan siitä, että rakas ihminen näyttää lihoneena ja rupsahtaneenakin vielä omissa silmissä hyvältä. Jos ihminen rupeaa nyppimään niin se saattaa helpostikin kulminoitua vaikka ulkonäköön.
En usko että ap on yhtään pinnallisempi kuin muut. Joissakin suhteissa rakkaus vaan loppuu ja joissakin sitä riittää loppuun saakka.
Miehillehän ulkonäkö on vielä paljon tärkeämpää ja kyllä lyhyet jalat, paksut jalat, paksut pohkeet, huono perse, pienet tai rumat tissit ja rumat tai ei superkauniit kasvot riittävät hyvinkin syyksi.
että jompikumpi lähtee: joko tuo mäskisäkki tai sitten minä. Lihavuus on rumaa ja epäterveellistä ja ne on ihan riittävät syyt eroon. Mä jäin, säkki lähti. 180-senttinen mies painaa nyt 82 kg ja kuntoilee päivittäin.
Ja olen myös pahoillani mieheni puolesta. Hän on hyvä ihminen ja hänen kuuluisi olla haluttu sellaisena kuin on. Tuntuu pahalta etten pysty haluamaan häntä.
En varsinaisesti kaipaa komeaa miestä vaan sellaista parisuhdetta, jossa voisin katsella puolisoani ilman ahdistusta ja mielipahaa ja joskus jopa inhoa.
Jos eroatte, niin uskotko ap löytäväsi miehen, joka täyttää kriteerisi? Ja oletko itse erityisen hyvännäköinen naiseksi? Entäs muutaman vuoden kuluttua?
Mietin vain millaisia kokemuksia ja mielipiteitä muilla on.