Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät silmät ovat kaikkein kauneimmat ja harvinaisimmat

Vierailija
13.11.2010 |

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kuvasta (linkki alla) pitäs näkyä kuinka vihreet silmät täällä on :) Ei oikeesti oo ihan perus vihreet vaan ihan vihreen vihreet =) Eikä näin vihreitä oo ihan joka jannulla :))

http://www.aijaa.com/v.php?i=002838881860.jpg

Vierailija
122/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun silmät on ainakin ihan kuin kissan silmät tai no niin kaikki sanoo ainakin väristä eli sellaset vihreet.. niinkuin kissoilla ja mallista :3 kun ne on vähän isomat kuin muilla.. ja jotkut sanoo mua korkealaiseks mun silmienmallin takia :) ja kaikki kyllä huomaa helposti silmäni : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinikeltaiset! Muuten siniharmaat silmät, mutta mustuaisen ympärillä on keltainen rengas. Isällä on samanlaiset.

Itse pidän vaaleansinisistä silmistä eniten!

Vierailija
124/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kellertävät silmät, ja kun tukka on luonnostaan musta on kontrasti aika hurja. Joku on jopa pelästynyt kun olen katsonut päin varsinkin jo silmät on vahvasti rajattu, kun silmäni kuulemma näyttävät lasisilta ja epätodellisilta. Kyllä kai tämä aika vampyyrilook on tämä hyvin vaalea iho, musta tukka ja vaaleanvihreät silmät mutta tykkään itse kyllä.

Vierailija
125/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokonaan vihreät silmät, ja olen saanut siitä kuullakin. Itse kiinnitän eniten huomiota sellaisiin kirkkaansinisiin silmiin.

Vierailija
126/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuttu kauniiksi. On niitä kadehdittukin kuten entinen ystäväni, joka levitti selkäni takana "tietoa", että käytän vihreitä piilolinssejä.

Mielestäni silmieni väri ei kuitenkaan tee niistä mitenkään erikoisen näköisiä vaan se, että silmäni ovat kirkkaat :)

Vierailija
127/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulla on syvän vihreät silmät ja kohtuu isot pupilt.

koko vaihtelee valaistuksen mukaan..tietyt huumeet suurentaa ;)

on myös yksilöllistä. Joillain vaan on luonnostaan suuret pupillit, toki supistuvat hetkellisesti jos katsoo suoraan valoon.

Vierailija
128/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinikeltaiset! Muuten siniharmaat silmät, mutta mustuaisen ympärillä on keltainen rengas. Isällä on samanlaiset.

Itse pidän vaaleansinisistä silmistä eniten!

Vierailija
129/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän valosta ja meikistä minkä värisiltä ne enemmän näyttävät. Esim. poika sanoi minulle kerran, että mun silmät ovat ihan oranssit :) ja koulussa opettaja(nais opettaja) jäi ihan tuijottamaan silmiäni, kun nen oli niin jännät.

Tykkään kyllä itsekin kovasti omien silmien väristä.

Vierailija
130/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumman vihreät ruskeankeltaisella sisuksella ja tummalla reunuksella. :) tykkään silmistäni kovasti.

(näyttääpä tummalta silmänalunen :D )

Vierailija
131/139 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten tullut tota linkkiä...

uusi yritys

http://aijaa.com/0078410284631

Vierailija
132/139 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät eivät ole harvinaiset. Ottaisitte asioista selvää. Harvinaisin väri on punainen, violetti ja turkoosi.

Vierailija
133/139 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiiän tää on hemmetin vanha keskustelu mutta ihan näin ajan kuluksi:

Mulla on muuten siniset silmät mutta toisesta on osa ruskeeta. Harvat kiinittää huomiota

Vierailija
134/139 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni vihreät, ja olen kyllä kuullut kehuja, mutta tuntuu että menee toisesta korvasta ulos sitä mukaa kun tulee sisään, kaikkien naisten silmiähän kuuluu kehua. Tylsin ja kulunein baarirepliikki on kehua naisen silmiä.

Oma mieheni kyllä sanoi, että juuri silmäni kiinnittivät hänen huomionsa. Mutta ei niinkään se väri, vaan se mitä silmien kautta näkyi sisimmästäni.

Mulle taas on sattunut miehiä, jotka tykkäävät isoista silmistä. Itselläni on pienet, mantelinmuotoiset, hieman turkoosit silmät raskain luomin. Poikakaverit (kaksi heistä) ovat heittäneet kommentteja "pienet, syvällä olevat silmät", "poissaoleva katse" (olen melko usein ajatuksissani). Mulla on huono isetunto, olen uskonut kaiken. En edes haluaisi toisenlaisia, eri värisiä silmiä kuitenkaan, pidän näitä persoonallisena. Ja olen saanut kehuja paljonkin miehiltä ulkonäöstäni noin yleensä.

Vierailija
135/139 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni vihreät, ja olen kyllä kuullut kehuja, mutta tuntuu että menee toisesta korvasta ulos sitä mukaa kun tulee sisään, kaikkien naisten silmiähän kuuluu kehua. Tylsin ja kulunein baarirepliikki on kehua naisen silmiä.

Oma mieheni kyllä sanoi, että juuri silmäni kiinnittivät hänen huomionsa. Mutta ei niinkään se väri, vaan se mitä silmien kautta näkyi sisimmästäni.

Mulle taas on sattunut miehiä, jotka tykkäävät isoista silmistä. Itselläni on pienet, mantelinmuotoiset, hieman turkoosit silmät raskain luomin. Poikakaverit (kaksi heistä) ovat heittäneet kommentteja "pienet, syvällä olevat silmät", "poissaoleva katse" (olen melko usein ajatuksissani). Mulla on huono isetunto, olen uskonut kaiken. En edes haluaisi toisenlaisia, eri värisiä silmiä kuitenkaan, pidän näitä persoonallisena. Ja olen saanut kehuja paljonkin miehiltä ulkonäöstäni noin yleensä.

Joo, tuli häikkä tähän sivustolle, mutta tällaiset ovat silmäni ja kasvoni:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10213261534477160&set=a.1604972…

Vierailija
136/139 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihreät silmät, sellaiset vähän sinertävän vihreät, joissa on tumma rengas iiriksen ulkoreunalla. Katseeni on kuulemma sellainen ilkikurinen ja kiusoitteleva. 

Vierailija
137/139 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut netistä paljon tietoa silmien väristä koska se kiinnostaa ja täällä sanotaan että harmaat silmät ovat rumat. Vihreät silmät ovat hienot ja harvinaiset minulla itsellä on vihreät silmät ja tykkään

niistä ja ne ovat kauniit mutta sitäkin harvinaisemmat ovat harmaat silmät, en tiedä pitääkö se paikkaansa mutta nii useilla sivustoilla väitetään

Vierailija
138/139 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siniset on kauneimmat.

Ruskeat rumimmat. T. Vihreäsilmäinen

Vierailija
139/139 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan