Onko sinusta Williamin morsian kaunis?ev.
Kommentit (71)
hyvännäköinen. On hän varmasti sopivaa prinsessaainesta kun on laitettu kauniisti, tyylikkäät vaatteet ja puhuu yläluokan aksentilla.
Aikoinaan 16-18 vuotiaana oli ihan namupala.
Sopiva vaimo hänelle, ehkä vähän liian nuorekas.
Tosin niin huomattavan laiha, että varmaan jo ennakoiden sairastunut prinsessatautiin. Mutta sellaista se on, tavikset on erikseen ja poikkeuksellisessa asemassa olevat ihmiset erikseen.
On niin tumma,että varmaan kasvaa viikset..
Ja kulmat kasvaisi yhteen,jos antaisi rehottaa.
Mutta kaunis tyttö joka tapauksessa.
kun työnkuvaan kuuluu, että kaikki ammattimaiset kauneudenhoitopalvelut ovat jatkuvasti saatavilla.
se tuon näköiselle miehelle kuin william. Ei ole meinaan mikään herkkupala, kaljukin jo nyt.
Katen hiukset ovat upeat, hoidetut, kiiltävät ja just sellaiset "rikkaan naisen hiukset".
Mutta on vaan sen tyyppinen,että jos antaisi karvojen rehottaa,niin niitä olisi paljon...
Kun on noin laiha ruipelo (positiivisessa mielessä), niin ylipitkät hiukset korostaa sitä (tässä tapauksessa siis liikaa). Muutoin on oikein kaunis. Hymyillä saisi enemmän silmät sirrillään. Jotenkin tunteita ei kuvista näy.
Upea nainen ja kaunis kuin mikä!
mutta onko sillä väliä? Toivottavasti pitävät toisistaan ja kestävät julkisuuden mukana tuomat paineet.
kuten espoolainen lentoemäntä, mutta ei todellakaan kaunis
urheilullinen vartalo, ei minusta ruipelo.
Tosiaan lentoemäntämäinen ihan postiviisessa mielessä.
Tyyli on vielä hieman teinimäinen, mutta eiköhän se tosiaan hiota klassisemmaksi.
William-raukka on kaljuuntunut, kuten isänsä ja setänsä ja isoisänsä, eikä ole enää ihan niin komea kuin nuorempana. Mutta toisaalta, katsokaa niitä muita suvun vanhempia ukkoja!! Mutta joo, tää morsmaikku on kyllä todella kaunis. Edustavan näköinen kauniine hiuksineen.
lyhyt, lyhytjalkainen tavis, josta ei saa näyttävää tai kaunista tekemälläkään
MInä en ikinä nähnyt Dianan kauneutta, minusta hän oli ihan tapettia. Ja aina pää nuokkui alaspäin ja mulkoili kulmiensa alta. Kate on ryhdikäs ja edustava, aika paljon muuten muistuttaa Tanskan Maryä.
itse asiasas tosi kaunis minusta.
joka minusta on vaikka Eva Mendez, mutta ei moitteen sijaa.
ja tyylikäs, semmonen ladylike. Prinsessa-ainesta.
kun vertaa esim suomalaisiin keskiverto naisiin. Ja William on mies minun makuun. IHANA =)