Lue keskustelun säännöt.
Onko ylä-ienten näkyminen hymyillessä mielestäni rumentava tekijä?
18.11.2010 |
entä se että silmissä näkyy valkoista iiriksen ympäri?
Kommentit (2)
Tosiaan, ONKO se mielestäsi rumentava tekijä???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli ilmeisesti mua ei tuollaiset asiat ihmisessä haittaa pätkääkään. :)