Miten kostaisin pettäjälle?
Haluan satuttaa miestä yhtä paljon kuin hän satutti minua. Sitten voin antaa anteeksi.
Kommentit (28)
Älä lähde tuolle tielle. Tuhoat sillä itsesi.
Pettäjä saa kostonsa itseltään ennemmin tai myöhemmin. Hän rikkoo itseään ja elämä satuttaa häntä jatkossa. Sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Ole yli-ihana, niin hän katuu pahasti.
Mikä siitä pettämisestä silloin muistuttaa?
ap
Ole yli-ihana, niin hän katuu pahasti.
Tietenkin jätät ja olet se yli-ihana.
Täällä on koko päivä ollut näitä kosto viestejä....kannattaa ap hakea apua itsellesi jos elämä näin vaikeeta.Anna anteeksi ja jatka elämääsi!
Pettäjä saa kostonsa itseltään ennemmin tai myöhemmin. Hän rikkoo itseään ja elämä satuttaa häntä jatkossa. Sinun ei tarvitse tehdä mitään.
jos oot ilkeä, niin hän saa siitä jälkikäteen syyn pettämiselleen. Olemalla ihana häellä ei ole syytä pettämiselleen ja tajuaa tehneensä pahaa.
Itse varmasti pettäisin takas ja sitten jättäisin. sanoisin päälle, että "paras pano ikinä ja saa minut tuntemaan itseni kunnon naiseksi, mihin sinä paska et ikinä kyennyt" itse olen niin koston himoinen, että jos mun mies tekis niin.... huh huh. leikkaisin siltä kalun irti... Mutta kostamisella on aina hintansa.
Kuvittele tilanne että lähdet viikonloppuna radalle ja isket jonkun ukon matkaasi joka haluaa vaan päästä kenen tahansa misun pikkuhousuihin?
Tuleeko sulle siitä parempi mieli?
Minulle ei tulisi. Äkkiä voisi tulla likanen olo.
Tärkeää ei ole kostaminen. Mies voi katua tekoaan: ruma akka, huono sängyssä, Mitä mies sai siitä irti? Aika harva baarisekoilu on hyvää seksiä, kauniin ihmisen kanssa.
Kannattaa puhua tästä, eikä haaveilla kostoa.
Onko kostaminen sinulle tärkeää?
Kai nyt kumppani näkee toisesta että häneen sattuu? Minä ainakin huomaan miehestäni milloin hän on vihainen, loukkaantunut, surullinen, väsynyt.
Ei miehetkään ole sokeita. Tai tyhmiä.
Jos väität että on, niin onko sinulla lapsia? Tyttöjä vai poikia? Onko poikalapsesi tyhmiä?
jyystä häntä niin paljon koko ajan, että hänellä ei seiso, kun menee sen toisen naisen luo
avio- ja avioliitot eivät ole nollasummapeliä. Yhteisessä elämässä molemmat saavat enemmän kuin antavat, jos eivät kohtele toisiaan huonosti. Jos koko ajan vain laskette plussia ja miinuksia ja olette kylmiä toisillenne, ette toimi parisuhteessa lainkaan järkevästi vaan kuin pahaiset kakarat.
Jos ajattelet kostavasi, taidat vain laskea plussia ja miinuksia etkä osaa elää kuten parisuhteessa kuuluisi. Taitaa olla miehesikin samanlainen, ja sinun käytöksesi edesauttaa kylmyyttä suhteessanne, jos lasket vain plussia ja miinuksia. Silloin et itse edes ole parisuhteessa miehesi kanssa oikeasti, vain joku etäinen, kylmä laskentarobotti. Sellainen lienee miehesikin. Miehesi voi olla myös lapsellinen tai narsisti, mutta siitä ei voida tällä perusteella esittää mitään arvauksia. Mitä luulisit voittavasi pettämisellä?
Mieti, olisitko itse kypsä parempaan parisuhteeseen? Ei siltä vaikuta, kun puhut pettämisestä.
Opetelkaa elämään parisuhteessa, lopettakaa kakaramainen pelleily!
Haluan satuttaa miestä yhtä paljon kuin hän satutti minua. Sitten voin antaa anteeksi.
se että olet taas joskus onnellinen on kostoa
aivan totta!!!!
saitko miten selville asian? ja miksi helvetissä se meni sikailemaan?
nyt on asunut viikon siskonsa luona ja minä olen miettinyt yksin. Haluan olla onnellinen taas, mutta en tiedä onnistuuko se enää tämän miehen kanssa. Olen niin loukkaantunut eikä minulla ole ketään jolle puhua. Hävettää että mies meni pettämään. Ei minua kiinnosta pettää takaisin mutta jotenkin haluaisin kostaa.
ap
se että olet taas joskus onnellinen on kostoa
aivan totta!!!!saitko miten selville asian? ja miksi helvetissä se meni sikailemaan?
Itse koin puoli vuotta sitten saman ja hyvin on mielessä vieläkin.
Samaa mietin kuin sinäkin, mutta siihen en ryhtynyt ja varmasti hyvä niin. Alentuisinko itse samanlaiseksi pettäjä-paskaksi kuin mieheni? Mieheni on aina pettäjä, se on asia mikä seuraa häntä aina.
Luulen, että meidän tapauksessa iso rangaistus mun miehelle oli nähdä mun pahaolo. Olin todella rikki... itken sitä vieläkin joskus. Vasta mun pahanolon nähtyään mieheni tuntui todella ymmärtävän mitä se oli mulle tehnyt.
Yhdessä jatkamme, katsotaan kuinka kauan.
Tsemppiä sinulle, sinä nouset sieltä vielä!
että ellei meillä lapsia olisi, en tiedä olisimmeko yhdessä jatkaneet. Surullista "heittää hukkaan" kaikki yhteinen aika, mutta saako luottamuksen enään koskaan rakennettua takaisin?
Minäkin tunsin häpeää mieheni teosta, kuinka joku voi olla noin tyhmä ettei ajattele seuraamuksia?
Minulla oli hyvä ystäväni, joka kuunteli... en tiedä miten olisin selvinnyt ilman sitä.
Koita jaksaa *halaa*
18:sen kirjoittaja
En ole halunnut puhua ystävilleni, koska jos päätämme jatkaa kaikesta huolimatta yhdessä olisi ikävää jos he tietäisi mieheni pettäneen. Siis minua hävettää kuinka meille kävi näin.
ap
mieti hyvät ja huonot puolet- jos hyviä on enemmän, jatkakaa ihmeessä. Kaikki tekevät elämänsä aikana virheitä- se joka vaan vahtii muiden virheitä ei yleensä edes elä omaa elämäänsä. Nauti elämästäsi- miehesi on yksi osa sitä. Ei miehen pettäminen ole sun häpeä. Se on miehen moka, ja jos osaa hävetä tekoaan sillä on sydän paikallaan.
jonkun miehen kanssa sänkyyn tietysti. Tai voithan vain sanoa miehelle, että olet tehnyt niin.