Mies raivoaa =(
Miehellä menee hermot, kun lapset metelöivät ja/tai kiukkuavat. Hermostuu jopa siitä kun lapset leikkivät ja nauravat kovaäänisesti. Lapset eivät saa pyytää kavereitaan kylään ja usein käskyttää muksut omiin huoneisiin, koska ei kuulemma jaksa katsella ja kuunneella mölinää, mikä usein on normaalia puhetta kun lapset kertovat esim. koulupäivistään. Ikävämpi juttu, kun perheessämme on neljä lasta, joista nuorin vasta pari kuinen. Puhuu lapsille rumasti, nimittelee, ym. Nyt on lyhyen ajan sisällä todennut pari kertaa, että voisi aivan hyvin häipyä. Ei siis uhkauksena, vaan tyynesti todennut asian. Uskon, että saattaa sen tehdäkkin. Minua tai jaksamistani hän ei arvosta, vaan puhuu minullekkin alentuvasti ja vieläpä lasten kuullen. Nyt olen huomannut, että esikoinen yrittää puhua minnulle samaan sävyyn. Se kyllä jäi yritykseksi =)
Kiitos jos joku jaksoi lukea väsyneen äidin vuodatuksen =0)
Kommentit (48)
oot sit 4 lasta menny tekemään tollasen ihanan miehen kanssa, joka on niin mahtava isä ollu alusta alkaen kaikille lapsille???
HUOH!!!
Sitä välillä ihmettelen itsekkin =/
ap.
En tosin itseänikään. Mies pellolle.
Turhaan, ei edes vastaa minulle. Melko kypsää käytöstä yli nelikymppiseltä...
ap.
Turhaan, ei edes vastaa minulle. Melko kypsää käytöstä yli nelikymppiseltä...
ap.
vaan luonteesta. Tyypillinen narsismiin vivahtava, itseensä ja omaan elämäänsä pettynyt ihminen, joka purkaa turhautumisensa lähimpiinsä. Ja kuten olet karvaasti huomannut, lapsesi ottavat siitä oppia.
ettekö voisi kokeilla asumuseroa? jos vaan resurssit riittää kahteen asuntoon, nykyiseen ja sit miehelle omaan pikku vuokrakämppään, minne se voi "paeta" yksinäisyyteensä.
joskus ihmiset eivät vain sovi asumaan saman katon alle. jospa "löytäisitte" taas itsenne ja toisenne (lähinnä se mies..) sillä kai teillä on ollut niitä hyviäkin hetkiä joskus :)
tsemppiä! itse ehdotan siis sulle asumuseroa, jos asiat ei sen jälkeenkään muutu parempaan niin sit ero
että jos ero tulee hän pitää huolen siitä etten minä saa lasten yksinhuoltajuutta... Jessus sentään, miten pärjäisi lasten kanssa kun nyt jo menee hermot vaikka minä hoidan pääasiassa kaiken.
Hän nyt tekee kaikkensa jotta saa sinut suuttumaan ja saa sitten sanoa että kanssasi on mahdotonta elää, ehkä hänellä on joku.. hänellä on paha olo ja sut ja lapset pitää saada syyllistymään
eli teit niin tai näin niin sinä ja lapset olette syyllisiä
Pyri järjestämään mahd. paljon niin että kun hän tulee kotiin niin sinä lähdet kaikkien lasten kanssa ulos, nuorin vaunuissa ja muut hyppikööt ojien yli
Älä pyydä häneltä apua, anna hänen olla, jos voit lähteä kyläilemään lasten kanssa niin mene.
jos hän edelleen yrittää syyllistää sinua/lastasi pahasta olosta niin kysy rauhallisesti että minkä niminen hän on? Että ei sun tarvitse meitä syyllistää jos haluat esittää lapsetonta ja vallatonta.. mutta muista että pakettiin kuuluvat aina, koko hänen elämänsä ajan myös lapset. Eli jos lähdet niin lapset seuraavat ja niiden elatusmaksut.