Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät silmät ovat kaikkein kauneimmat ja harvinaisimmat

Vierailija
13.11.2010 |

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niinkuin vihreän järviveden väriset. On ihan hienot kyllä, mutta tavallisessa valaistuksessa kukaan ei kiinnitä niihin huomiota.

Vierailija
42/139 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minun silmiä aina kehutaan kauniiksi. On ne kai erilaiset :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ruskeat silmät ja minunkin silmiäni kehutaan aina kauniiksi. Mikähän siinäkin on.

Vierailija
44/139 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useillakin jotka väittävät silmiään vihreiksi, on loppujenlopuksi vaan harmaat silmät.

Kaikista hienoimmat ovat todella vaaleat, jäänväriset silmät. Sellaiset kuin siperian huskylla. Mun yhdellä kaverilla on sellaiset.

Vierailija
45/139 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella usein kehutaa. moni sanoo, että ei saa katsettaan irti silmistäni.

Vierailija
46/139 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellen harvinaiset, täällä pohjoisessa niitä kyllä tapaa. Itselläni on hyvin kirkkaan sammaleen vihreät silmät ja moni niitä on kehunut. Moni jopa epäilee minun käyttävän piilolinsseä.

Toisella lapsellani on taas aivan turkoosit silmät, joiden iiristä reunustaa hyvin tumma reunus. Hänkin saa osakseen paljon ihailua:)

Vierailija
47/139 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa yhtään naista, jonka silmiä ei olisi kehuttu. Kaikkein eniten silmien kauneuteen sitäpaitsi vaikuttaa muoto, eikä väri. Jos on pienet vihreät tihrusilmät raskailla luomilla ympäröitynä, niin ei ne ole erityisen kauniit.

Vierailija
48/139 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, vihreet on tosi kauniit ja yks harvinaisimmista silmien väreistä (jossei lasketa näitä punasii jne.)

mutta meille on ainaki aina opetettu, että on olemassa ruskeita ja sinisiä silmiä, harmaat ja vihreet on yks sinisten silmien muodoista?

Vierailija
49/139 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sinisilmäisille pitäisi tulla vihreäsilmäisiä lapsia? Eikö se näin mene?

Mä olen sinisilmäisten vanhempien vihreäsilmäinen lapsi (mummini oli vihreäsilmäinen myös). Miehenikin on vihreäsilmäinen ja meillä on ruskea- ja sinisilmäiset lapset. Että repikää siitä. Postipojan ja maitomiehen vaikutukset on aukottomasti suljettu pois. ;)

Vierailija
50/139 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, liian haalean väriset näyttävät kalan silmiltä, oli väri mikä tahansa.

Kauneimmat ovat tummansiniset. Pääasia on kuitenkin, että iiristä ympäröivä musta rengas on tarpeeksi paksu ja erottuva, ettei tule juuri noita särjen silmiä..

Ruskeita aina ihannoidaan täällä pohjolassa, minusta ne ovat kuitenkin mitäänsanomattomat. Pelkät tummat, ilmeettömät.

Vierailija
51/139 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa huviksee tutkailtua tätä silmä hommaa ( olen siis mies) ja törmäsin tänne. aina silloin tällöin olen kuullut kommentiani silmieni väristä koska kuulemma vaikea keskittyä sopimusten läpikäyntiin kun jää vain tujottamaan silmiäni, moni asiakas siis sanonnut. työkaverinikin jo hiukan vinoilee asiasta. Eli minulla on syvän vihreät silmät ja kohtuu isot pupilt.

Vierailija
52/139 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta tukka.Myös ripset ja kulmat ovat mustat (varsinkin nuorena).Täytyy sanoa että upea yhdistelmä.Valitettavasti minulla on ruskeat, vähän kellertävät silmät.Sain kuitenkin sen mustan tukan, vaikka se nyt ei mikään järisyttävä yhdistelmä olekkaan.

Vierailija
53/139 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät just sellaset tylsät siniset?

http://aijaa.com/006819257557.jpg

Vierailija
54/139 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon heikkona vihreäsilmäisiin miehiin,mielellään saisi olla sellaset ihanan havunvihreät.Vihreät silmät johtuu kuulemma mutaatiosta,siksi harvinaiset.

Vierailija
55/139 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vaan niin että se riippuu myös siitä ihmisen ihonväristä ja esim. hiuksista, minkä väriset silmät sopii ja näyttää parhailta.

Vierailija
56/139 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on <a href="http://www.lyseo.edu.ouka.fi/kuvataide/view_photo.php?set_albumName=mmv…" alt="http://www.lyseo.edu.ouka.fi/kuvataide/view_photo.php?set_albumName=mmv…">http://www.lyseo.edu.ouka.fi/kuvataide/view_photo.php?set_albumName=mmv…; tuon sammaleen väriset silmät jotka ovat "tummemmalla" reunustetut paksuin rajoin, kehuttu on joo, mutta jotkut pitävät silmiäni pelottavina :/ kun laitan esim sinertävät piilarit, väri ei muutu!?

se vois muuttua kun lähtöväri on noin tumma?

Vierailija
57/139 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon heikkona vihreäsilmäisiin miehiin,mielellään saisi olla sellaset ihanan havunvihreät.Vihreät silmät johtuu kuulemma mutaatiosta,siksi harvinaiset.

Vierailija
58/139 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimuotoiset ja pitkät kaarevat ripset.

Parivuotiaaksi asti ne olivat mustikansiniset ja pikkuhiljaa tuli esiin kauniin vihreät silmät.

Tytär on jo aikuinen ja muutenkin kaunis nainen.

Isällään ihan siniset ja mulla sellaiset likaisen siniharmaanvihreät näkimet.

Vierailija
59/139 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliivin vihreät silmät joissa on ruskeita ja kellertäviä täpliä.

Serkku tokas aikanaan että silmäni ovat "kusenpolttamat". Mutta kiva ap jos tykkäät.

Harvinaisimmat ovat kyllä vaalean siniset silmät.

On olemassa vain kahden värisiä silmiä: Sinisiä ja Ruskeita ja vihreät luetaan ruskeiksi silmiksi.

Vierailija
60/139 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin käytän vaaleaa luomiväriä (siis ihan nudea`) ja "rajaan" yläluomea hieman tupsuttamalla aivan ripsirajaan joko tummanruskeaa luomiväriä tai tummaa luumua.

Juhlissa sitten käytän tuota luumua vähän reippaammalla kädellä.

Haluaisin käyttää jotain reipasta vihreää luomiväriä vaan en uskalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä