Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin 2.5-vuotiaan omaan sänkyyn?!

Vierailija
16.01.2011 |

Olen yh ja tyttöni on aina nukkunut vieressäni samassa sängyssä. Nyt olen tapaillut ihanaa miestä jo kuukausia ja haluaisin hänet mukaan elämäämme. Oudolta tuntuisi nukkua lapsen ja uuden miehen kanssa kun me haluttaisiin muutakin kuin nukkua... Lapsen oma huone oman makuuhuoneeni vieressä. Miten kannattaisi aloittaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen pois sängystäsi miehen tieltä. Miten itsekkäitä jotkut äidit voivat ollakaan.

Vierailija
2/5 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen, että lapsen oma vuode parisänkyyn kiinni. Silleen vaikka pari kuukautta. Sitten hajurako. Eli sänky toiselle puolelle huonetta. Silleen pari kuukautta. Sit vähän sen mukaan miten se on sujunu, niin kokeilet omaa huonetta. Voittehan te hoitaa hommat sohvalla, ku lapsi nukkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka keittiöön!

Vierailija
4/5 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen, että lapsen oma vuode parisänkyyn kiinni. Silleen vaikka pari kuukautta. Sitten hajurako. Eli sänky toiselle puolelle huonetta. Silleen pari kuukautta. Sit vähän sen mukaan miten se on sujunu, niin kokeilet omaa huonetta. Voittehan te hoitaa hommat sohvalla, ku lapsi nukkuu?

Toimi meidän lapsen kanssa.

Vierailija
5/5 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla sama juttu. :) Kohta 3v lapsi nukkuu tosin omassa sängyssään, joka ihan mun sängyn vieressä. En kuitenkaan halua, että lapselle tulee sellainen olo, että joutuu siirtymään miehen tieltä pois. Herkkä lapsi vielä kyseessä, niin tulisi varmasti mustasukkaiseksi, ja nyt lapsi nimenomaan tarvitsee paljon huomiota, ettei tunne jäävänsä toiseksi.

Eli muhinoinnit hoidetaan sohvalla ennen kuin mennään itse nukkumaan. Lisäksi just suunniteltiin, että peitoista ja tyynyistä voisi väsätä "patjan" olohuoneen lattialle, että olisi enemmän tilaa.

Jos mä olisin sä, laittaisin lapsen sängyn omani viereen ja opettaisin ensin nukkumaan siinä. Siitä sitten vasta jossain vaiheessa omaan huoneeseen. Mullakin on suuunnitteilla, että lapsi muuttaisi ensi vuoden aikana omaan huoneeseensa, mutta meille tämä on vielä kuukausien prosessi, ettei tosiaan lapselle tule sitä tunnetta, että jää toiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme