Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ulkonäkö - riittävä syy eroon?

Vierailija
22.11.2010 |

En ole koskaan pitänyt miestäni komeana, mutta minulle hän kelpasi - ennen. Nyt en vain voi välillä enää sietää hänen ulkonäköään. En pysty katsomaan häntä, en halua häntä ja ajatus seksistä hänen kanssaan ahdistaa. Joskus mietin miten ihanaa olisi jos tuntisi omaa miestään kohtaan fyysistä vetovoimaa ihan pelkästään sen takia miltä hän näyttää.

Onko ulkonäkö riittävä syy eroon? Tai siis se jos ei pidä miehen ulkonäöstä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastenmielisenä. Inhosin hänen naamansa piirteitä ja sitä huonoa ryhtiä... Yök. Tavatessa ja ekoina vuosina hän oli mielestäni ihan ok ulkonäöllisesti. Lienee liittynyt siihen yleiseen kypsähtämiseen.

Nykyinen on kivannäköinen.

Vierailija
22/23 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroatte, niin uskotko ap löytäväsi miehen, joka täyttää kriteerisi? Ja oletko itse erityisen hyvännäköinen naiseksi? Entäs muutaman vuoden kuluttua?

En ole erityisen hyvännäköinen, en välttämättä edes kauniskaan. Oleellista on, että kauneus on katsojan silmässä. Kuten oen todennut, en sitten enää luultavasti rakasta miestäni. Jos rakastaisin, en välittäisi miltä hän näyttää tai ainakaan se ei näyttelisi näin suurta roolia parisuhteessamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en anna miehen ulkonäön merkitä paljoakaan, vaan ihmisen luonteen,arvojen ja mudien tärkeämpien arvojen. Haluan,että miehen kanssa on hyvä ja turvallinen olla.

Totuushan on, että kaikki me vanhetaan. Sisäinen kauneus heijastuu ulospäin. Joidenkin mielestä rumien kehittämä puolustus, mutta itse en ole ruma eli saisin kyllä noita renttuja tuolta, vaan eipä kiinnosta.