Miten kostaisin pettäjälle?
Haluan satuttaa miestä yhtä paljon kuin hän satutti minua. Sitten voin antaa anteeksi.
Kommentit (28)
Paras kosto oli se, kun ihan tyynen rauhallisesti jätin miehen. Sanoin että en aio tuhlata ainutkertaista elämääni typerien parisuhdesotkujen parissa, jos ei halua olla minulle uskollinen ei ole minulle oikea kumppani. Että hyvää loppuelämää ja hyvästi. Mies ruikutti perään vielä pari vuotta sen jälkeen kunnes älysi että ei kannata. Tietysti ymmärrän, että jos on jo lapsia tehty, ei ole ihan yhtä helppoa tehdä päätöstä.
jonkun miehen kanssa sänkyyn tietysti. Tai voithan vain sanoa miehelle, että olet tehnyt niin.
edellyttää nääs,että sillä miehellä on vahvoja tunteita,oikein rakastaisi tuota ap:ta,jotta tuo toisetn kanssa nussiminen satuttaisi.
ja näin ei todellakaan,ole,koska ap:n mies on mennyt nussimaan toista.
eli:ap välittää miehestä enemmän kuin mies ap:sta.
tuntuu vähän siltä, että mies vaan odottaa että ap jättää hänet ja huokaisee sitten helpotuksesta kun ei itse osaa tai uskalla tehdä päätöstä muuten kuin pettämällä... Eihän kukaan kumppaniinsa rakastunut ihminen petä.
..minun ex-kakkosmiehen vaimo, joka siis oli sinun tilassasi. Hänen toimintansa tehosi kuin väärä raha.
Esitä marttyyria, nyyhkytä loputtomasti, menetä yöunesi ja ruokahalusi. Oksenna ruokasi. Syyllistä marttyyrina. Älä hauku tai tuomitse, vaan nyyhkytä rukoilevasi toisen naisen puolesta. Ole pyhä ja laupias.
Hahaha =D Kuulostaapa tutulta. Jonna?
Vierailija kirjoitti:
Hahaha =D Kuulostaapa tutulta. Jonna?
Siis tämä 27:lle
Helpoin: heitä miehen tavarat annettavien laatikkoon ja sano pettäjälle että heitit ne roskiin koska niillä ei ole enää merkitystä kuten ei miehelläkään.
Vaikeampi: etsi netistä nopeasti "uusi" mies ja huijaa pettäjää että uusi mies tulee jo luoksesi.
kertomalla kaikille, ja isot itkut päälle. Keräät sympatiapisteet omaan suuntaan ja yhteiset kaverit sinua tukemaan.