Lue keskustelun säännöt.
Nyt alkoi ahdistaa KAIKKI jouluun liittyvä!
08.01.2011 |
Vielä kun jaksaisi verhot vaihtaa niin sitten on joulu poissa silmistä :) Nyt haluan valkoista ja muutenkin vaaleaa joka paikkaan
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla