Puolitäysi bussi, vain vieruspaikkoja vapaana, kenen viereen ET istuisi/istuisit?
Somalimies
Somalinainen
Japanilaisturisti
Nuori arabimies
Vanha suomalainen mummo
Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen
Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa
Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu
Juoppo 50v mies
Mustalaisnainen
Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies
30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies
Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen
20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa
Kommentit (27)
ainakin jos on epäsiistin näköinen. Enkä teinipoikaakaan menisi siirtämään jos muuallakin olisi tilaa, voivat olla ujoja ulkokuoresta huolimatta. Täydessä bussissa olen kyllä tälläkin viikolla 2 kertaa pyytänyt teiniä väistämään, että mahdun viereen ja juoponkin viereen menisin jos se olisi ainoa paikka.
Minulla on bussiin vuosilippu ja käytän sitä joka päivä. Kyllä ihmisiä pitää maailmassa sietää.
Somalimies EN
Somalinainen EN
Japanilaisturisti KYLLÄ
Nuori arabimies EN
Vanha suomalainen mummo KYLLÄ
Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen KYLLÄ
Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa KYLLÄ
Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu EN
Juoppo 50v mies EN!!!
Mustalaisnainen EN!!!!!!!!!!!!!
Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies KYLLÄ
30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies KYLLÄ
Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen KYLLÄ
20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa KYLLÄ
ET ei varmaan edes ylettäisi tuolille istumaan mutta minä istuisin noista mieluiten mummon viereen. Vähiten mieluiten istuisin ulkomaalaisten viereen sillä en osaa hyvin englantia ja sitten jännittäisin koko mkatkan että se kysyy jotain. Jos juoppo haisisi kauas niin mielummin seisoisin.
Somalimies - huonoja kokemuksia
Nuori arabimies - kyllä, olen vain epäluuloinen Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen - miksi istua sellaisen ihmisen viereen joka vie puolet viereisestäkin paikasta?
Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu - kaipaan rauhaa, en musiikkia Juoppo 50v mies - tarvitseeko tähän edes kommentoida
Mustalaisnainen - juu, ei kiitos
Istuisin muiden paitsi somalin, mustalaisen tai juopon viereen. Teinille voi aina ärähtää.
Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen,Juoppo 50v mies, musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten
Varsinkin jos hän haisee. Pari kertaa haiseva juoppo on istunut viereeni ja molemmilla kerroilla on ollut minulla jo oksennus kurkussa. Ei se juttelu niinkään häiritse, mutta se haju.
Yleensäkin haisevat ja erittäin lihavat ihmiset ovat epämieluisimpia matkakumppaneita. Joku selvästi psykoottinen ihminenkin on ollut aika pelottava matkakumppani, mutta hänestä en päälle päin huomannut mitään kummallista.
Somali- ja arabimiesten (tai sen näköisten) kohdalla olen joskus miettinyt että onko sille miehelle kiusallista tai törkeää kun nainen tunkee viereen. Minua he eivät häiritse, mutta itse valitsen paikkani mielummin vaikkapa naisen tai suomalaisen miehen vierestä, jotta en häiritsisi niitä miehiä. Olen huomannut että ko. miehet eivät koskaan istu viereeni, vaan seisovat mieluummin.
Somalimies EI
Somalinainen JOO
Japanilaisturisti JOO
Nuori arabimies EI
Vanha suomalainen mummo JOO
Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen EI
Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa JOO
Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu EI
Juoppo 50v mies EI
Mustalaisnainen JOO JOS MAHTUU HAMEEN VIEREEN :)
Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies JOO JOS EI MUITA PAIKKOJA, MUUTEN EI
30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies -"-
Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen JOO
20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa JOO JOS MAHTUU VIEREEN
Kaikkien muiden viereen istuisin.
Noihin jättäisin istumatta, kaikkiin muut paikat kelpaisivat.
Kaikkien muiden viereen istuisin, mutta juopon en, jos ei ole ihan pakko. Ällöän alkoholin löyhkää.
paitsi en jos henkilö on selvästi humalassa / aineissa tai ojasta nousseen näköinen. Iällä ja kansalaisuudella ei ole väliä. Mummot on oikeastaan parasta bussiseuraa
eli noista se juoppo 50 v
olis toi juoppo. Jos se siis ois silleen ihan näkyvästi juoppo. Haisis ja ois kussu/paskonu housuunsa.
näin tällä viikolla kun edessäni istui ala-asteikäinen poika vanhan juopon kanssa. Luulin ensin että ovat samaa seuruetta kun juttelivat niin tuttavallisesti. Jäivät eri pysäkillä pois ja mies kätteli lopuksi poikaa ja toivotti hyvää elämää. Sinänsä ihan hauska kohtaaminen ja lapsella ei ollut mitään ennakkoluuloja ja miehellä ihan hyviä tarinoita.
Mutiaisten, juoppojen, mustalaisten ja musiikkia kuuntelevien viereen en istuisi.
Onneksi kuljen omalla autolla tai taksilla.
Ykkösvaihtoehtoina olisivat nämä:
Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen
20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa
Somalinainen
Sitten nämä:
Vanha suomalainen mummo
Japanilaisturisti
Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies
Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen
Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa
Ja viimeisenä nämä:
Somalimies
Nuori arabimies
Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu
Juoppo 50v mies
Mustalaisnainen
30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies
Nuori arabimies voisi kuulua myös kahteen ensimmäiseen ryhmään, riippuen millaiselta hän vaikuttaa. Juoppo ja kännykkään puhuva ovat viimeiset vaihtoehdot, oikeastaan juopon viereen en menisi missään tilanteessa jos ei olisi ihan pakko istua.
Somalimies JOO
Somalinainen JOO
Japanilaisturisti JOO
Nuori arabimies JOO
Vanha suomalainen mummo JOO
Erittäin lihava punainen keski-ikäinen nainen EN
Nuori nätti vaalea tyttö joka jauhaa purkkaa EN
Kuulokkeet päässä musiikkia kovaäänisesti kuunteleva teinipoika joka löhöää penkillä jalat miten sattuu EN
Juoppo 50v mies EN
Mustalaisnainen JOO, JOS EI HAISE
Keski-ikäinen farkkuihin ja pusakkaan pukeutunut mies JOO
30-40-vuotias kännykkään puhuva pukumies EN VARMAAN
Tiukan ja huolitellun tädin näköinen 40-vuotias nainen JOO
20-30-vuotias äiti, jolla vauva rintarepussa JOO
Itse keskityn katsomaan niitä tyhjinä olevia paikkoja ja paljonko niissä on tilaa, eli vieruspaikalle asti levinneiden viereen istumista vältän. Huonona päivänä katson kyllä sen verran että haluan hajuttoman ja juttelemattoman vieruskaverin, eli juoppo, osa ulkomaalaisista ja vauva äiteineen ei kelpaa silloin vierustoveriksi. Ehkä puhelimeenpölisijä ja musiikinkuuntelija jäisi myös, jutun tai musiikin tasosta riippuen joko masentaa tai piristää :)