Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero miehen äidin takia?

Vierailija
15.11.2010 |

Nyt en tiedä minne muualle kirjoittaisin.

Miehen äiti. Huoh.. Ei herätä minussa vihaa, enemmänkin loppuunajamistuntemuksia, varsinkin siellä kyläilyn jälkeen.

Nainen joka lähenee kuuttakymmentä, eikä muista kuinka vauvoja hoidetaan, neuvoo kuitenkin joka asiassa. Itse olen huolissani vauvan kasvusta, on tehnyt syömisstopin ja ripuloi nyt kolmatta viikkoa, käyrä tullut -3 jo pari viikkoa sitten, nyt varmaan enemmän. Ruokahalu mennyt samoihin aikoihin. Nyt epäilyksenä maitoallergia. "Ei niitä käyriä kannata katsoa, ei ne mitään kerro." Eikö? Luulin että se on lapsen henk.koht käyrä jolla mitataan ja tarkkailaan kunkin lapsen kasvua.

Ja aina. Kun vauva oppi nauramaan, tanssimaan, on tullut heidän sukuunsa. Kun vauva tekee mitä tahansa, tulee häneen tai heidän sukuunsa. Vauvalla sisarus joka lähti todella aikaisin liikkumaan. Mutta nyt kun meillä opittu uusia taitoja, on vauva tullut tätiin, täti lähti ajoissa liikkumaan.

Lisäksi koko vauvan elinajan on vauva ollut miehen vanhempien mielestä lihava. On ehdoteltu vauvauinnin aloitusta ym, koska vauva oli pyöreä. Tissiaikoina meni +10 käyrällä painossa, suloista vauvanpyöreyttä, ei missään nimessä lihavuutta.

Meidän asumisratkaisut ovat huonoja, auto liian kallis, aina tulee sieltä suunnasta jotain..

Autosta kyllä sanoi miehen isä, mutta joka tapauksessa.

Olen muutamia kertoja käynyt siellä ilman että ns. anoppi (ei olla kuitenkaan naimisissa) ei ole kotona, ja tunnelma on aivan eri. Tunnen itseni tervetulleeksi.

Miehelle olen yrittänyt sanoa että sanoisi hän asioihin jotain, ei sanaakaan.

Olen tähän saakka hyvin hillinyt itseni, pelkään että räjähdän vielä jonain päivänä.

Ensin ajattelin että kun imetys loppuu ja hormoonit tasaantuu, tilanne muuttaa. Eipä muuttunut.

Rakastan miestäni koko sydämestäni, mutta eilen rupesin jo miettimään eroa, jotta ei tarvitisi olla "anopin" kanssa tekemisissä. :(

Miehelle en voi puhua, ei kuuntele kun on hänen perheestään kyse, silloin minä olen se huono jonka pitäisi fiksumpana yrittää olla kuuntelematta. Olen monet itkut salaa itkenyt, alan olla loppu, ja kuten aiemmin kerroin, yleensä kyläilyjen jälkeen.

Mitähäh kyseiselle anopille voisi tehdä? En haluisi suhteen kaatuvan nyt tähän. :(

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että appi ukko puuttui kaikkeen elämiseen, kävi yhtenään vierailuilla ja koetti määräillä asioita. Kyllähän siinä parisuhde alkoi kärsiä, varsinkin kun puoliso ei osannut pitää pesäeroa vanhempiinsa. Ero tuli ja nyt uusissa naimissa huomaa, että suhteet puolisoon ja myös tämän vanhempiin voi olla normaalit, mukavat ja sellaiset, että haluaa olla näiden kanssa.

Ota välimatkaa, ei kannata pilata omaa elämää. Jos mies ei tajua pitää puoltasi niin miksi tuhlata elämäänsä tuommoiseen.

Vierailija
42/42 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi ei voi pakottaa sinua yhtään mihinkään. Jos et sinne halua mennä niin yksinkertaisesti et sitten vaan mene, sanokoot vaikka mitä, eikä ole pakko selitellä kenellekään yhtään mitään. Sinä määräät, sinun sanasi on laki. Ei ole pakko vastata edes anopis puheluihin jos et halua.

Nyt jos koskaan sinun tulee asettaa rajat anopin terrorille, muuten siihen ei tule loppua koskaan.

Laita mies ja lapset vierailemaan anopin luona, se aika minkä he siellä ovat, on sinun vapaa-aikaasi. Se kuuluu sinulle.

Joskus miehet yrittävät itse luistaa seurustelusta oman sukunsa kanssa ja laittavat vaimon asialle että pääsevät itse johonkin hauskempaan ajanviettoon. Jos mies tällaista yrittää, älä suostu siihenkään. Sinä olet äiti, et kaikkien muiden orja ja simputettava. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä