Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoita päiväkodien opettajien joulumuistamiseksi?

Vierailija
15.11.2010 |

Viime vuonna näkyivät saavan kirjoja, servettejä, kynttilöitä, suklaata jne... onko hyviä vinkkejä lahjoiksi?



Kiitos!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien joko suklaata tai kynttilöitä.

Vierailija
42/53 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi, niin eiköhän ole ihan viisasta kertoa mielipiteensä. Kysyjä luultavasti haluaa ihan oikeasti antaa jotakin, joten vastaus "en tarvitse mitään, kun saan palkan" ei hyödytä kysyjää yhtään.

En ole lukenut vuosien varrella kuin pari, kolme lto.n vastausta, että ei tarvitse muuta kuin kiitoksen, että saa palkan työstään.

Melkoisia lahjalistoja on täällä vuosien varrella nähty.

n. 12 vuotta.

Vaatimukset lahjoihin ovat kasvaneet koko ajan. Ennen riitti todella se kortti ja vanhempien kiittäminen joulujuhlassa hyvästä työstä.

Nyt saa väsätä kalliita herkkukoreja ja hierontakortteja ja erityissuklaita ja viinipulloja.

Onneksi on viimeinen lapsi eskarissa tänä vuonna. Peruskoulun opettajat ei ole niin vaativia.

Av-mammat? Ymmärtääkseni päiväkodin henkilökunta ei vaadi eikä pyydä mitään. Luulenpa, että tuo yksikin hierontalahjakorttien toivoja oli provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valokuva lapsestasi (esim. päiväkotikuvalle punaisesta paperista tonttulakki päähän) ja kiitokset hoidosta tällä kaudella.

Vierailija
44/53 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, kynttilöitä, villasukkia, hyvää kahvia tai teetä. Näistä ajatteli itse valkata.

Vierailija
45/53 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku glögi tms vielä menisi.

Vierailija
46/53 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/53 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


Lapseltahan se kiitos on tarkoitettu eikä vanhemmilta.

Vierailija
48/53 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

glögiä, teetä, kahvia, leivonnaisia, kynttilöitä, servettejä, tms.



Kortti ja/tai kiitoskin varmasti riittää, mutta minusta lapsen hoitajia ja opettajia on mukava kiittää myös pienellä lahjalla.



Itsekin ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/53 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa, hyvä glögi, viinipullo, herkkukori, lahjakortti ravintolaan/hierojalle/aamiaisbrunssille jne.



Jos haluaa antaa jotain, jota ei saa syötyä tai käytettyä, jokin juuri teiltä tuleva juttu, kuten nyt vaikka se kuvallinen joulukortti tai itse tehty piparkakkutalo tms olisi paras.



Päiväkodin tädillä on aika monta hoitolasta ja jos jokainen antaa kynttilöitä, servettäjä, maljakon tai villasukat, on tädillä noita jo aika monta. Huonoimmassa tapauksessa jokainen on vielä tädin mielestä vähän rumahko eikä sovi hänen makuunsa ja sisustukseensa.

Vierailija
50/53 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortti kukkakauppaan.. saa pyhien jälkeenkin kukkia.



Jossain blogissa oli mielestäni kiva idea oli lasipurkkiin mitattu kuivat aineet kuivakakkua vartan valmiiksi ja korttiin runomuotoon kakun valmistus ohje ja vielä lisäksi tarvittavat aineet. oli kaunis ja kiva idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/53 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ope olekaan. (Toivottavasti muistatte myös meitä hoitajia JOS muistatte myös opettajia : ) )



Kaikista paras lahja on KIITOS! Ihan vaikka vaan sanallisesti, tai sitten kortissa jos on vaikea pukea sanoa ajatuksia ääneen.



Tietenkin jos olette sitä mieltä että meitä on turha kiitellä kun palkkaahan me työstämme saamme, niin ei tietenkään tarvitse alkaa teeskentelemään : D



Ja jos on aivan pakottava tarve ostaa jotain, niin jotain aivan pientä ja kuluvaa. Viinipullot tms. tekee olon aika vaivaannuttavaksi...

Vierailija
52/53 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/53 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. hoitaja