Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kostaisin pettäjälle?

Vierailija
15.11.2010 |

Haluan satuttaa miestä yhtä paljon kuin hän satutti minua. Sitten voin antaa anteeksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomalla kaikille, ja isot itkut päälle. Keräät sympatiapisteet omaan suuntaan ja yhteiset kaverit sinua tukemaan.

Vierailija
22/28 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto oli se, kun ihan tyynen rauhallisesti jätin miehen. Sanoin että en aio tuhlata ainutkertaista elämääni typerien parisuhdesotkujen parissa, jos ei halua olla minulle uskollinen ei ole minulle oikea kumppani. Että hyvää loppuelämää ja hyvästi. Mies ruikutti perään vielä pari vuotta sen jälkeen kunnes älysi että ei kannata. Tietysti ymmärrän, että jos on jo lapsia tehty, ei ole ihan yhtä helppoa tehdä päätöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun miehen kanssa sänkyyn tietysti. Tai voithan vain sanoa miehelle, että olet tehnyt niin.

edellyttää nääs,että sillä miehellä on vahvoja tunteita,oikein rakastaisi tuota ap:ta,jotta tuo toisetn kanssa nussiminen satuttaisi.

ja näin ei todellakaan,ole,koska ap:n mies on mennyt nussimaan toista.

eli:ap välittää miehestä enemmän kuin mies ap:sta.

Vierailija
24/28 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vähän siltä, että mies vaan odottaa että ap jättää hänet ja huokaisee sitten helpotuksesta kun ei itse osaa tai uskalla tehdä päätöstä muuten kuin pettämällä... Eihän kukaan kumppaniinsa rakastunut ihminen petä.

Vierailija
25/28 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minun ex-kakkosmiehen vaimo, joka siis oli sinun tilassasi. Hänen toimintansa tehosi kuin väärä raha.

Esitä marttyyria, nyyhkytä loputtomasti, menetä yöunesi ja ruokahalusi. Oksenna ruokasi. Syyllistä marttyyrina. Älä hauku tai tuomitse, vaan nyyhkytä rukoilevasi toisen naisen puolesta. Ole pyhä ja laupias.

Vierailija
26/28 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha =D Kuulostaapa tutulta. Jonna?

Vierailija
27/28 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha =D Kuulostaapa tutulta. Jonna?

Siis tämä 27:lle

Vierailija
28/28 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin: heitä miehen tavarat annettavien laatikkoon ja sano pettäjälle että heitit ne roskiin koska niillä ei ole enää merkitystä kuten ei miehelläkään.

Vaikeampi: etsi netistä nopeasti "uusi" mies ja huijaa pettäjää että uusi mies tulee jo luoksesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi