Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄÄÄH, vihastuttaa, suututtaa, vihastuttaa ja suututtaa.

Vierailija
16.11.2010 |

Mullehan ei kuulu muiden asiat, enkä ole puuttumassa mihinkään- tänne on vain pakko purkaa nyt!

Tiedän sellaisen perheen, jossa vanhemmat ovat reilusti yli 20-vuotiaita. He ovat kyllä nyt eronneet. Ensalkuun, tuo äiti lähti varmaankin n.2-3kk vauvan syntymästä itse juhlimaan ja tietenkin vauva oli silloin yöhoidossa- sama jatkuu. Äiti on LÄHES joka viikonloppu viihteellä ja lapsi aina yökylässä jollain. Lapsen vanhemmat ovat pitäneet ON-OFF suhdetta; He ova yhdessä, eroavat, ovat yhdessä, eroavat jne.. Äiti myös on kova muuttamaan lapsen kanssa, jatkuvasti on uusi kämppä.

Eli siis, äiti on jatkuvasti viihteellä, muuttelevat kokoajan ja ovat lapsen isän kanssa välillä yhdessä- välillä eivät. Mitä pysyvää lapsella on ? Lapsi on päivisin hoidossa ja äiti on töissä sekä kotonaan. Kerran hän oli sanonut kaverilleen, että " ihanaa kun saa hieman omaa aikaa " OMAA AIKAA ? Hänellähän on joka viikonloppu omaa aikaa + ne päivät jolloin hän ei ole töissä. Ja vielä kaiken huippu: Heillä, pienen lapsen kotona kasvatettiin huumeita ! Kyllä, huumeita. Äiti sekä isä tiesivät molemmat siitä.

Aivan käsittämätöntä, en voi ymmärtää miksi lapsia pitää tehdä ja loppujenlopuksi niistä ei oteta kunnolla vastuuta ja hoideta. Kuten jo sanoin, asia ei mulle kuulu eikä mitään, mutta vihastuttaa tollanen käytös ja harmittaa todella lapsen puolesta :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä yhtään kiva lapselle varmasti. olen kuullut jopa, että äidit jättävät ihan 2 vuotiaita yksin kotiin, kun menevät kuppilaan :(

Vierailija
2/3 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä yhtään kiva lapselle varmasti. olen kuullut jopa, että äidit jättävät ihan 2 vuotiaita yksin kotiin, kun menevät kuppilaan :(

Vanhempani tuttu, teki silloin kun hänellä oli pieniä lapsia että aina kun lapsen menivät nukkumaan (1-2v, 6v) niin äiti lähti yöllä sitten baari. Jätti lapset keskenään kotiin, näköjään luotti siihen että lapset nukkuvat etteivätkä herää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on ihan kauheeta!!!

mun tyttö heräilee välistä yöllä ja jos en ole omassa makkarissa, niin kauhea huuto... (olen olkkarissa katsomassa telkkua) ni kuvitella, etten olisi edes kotona :(