Lue keskustelun säännöt.
Haluaisitko olla 42v nainen jolla 3 lasta ikähaitarilla
14.11.2010 |
1½v-7v?
Jos, niin miksi ja jos et niin miksi et?
Kommentit (22)
koskaan halunnut kolmea lasta. Minulle se on liikaa iässä kuin iässä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen ihan kohta 46 ja minulla on lapset 3 v , 7 v , 22 v, 25 v.
Joten 42-vuotiaana minulla oli vastasyntynyt 0-2 kk ikäinen (en ollut vielä täyttänyt 43 v) 4 v ja 19 v ja 22 v
Kamalaa vai mitä !!