Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolitäysi bussi, vain vieruspaikkoja vapaana, kenen viereen ET istuisi/istuisit?

Vierailija
12.11.2010 |

Somalimies

Somalinainen

Japanilaisturisti

Nuori arabimies

Vanha suomalainen mummo

Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen

Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa

Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu

Juoppo 50v mies

Mustalaisnainen

Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies

30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies

Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen

20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keskityn katsomaan niitä tyhjinä olevia paikkoja ja paljonko niissä on tilaa, eli vieruspaikalle asti levinneiden viereen istumista vältän. Huonona päivänä katson kyllä sen verran että haluan hajuttoman ja juttelemattoman vieruskaverin, eli juoppo, osa ulkomaalaisista ja vauva äiteineen ei kelpaa silloin vierustoveriksi. Ehkä puhelimeenpölisijä ja musiikinkuuntelija jäisi myös, jutun tai musiikin tasosta riippuen joko masentaa tai piristää :)

Vierailija
2/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos on epäsiistin näköinen. Enkä teinipoikaakaan menisi siirtämään jos muuallakin olisi tilaa, voivat olla ujoja ulkokuoresta huolimatta. Täydessä bussissa olen kyllä tälläkin viikolla 2 kertaa pyytänyt teiniä väistämään, että mahdun viereen ja juoponkin viereen menisin jos se olisi ainoa paikka.

Minulla on bussiin vuosilippu ja käytän sitä joka päivä. Kyllä ihmisiä pitää maailmassa sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalimies EN

Somalinainen EN

Japanilaisturisti KYLLÄ

Nuori arabimies EN

Vanha suomalainen mummo KYLLÄ

Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen KYLLÄ

Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa KYLLÄ

Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu EN

Juoppo 50v mies EN!!!

Mustalaisnainen EN!!!!!!!!!!!!!

Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies KYLLÄ

30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies KYLLÄ

Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen KYLLÄ

20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa KYLLÄ

Vierailija
4/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET ei varmaan edes ylettäisi tuolille istumaan mutta minä istuisin noista mieluiten mummon viereen. Vähiten mieluiten istuisin ulkomaalaisten viereen sillä en osaa hyvin englantia ja sitten jännittäisin koko mkatkan että se kysyy jotain. Jos juoppo haisisi kauas niin mielummin seisoisin.

Vierailija
5/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalimies - huonoja kokemuksia

Nuori arabimies - kyllä, olen vain epäluuloinen Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen - miksi istua sellaisen ihmisen viereen joka vie puolet viereisestäkin paikasta?

Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu - kaipaan rauhaa, en musiikkia Juoppo 50v mies - tarvitseeko tähän edes kommentoida

Mustalaisnainen - juu, ei kiitos

Vierailija
6/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä suu auki syömistä!

Vierailija
7/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin muiden paitsi somalin, mustalaisen tai juopon viereen. Teinille voi aina ärähtää.

Vierailija
8/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen,Juoppo 50v mies, musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten

Vierailija
9/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos hän haisee. Pari kertaa haiseva juoppo on istunut viereeni ja molemmilla kerroilla on ollut minulla jo oksennus kurkussa. Ei se juttelu niinkään häiritse, mutta se haju.

Yleensäkin haisevat ja erittäin lihavat ihmiset ovat epämieluisimpia matkakumppaneita. Joku selvästi psykoottinen ihminenkin on ollut aika pelottava matkakumppani, mutta hänestä en päälle päin huomannut mitään kummallista.

Somali- ja arabimiesten (tai sen näköisten) kohdalla olen joskus miettinyt että onko sille miehelle kiusallista tai törkeää kun nainen tunkee viereen. Minua he eivät häiritse, mutta itse valitsen paikkani mielummin vaikkapa naisen tai suomalaisen miehen vierestä, jotta en häiritsisi niitä miehiä. Olen huomannut että ko. miehet eivät koskaan istu viereeni, vaan seisovat mieluummin.

Vierailija
10/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalimies EI

Somalinainen JOO

Japanilaisturisti JOO

Nuori arabimies EI

Vanha suomalainen mummo JOO

Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen EI

Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa JOO

Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu EI

Juoppo 50v mies EI

Mustalaisnainen JOO JOS MAHTUU HAMEEN VIEREEN :)

Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies JOO JOS EI MUITA PAIKKOJA, MUUTEN EI

30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies -"-

Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen JOO

20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa JOO JOS MAHTUU VIEREEN

Vierailija
11/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muiden viereen istuisin.

Vierailija
12/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin jättäisin istumatta, kaikkiin muut paikat kelpaisivat.

Vierailija
13/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v miehen

Vierailija
14/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muiden viereen istuisin, mutta juopon en, jos ei ole ihan pakko. Ällöän alkoholin löyhkää.

Vierailija
15/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi en jos henkilö on selvästi humalassa / aineissa tai ojasta nousseen näköinen. Iällä ja kansalaisuudella ei ole väliä. Mummot on oikeastaan parasta bussiseuraa

eli noista se juoppo 50 v

Vierailija
16/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis toi juoppo. Jos se siis ois silleen ihan näkyvästi juoppo. Haisis ja ois kussu/paskonu housuunsa.

Vierailija
17/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin tällä viikolla kun edessäni istui ala-asteikäinen poika vanhan juopon kanssa. Luulin ensin että ovat samaa seuruetta kun juttelivat niin tuttavallisesti. Jäivät eri pysäkillä pois ja mies kätteli lopuksi poikaa ja toivotti hyvää elämää. Sinänsä ihan hauska kohtaaminen ja lapsella ei ollut mitään ennakkoluuloja ja miehellä ihan hyviä tarinoita.

Vierailija
18/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutiaisten, juoppojen, mustalaisten ja musiikkia kuuntelevien viereen en istuisi.

Onneksi kuljen omalla autolla tai taksilla.

Vierailija
19/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösvaihtoehtoina olisivat nämä:

Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen

20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa

Somalinainen

Sitten nämä:

Vanha suomalainen mummo

Japanilaisturisti

Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies

Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen

Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa

Ja viimeisenä nämä:

Somalimies

Nuori arabimies

Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu

Juoppo 50v mies

Mustalaisnainen

30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies

Nuori arabimies voisi kuulua myös kahteen ensimmäiseen ryhmään, riippuen millaiselta hän vaikuttaa. Juoppo ja kännykkään puhuva ovat viimeiset vaihtoehdot, oikeastaan juopon viereen en menisi missään tilanteessa jos ei olisi ihan pakko istua.

Vierailija
20/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalimies JOO

Somalinainen JOO

Japanilaisturisti JOO

Nuori arabimies JOO

Vanha suomalainen mummo JOO

Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen EN

Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa EN

Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu EN

Juoppo 50v mies EN

Mustalaisnainen JOO, JOS EI HAISE

Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies JOO

30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies EN VARMAAN

Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen JOO

20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa JOO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän