Seurassa hiljaa oleva,m uita halveksiva ihminen saa mun karvat pystyyn.
Hymyillään ylimielisesti, ollaan hiljaa ja myhäillään omalle paremmuudelleen. aaarrgghhhhh
Kommentit (33)
hiljaa seurassa vaikka tuon fobiansa takia, mutta voi voi: lopputulos on sama. Maanhiljaiset ovat niitä maankatkeria, kateellisia ja kyräileviä.
Ymmärtäkööt toisiaan, ja jättäkööt meidät muut rauhaan. Kommunikointia on muukin kuin sanallinen viestintä. En halua enää yhtään mulkoilua tai muuta agressiivista elettä sanojen sijaan. Opetelkaa sanomaan, mikä mättää. Tai jos joku mättää, älkää viestikö sitä eleillänne, jos vastaus kysymykseen on se saamarin piipitys: ei mulla tässä mitään...
Ihan sama miten kukin on. Jaksattekin vahdata tollasia asioita.
hiljaa seurassa vaikka tuon fobiansa takia, mutta voi voi: lopputulos on sama. Maanhiljaiset ovat niitä maankatkeria, kateellisia ja kyräileviä.
Ymmärtäkööt toisiaan, ja jättäkööt meidät muut rauhaan. Kommunikointia on muukin kuin sanallinen viestintä. En halua enää yhtään mulkoilua tai muuta agressiivista elettä sanojen sijaan. Opetelkaa sanomaan, mikä mättää. Tai jos joku mättää, älkää viestikö sitä eleillänne, jos vastaus kysymykseen on se saamarin piipitys: ei mulla tässä mitään...
mutta niin on muillekin, sorry... Ja oikeasti, ylemmyydentuntoisiakin hiljaisia on, grr. Yksi tapaus on sellainen, joka ei ole koskaan oma-aloitteisesti sanonut mulle sanaakaan, ja tupakoi niin että pitää leukaa ylhäällä ja puhaltaa silmät viiruina muita tarkkaillen savut ylös. Näen niin punaista, uah.
mutta niin on muillekin, sorry... Ja oikeasti, ylemmyydentuntoisiakin hiljaisia on, grr. Yksi tapaus on sellainen, joka ei ole koskaan oma-aloitteisesti sanonut mulle sanaakaan, ja tupakoi niin että pitää leukaa ylhäällä ja puhaltaa silmät viiruina muita tarkkaillen savut ylös. Näen niin punaista, uah.
Sori mutta nyt repesin tuolle kuvalle mikä tuosta nousi silmien eteen
Joku oikeasti ahdistuu hiljaisista? Kyllä sunkin elämä on vaikeaa.
mä en tietenkään hakeudu sellaisiin porukoihin jossa koen oloni ujoksi, mutta väistämättähän sellaisiin joutuu toisinaan, ja todella ainakin yksi sanoi, että he ovat ajatelleet, että olen niin paljon sivistyneempi ja jotain muuta, että sen vuoksi en kauheasti juttele. Eli varmaan ajatteli että pidän itseäni parempana vaikka oikeasti olisin mieluusti tutustunut muihin mutta kaikki ajatukset vaan joissain tilanteissa pakenee päästä eikä voi muuta kuin hymyillä toisten jutuille että olisi edes jotenkin mukana. Ja mulle on sanottu monesti että olen outo tai juttuni ovat omituisia niin en mä nyt oudoltakaan halua vaikuttaa, mieluummin sitten tyhmältä (ehkä ne ovat synonyymeja). Itsetuntonikaan ei ole järin hyvä, joten usein olen huomannut, että jos joku lähestyy minua ystävällisesti niin jotenkin minusta tulee automaattisesti tyly ja vähäsanainen, koska en usko että se oikeasti olisi kiinnostunut minusta, ehkä joku kouluvuosien moodi menee päälle. Jälkeenpäin sitten ihmettelen että mikä minua oikein vaivaa ja mietin monta vuotta että siitäkin ihmisestä olisin ehkä saanut kaverin jos en olisi käyttäytynyt niin.
tiedät, että hiljainen halveksuu muita tai on ylimielinen? Taitaa olla omassa itsetunnossasi vika :O
Terv. hauska, puhelias ja sosiaalinen tyyppi joka ei pidä hiljaisia yhtään ärsyttävinä, ylimielisinä tai halveksuvina.
taidat olla sitä ihmistyyppiä, joka ei huomaa kuin omat jutut, sen takia ei häiritse sua =)))
häiritsisi ihminen joka ei ole yhtä puhelias kuin minä? Hyvin harva sitä paitsi ihan mykäksi jää kun vähän vetää mukaan juttuun, kyselee mielipiteitä ja kokemuksia. Ja jos jää, niin mitä sitten? On väsynyt, tai ei juttutuulella, samapa tuo. Ehkä sua nyt häiritsee, että et ole sosiaalisesti yhtä taitava :D
koska mieheni sisko on juuri sellainen.
Ei edes hymyile vaan nostaa ylähuultaan ja siristää silmiään jos joku käyttäytyy "typerästi"
kuten esim. nauraa ääneen tai tykkää jostain biisistä joka tulee pubin jukeboksista.
Aina haukkumassa kaikkia, ei koskaan naura vitseille, aina ylimielinen ja ilkeä. Mua se kutsui aluksi "vitun ulkomaalaiseksi" kun tulin tänne toiseen maahan. Onneksi tajusi vihdoin että Suomi on myös EU-maa...
niitä itserakakita pälättäjiä jotka ei suulaudessaan anna muille tilaa ollenkaan ja joiden joka toisen tarinan moraalinen opetus on se kuinka fiksusti h e osaavat ratkaista vaikeita tilanteita.
Just kuin meilläkin. Ja jos suunsa aukaisee, niin sieltä ei ainakaan mitään positiivista tule, pelkää negatiivisuutta vain.