Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolkuttaako sinulla omatuntoa kun syöt lihaa tai ajat polttomoottoriautolla?

Vierailija
27.06.2024 |

Nyt ilmastonmuutos on mennyt vielä pahemmaksi ja se menee päivä väivältä pahemmaksi. Ilmasto lämpiää ja tekee maapallosta pian elinkelvottoman. Kun syöt lihaa tai ajat polttomoottoriautolla niin koetko yhtään huonoa omaatuntoa siitä kun tämä kaikki tuska on sinun vika?

Itse liikun polkupyörällä enkä syö lihatuotteita, ajattelen muita ihmisiä ja ennen kaikkea maapalloa. Polttomoottoriautoilua tulisi  verottaa entistä enemmän jotta ihmiset siirtyisi ympäristöystävällisempiin vaihtoehtoihin ja lihan syöntiä pitäisi rajoittaa. 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain tuontilihaa Argentiinasta ja Japanista. Ne eivät ole tehtuotettuja, kuten kotimaiset. Kesällä ajan enimmäkseen veneellä asiareissut, mutta talvella autolla.

Vierailija
2/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lihaa niin kauan kun sitä kaupasta saa. Ei ole minun vikani jos sitä on tarjolla. Vegaanit muutenkin kärsii puutostiloista.

Vierailija
4/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei silti vaikka olen äänestänyt 30 vuotta vihreitä ja ollut parikymmentä vuotta aktiivi paikallisyhdistyksessä. Mutta niin vähän syön lihaa että järkyttävän kova raudanpuute ollut koko ikäni, olen menossa neljättä kertaa rautainfuusioon, ja asun paikassa jossa tarvitsen autoa, kun asuin 10 vuotta Helsingissä, ei ollut edes ajokorttia, kun siellä ei tarvitse autoa kun julkisilla pääsee niin hyvin joka paikkaan. Raudanpuutteen vuoksi en jaksa pitkiä matkoja kävellä, enkä varsinkaan painavia kauppakasseja kantaen.

Vierailija
5/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo. Autoa ajaessa ei saisi puuhailla samalla muita asioita.

Vierailija
6/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön lihaa niin kauan kun sitä kaupasta saa. Ei ole minun vikani jos sitä on tarjolla. Vegaanit muutenkin kärsii puutostiloista.

Lihaa verotetaan jatkuvasti enemmän jotta ihmiset ei ostaisi lihaa, pienin askelin siirrymme yhteiskuntaan jossa ei lihaa syödä ja ihmiset ajaa sähköautoilla. Te vanhat jäärät turhaan jähäätte vastaan. 

Vierailija
7/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  pätkääkään.

Vierailija
8/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolkuta.

Vierailija
9/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaa verotetaan jatkuvasti enemmän jotta ihmiset ei ostaisi lihaa, pienin askelin siirrymme yhteiskuntaan jossa ei lihaa syödä ja ihmiset ajaa sähköautoilla. Te vanhat jäärät turhaan jähäätte vastaan. 

Melkoista terveysterrorismia. Kiinassa ja Intiassa taitaa virta viedä tasan päinvastaiseen suuntaan. 

Vierailija
10/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä venttiilit naputtaa kesä autossa.

Vierailija
11/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä puristele ollenkaan. 

Vierailija
12/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan carnivore-dieettiä ja olen huippukunnossa kuin pantteri. Ei ole mitään järkevää syytä ryhtyä kaniiniksi.

Vierailija
13/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lihaa ja ajan polttomoottorilla. Mitä isompi ja tehokkaampi moottori sen parempi. Meidän suomalaisten kasvihuonepäästöt ovat pienen pieni pisara meressä

Vierailija
14/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä, tässä lempeä talutus päälaelle urotöistäsi 👶

Vierailija
15/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva kolke käy

Vierailija
16/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oon ollu kasvissyöjä jo kauan ennen kun se oli muotia, noin 30v. Ja polttomoottorilla ajan kepeesti sen vähän mitä tarvii.

Vierailija
17/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan köyhät ei syö jatkossa lihaa ja aja autolla.

Vierailija
18/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huono omatunto. Ajan biokaasulla, joten olen oman osani tehnyt. Liha kuuluu ihmislajin ruokavalioon, terve ihminen kuluttaa vähemmän luonnonvaroja kuin lääkkeitä syövä ihminen. 

Biologiaa ei voi kumota ideologialla ilman huonoa lopputulosta.

Vierailija
19/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompensoin nuo sillä että en matkustele lentokoneilla enkä huviajeluilla enkä lomamatkailulla.

Vierailija
20/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekemiseni ovat itikanpaska Itämeressä. Pahinta on mielestäni kaikki turha krääsä ja turhien vaateriepujen ostaminen pelkästään ostamisen halusta🥺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi