Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissaihmiset! Saako kissanne nukkua teidän sängyssä?

Vierailija
19.11.2010 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kissaa löytyy ja molemmat ovat oikein tervetulleita viereeni nukkumaan. Olen laittanut niille oman pikku viltin tyynyni viereen, molemmat tulee siihen nukkumaan samaan aikaan kun itsekin menen sänkyyn. Lapsen sänkyyn niillä ei ole mitään asiaa, sen opetin jo ennen kuin vauva syntyi.

Ainoa mikä tässä huvittaa on se, että jos jonain päivänä päädyn parisuhteeseen, niin joudun ostamaan isomman sängyn että koko porukka mahtuu nukkumaan... :D

Vierailija
22/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saivat nukkua sängyssä.

Mitä ihaninta sellaiset kehräävät lämpöpatterit vieressä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nukkuu aina jalkopäässä. Nykyisin tosin siirtynyt 7-vuotiaan jalkoihin nukkumaan. Kaksivuotiaan sänky on ainoa kielletty nukkumapaikka. Eikä kissa sinne pyrikkään...

Vierailija
24/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän omistaa tämän talon ja me ollaan halpa-arvoisia orjia, jotka onneksi ostivat hänen armolleen uuden tonni nojatuolin, jossa on kiva nukkua kun orjat ei huomaa.

Vierailija
25/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viereen :). Mutta se on vaan ihanaa, musta on ihana nukkua pörröisten kisujen kanssa. Yhdellä on tapana tulla ihan rinnan päälle nukkumaan ja sitten tassulla hellästi silittelee mun poskea, hellyttävää :). Ihan sisäkissoja ovat.

Vierailija
26/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarin ovi on aina kiinni. Kyllähän ne möykkäävät oven takana välillä ja herättävät esim. aamulla jos yrittää nukkua pidempään.

Makaavat sitten mahan päällä päivisin ja iltaisin esim. kun katsoo telkkaa.

Vierailija
27/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kissa nukkuu minun pään takana ja toinen nukkuu mieheni mahan päällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän