Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin töissä Saudi-Arabiassa, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.11.2010 |

vastaan hetken..

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko naimisissa? Oletko sairaanhoitaja?

Olen molempia.

Vierailija
42/49 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:14"]

Miten mies saisi kauppatieteiden maisterille sopivan työpaikan Saudeista? En ole vielä selannut nettiä, mutta mitä kautta voisi saada työtä. Pitääkö mennä saudejen työnvälitys sivulle ja sitten paikan päälle? Minkälaiset palkat siellä voisi olla? Sairaanhoitajat ja muut länsimaalaiset ansaitsevat kuulemma hyvin, mutta miten paljon? Oikeita lukuja pöytään. Luulisi, että miehen on helppo saada työtä, jos osaa englantia, tuntee tavat, perinteet jne. Tarvitaanko joku avuksi, jos etsii töitä paikan päällä vai pitääkö olla joku joka tuntee ihmisiä?

Osaisiko kukaan vastata tuohon?

Hyvät työpaikat menevät Saudimiehille. Ehkä suomalaisen firman lähettämänä helpompi saada töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:14"]

Miten mies saisi kauppatieteiden maisterille sopivan työpaikan Saudeista? En ole vielä selannut nettiä, mutta mitä kautta voisi saada työtä. Pitääkö mennä saudejen työnvälitys sivulle ja sitten paikan päälle? Minkälaiset palkat siellä voisi olla? Sairaanhoitajat ja muut länsimaalaiset ansaitsevat kuulemma hyvin, mutta miten paljon? Oikeita lukuja pöytään. Luulisi, että miehen on helppo saada työtä, jos osaa englantia, tuntee tavat, perinteet jne. Tarvitaanko joku avuksi, jos etsii töitä paikan päällä vai pitääkö olla joku joka tuntee ihmisiä?

Osaisiko kukaan vastata tuohon?

Hyvät työpaikat menevät Saudimiehille. Ehkä suomalaisen firman lähettämänä helpompi saada töitä.

Varakkailta saudeilta löytyy usein tutkinto länsimaisesta huippuyliopistosta tyyliin Oxford, Cambridge jne

Vierailija
44/49 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko naimisissa? Oletko sairaanhoitaja?

Olen molempia.

Oletko naimisissa paikallisen kanssa vai lähtikö suomalainen mies mukaasi? Mitä miehesi tekee?

Vierailija
45/49 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, että minä olin siellä turistina? Se kerta kesti pari kuukautta, mutta mitäpä täällä selittelemään. Dubaissa olen myös asunut tai pikemminkin Sharjahissa siinä Dubain vieressä. Ei mitään mukavia paikkoja, aurinkoa tosiaan riitti. Sharjahissa ei saa myydä lainkaan mitään alkoholia missään, ei edes hotelleissa ja se oli sen paikan ainoa hyvä asia. Minareetteja oli sitten sitäkin enemmän :)

Mitä teit Sharjahissa ja Saudeissa? Oletko sairaanhoitaja? Mitä kautta Sharjahin asunto löytyi ja paljonko oli vuokra?

Vierailija
46/49 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä maa! Tuonne en halua ikinä matkustaa, jos voisinkin. Näkee kyllä mitä tulee kun miehet ovat vallassa ja vielä tuo uskonto..

Vierailija
47/49 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiskavdjowkdvv kirjoitti:

Ihan hirveä maa! Tuonne en halua ikinä matkustaa, jos voisinkin. Näkee kyllä mitä tulee kun miehet ovat vallassa ja vielä tuo uskonto..

Onko mielipidettäsi kysytty? Miksi tulet tänne tyrkyttämään mielipidettäsi, vaikka et ole varmaan käynyt koko maassa viimeisten 5v aikana joten ainakaan tuoretta tietoa sinulla ei maasta ole?

Millaisia töitä löytyy MIEHELLE? Kannattaako miehen opiskella Suomessa sairaanhoitajaksi vai terveydenhoitajaksi vai kätilöksi vai lääkäriksi(erikoistuttava jos haluaa saudeihin, mutta Suomessa keikkalääkäri voi olla ilman erikoistumistakin 20.000€/kk?) ja perustelut?

Kannattaako hakea töitä muualtakin kuin tästä firmasta?

https://www.profco.com/index.php?page_id=109

Vierailija
48/49 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ollut ihmisoikeudet hyvin ankaralla tasolla?

Vierailija
49/49 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha... Taas jotain. Jaksat kehitellä näitä. Harrastus tämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan