Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät silmät ovat kaikkein kauneimmat ja harvinaisimmat

Vierailija
13.11.2010 |

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silmien kauneus riippuu paljon niiden muodosta. Itselläni on keski-/tummanruskeat silmät, ja niitä on kehuttu elämäni aikana varmaan satoja kertoja. Suurimmat kehut ovat tulleet mm. turkkilaisilta ja kiinalaisilta. Ja yhtä lailla naisilta kuin miehiltä.

Vierailija
62/139 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistani. Ovat vihreänharmaanruskeat ja jotenkin kirkaan turkoosit itkeneenä. Kuulemma muistuttavat niitä Time-lehden kannessa olleen afgaanitytön silmiä. Itse en ole huomannut mitään samaa, mutta muut ovat useasti sanoneet asiasta.

http://www.google.fi/imgres?q=afghan+girl+time&hl=fi&sa=X&rlz=1G1ACPW_F…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kauniit sinisen siniset silmät :)

Vierailija
64/139 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on entiset poikaystävät ja nykyinen mies sanoneet, että mun vihreät silmät oli se mikä kiinnitti huomion.

Itse en oikein ymmärrä, kun enhän mä niitä näe, mutta olen kanssa kuullut että monet hullaantuvat nimenomaan vihreisiin silmiini...

Vierailija
65/139 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ruskeat silmät ovat hyvin tummanruskeat (ettei mustuaista erota), ne ovat kuin "reiät" päässä :(

Kenenkään silmät eivät ole kuolleet ja elottomat ja varsinkin jos on eloisa sielu, silmäthän ovat sielun peili:)Ruskeat simät ovat usein todella viehättävät ja vangitsevat:)

Vierailija
66/139 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin aina lapsena vihreitä silmiä, pisamia ja punaista tukkaa :) koska ne oli harvinaisia.

Minulla on melko tummanruskeat silmät ja kyllä niiläkin on aika paljon huomitota saanut. Ei ehkä enää nykyään kun niin moni käyttää ruskeita piilareita, niin ei tunnu enää niin erikoiselta.

Miksiköhän muuten tosi moni käyttää ruskeita piilareita? En ole kuullut vielä ketään joka käyttäisi sinisiä tai vihreitä. Muuttaako ruskeat silmät monien silmät kuitenkin kauniimman näköiseksi?

Vierailija
67/139 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isällä on sellaiset violetit! Tai riippuu hänelläkin mielentilasta ja vähän valaistuksesta, vaihtelee _tumman_ ja _puhtaan_ sinisen ja violetin välillä.

Rakastuin niihin silmiin, ne kun on vielä maailman nauravimmat ja intensiivisimmät. :)

Vierailija
68/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on http://www.lyseo.edu.ouka.fi/kuvataide/view_photo.php?set_albumName=mmv… tuon sammaleen väriset silmät jotka ovat "tummemmalla" reunustetut paksuin rajoin, kehuttu on joo, mutta jotkut pitävät silmiäni pelottavina :/ kun laitan esim sinertävät piilarit, väri ei muutu!?

Vierailija
69/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin aika yleiset.

Mulla ja siskollani on sellaiset, isällä oli kirkkaan siniset ja äidillä harmaat jossa ruskea rinkula iiriksen ympärillä. Sinisilmäisen mieheni kanssa ollaan saatu aikaan kirkkaan sinisilmäinen, harmaasilmäinen ja sammalenvihreäsilmäinen lapsi.

Vierailija
70/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enemmän olen kuullut kehuja silmien isosta koosta (tai tuskin ne silmämunat mitenkään isot on vaan ne aukot pikemminkin :D) ja sama koskee tytärtä jolla myös tosi isot silmät, mutta ihan tummanruskeat että tuskin mustuaista erottaa.

Vierailija
71/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei näitä kukaan ole kehunut

Vierailija
72/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät silmät, joissa kellertävän ruskehtavaa keskellä.

En ole itse koskaan tykännyt :/

Ruskeat silmät ne olla pitää :)

Vierailija
73/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niitä ikinä kehunut, enkä itsekkään tykkää. Ruskeat olisi ihanat.

Vierailija
74/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat siis puhtaan siniset. Vaal. siniset silmät näyttää ihan kuolleen silmiltä, tai jonkin zombien.

Itselläni on sinivihreät silmät, ei kovin kummoiset.

Vierailija
75/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuasioista on turha kiistellä...

Vierailija
76/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat siis puhtaan siniset. Vaal. siniset silmät näyttää ihan kuolleen silmiltä, tai jonkin zombien. Itselläni on sinivihreät silmät, ei kovin kummoiset.

Vierailija
77/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole sanonut juuta tai jaata :D

Vierailija
78/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen valitsin silmien värin perusteella, että saisin lapsille kauniit silmät. Onneksi toinen lapsista sai isän kauniit vihreät silmät.

Vierailija
79/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on aika vaaleanvihreät. Hyvin tasainen väri, paksu musta rengas.

Vierailija
80/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen valitsin silmien värin perusteella, että saisin lapsille kauniit silmät. Onneksi toinen lapsista sai isän kauniit vihreät silmät.

mutta semmoinen sinisilmäinen tuli peliin tylsine silmineen ja nyt on kaikilla kolmella lapsella isänsä sinisilmät.

On muuten aika tuuri että sun lapsella edes toisella on vihreät silmät koska sinisilmäisyys on niin paljon dominoivampi kuin vihreäsilmäisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi