Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät silmät ovat kaikkein kauneimmat ja harvinaisimmat

Vierailija
13.11.2010 |

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat siis puhtaan siniset. Vaal. siniset silmät näyttää ihan kuolleen silmiltä, tai jonkin zombien.

Itselläni on sinivihreät silmät, ei kovin kummoiset.

Tosin ovat kovin alttiit valonvaihteluille ja mielialoille. Lähipiiri näkee silmien väristä millä tuulella/kuinka väsynyt olen. Tietääkö muuten kukaan mistä johtuu?

Vierailija
82/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät ovat paljon muutakin kuin silmän väri. Mutta jos väri on selkeästi sininen tai vihreä, niin ehkä silloin "erottuu joukosta".

Itselläni kirkkaan siniset silmät ja tutummat ihmiset ovat kysyneet että käytänkö väripiilareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisimmat, mutta ruskeat ovat kyllä kauneimmat!

Vierailija
84/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat ennen vihreät, jossa oli harmaata. Vanhentuessa ja värien alkaessa haalistua ja muuttua, silmät ovat muuttuneet keltaisiksi. Todella oudot.

Vierailija
85/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poikani sai samanlaiset eikä isä siniharmaita.

Vierailija
86/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vihreät, ja olen kyllä kuullut kehuja, mutta tuntuu että menee toisesta korvasta ulos sitä mukaa kun tulee sisään, kaikkien naisten silmiähän kuuluu kehua. Tylsin ja kulunein baarirepliikki on kehua naisen silmiä.

Oma mieheni kyllä sanoi, että juuri silmäni kiinnittivät hänen huomionsa. Mutta ei niinkään se väri, vaan se mitä silmien kautta näkyi sisimmästäni.

Vierailija
87/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on moniväriset. Meikillä ja mielentilalla saan nämä näyttämään erilaiselta.

Vierailija
88/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetilan mukaan.

Kun olen onnellinen, silmäni ovat tummansiniset, melkein mustikanväriset.

Väsyneenä tummanvihreät.

Surullisena siniharmaat.

Itkun jälkeen kirkkaan kivenharmaat.

Normaalissa tyynessä tunnetilassa silmäni ovat siniturkoosit.

Jopa mieheni on huomannut tämän.

Vierailija
89/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetilan mukaan. Kun olen onnellinen, silmäni ovat tummansiniset, melkein mustikanväriset. Väsyneenä tummanvihreät. Surullisena siniharmaat. Itkun jälkeen kirkkaan kivenharmaat. Normaalissa tyynessä tunnetilassa silmäni ovat siniturkoosit. Jopa mieheni on huomannut tämän.

Kiva tietää et on muitakin :) olen edellinen kirjoittaja, se "monivärinen".

Mulla silmät menee sinisiksi kun olen liikuttunut, normaalisti ovat enimmäkseen vihreät. Jos suutun menevät kuulemma "mustiksi"

Vierailija
90/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä "keltaiset" eli kellertävän ruskeat, yhdellä ihan puhtaan harmaat, vähän kuten jää. Ja yhdellä vihreät joissa on ruskea rengas ja turkoosinsininen rengas.

Silmiä on kehuttu ja ihmetelty monta kertaa.

Vierailija
91/139 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen keltainen reunus tuossa keskellä, kieltämättä ihan nätit, vaikka itse sanonkin. En tajua, miksi sisko kokoajan tyrkkii ne kakanruskeat piilarit silmiinsä, ottaisi edes kauniit suklaanruskeat.

Entisellä kaverilla oli aivan ihanat vaaleanvihreät, todella kauniit!

Vierailija
92/139 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat havinaiset.. Vietin jonkun aikaa pohjois-amerikassa, eikä tullut yhtään vihreäsilmäistä koko aikana vastaan. Paikalliset sen sijaan ihmettelivät vihreitä silmiäni ja hämmästelivät, etteivät olleet koskaan ennen nähneet kenelläkään moisia, tai mikäli olivat, se on todella harvinaista herkkua siellä :)

Vierailija
93/139 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatkohan nämä simmuni sitten sinivihreät?

http://www.aijaa.com/v.php?i=001228707098.jpg

Vierailija
94/139 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZvTLTiHHiVhbqXVK_EtovgbCh5mG8…

Vs.

jäänsiniset silmät

http://www.probertencyclopaedia.com/photolib/people/Debi%20Mazar%20%28P…

Eli eiköhän ole olennaista se silmien ympäristö.

Omat silmäni ovat ruskeat. Toinen niistä on hiukan laiska eikä minulla ole kunnon silmäluomia. Kaunista eikö?

Vierailija
95/139 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ihanat vihreät silmät ja niihin hänessä kyllä ihastuin ihan ekaksi :) + tietysti kokonaisuuteen, mutta silmät lumosi. Meidän tyttärellä on myös ihan samanlaiset kauniit vihreät silmät! Yhdistettynä vielä melko temperamenttiseen luonteeseen, aaah :)

Mulla ja mun pojalla on tavikset sini-harmaat, mut on nekin ihan ok... Nää on sellaiset lempeen näköiset.

Vierailija
96/139 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin pärjää näilläkin.

Vierailija
97/139 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä silmäsi ovat enemmänkin siniset, hiukan iiriksen vieressä on vihreää. Mutta jumalaisen kauniit ovat silmäsi ja nenän seutu! Olen kyllä ihan heteronainen, mutta teki vaikutuksen!

Vierailija
98/139 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ei voi muuta sanoa. Mutta omanikin kelpaavat, t. ruskeasilmä

Vierailija
99/139 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen muusta vaatetuksesta, mihin menossa jne. myös tietty ihan mustaakin. Pehmeimmin minusta sopii violetin eri sävyt, jos käy vaatteisiin, mutta myös noilla vihreillä väreillä saa silmien väriä aivan eri tavalla esiin.

Vierailija
100/139 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olenkin vaalea ja väritön. Onneksi silmissä on säihkettä, jos laitan vielä ripsaria, niin korostuu kaunis väri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän