Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hiipunut rakkaus syttyä uudelleen?

Vierailija
10.11.2010 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 9 vuotta, joista ensimmäiset neljä olimme todella rakastuneita, ja viimeiset viisi ovat pikkulapsiarjen siivittämänä kääntyneet kasvavassa määrin riitaisiksi. Huonoja päiviä on ollut enemmän kuin hyviä.

Nyt viime viikolla mies sanoi, ettei voi enää valehdella itselleen tai minulle, ei enää rakasta minua enempää kuin ystävänä. Muita naisia ei kuulemma ole. Ehdotti itse pariterapiaa, johon saimme ajan ensi viikolle, mutta ei usko siitä olevan mitään apua. Tunteet ovat kuulemma kuolleet. Sanoi lähtevänsä kuitenkin terapiaan avoimin mielin, järjen tasolla haluaisi saada tunteensa takaisin.

Mutta onko enää mahdollisuutta? Voiko "kuollutta" rakkautta herättää henkiin? Itse haluaisin kaikesta riidasta huolimatta olla koko loppuelämämme yhdessä :( En pysty käsittämään miten oma mies ei lähes kymmenen vuoden jälkeen enää halua elää minun kanssani. Välillä tuntuu, etten pysty edes hengittämään, sattuu liikaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
22/26 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex-poikaystävääni kohtaan ollessani 2-kymppinen. Olimme olleet yhdessä 4 vuotta. Tietysti tilanteemme oli erilainen, me "vain" seurustelimme, emme asuneet yhdessä, eikä lapsia ollut. Mutta olimme kuitenkin rakastuneet ja rakastaneet jossakin vaiheessa.

No joka tapauksessa, kun tunteeni loppuivat kokonaan, en tuntenut exääni kohtaan edes sitä ystävyyttä. En vihaa, enkä inhoa, mutten välittämistäkään. Hän oli täysin yhdentekevä ihminen minulle. Toivoin hänelle hyvää, mutta kun mies eromme jälkeen soitteli ja uhkaili itsemurhalla, en huolissani miettinyt asiaa koko ajan. Tietysti olin tietyllä tavalla suruissani ja toivoin että hän itsensä ja läheistensä vuoksi hakisi apua itselleen. Sanoin etten voi alkaa olemaan säälistä hänen kanssaan. Eikä kiinnostanut olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

Joku voisi tämän perusteella ajatella on että onpa kylmä ja välinpitämätön ihminen. Mutta miksi olisin tekemisissä ihmisen kanssa, jonka kanssa minulla ei ollut mitään yhteistä (sen vuoksi rakkautenikin päättyi), eikä mitään kiinnostusta hänen elämäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 9 vuotta, joista ensimmäiset neljä olimme todella rakastuneita, ja viimeiset viisi ovat pikkulapsiarjen siivittämänä kääntyneet kasvavassa määrin riitaisiksi. Huonoja päiviä on ollut enemmän kuin hyviä.

Nyt viime viikolla mies sanoi, ettei voi enää valehdella itselleen tai minulle, ei enää rakasta minua enempää kuin ystävänä. Muita naisia ei kuulemma ole. Ehdotti itse pariterapiaa, johon saimme ajan ensi viikolle, mutta ei usko siitä olevan mitään apua. Tunteet ovat kuulemma kuolleet. Sanoi lähtevänsä kuitenkin terapiaan avoimin mielin, järjen tasolla haluaisi saada tunteensa takaisin.

Mutta onko enää mahdollisuutta? Voiko "kuollutta" rakkautta herättää henkiin? Itse haluaisin kaikesta riidasta huolimatta olla koko loppuelämämme yhdessä :( En pysty käsittämään miten oma mies ei lähes kymmenen vuoden jälkeen enää halua elää minun kanssani. Välillä tuntuu, etten pysty edes hengittämään, sattuu liikaa.

Vierailija
24/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen 2010 aloitettu ketju, kuka näitä nostelee?

Vierailija
25/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläköhän ap lukee tätä? Noh, mulla on sama tilanne, tai alkuasetelmat oli samat, sitten paljastui että mies oli rakastunut toiseen itseään 10 vuotta nuorempaan. Ilmoitti minulle aluksi että ei rakasta minua kuin ennen mutta haluaisi saada tunteensa takaisin... siinä en sitten osannut suhtautua asiaan ollenkaan ja kun sitten kaivettiin syvemmälle paljastui tuo uusi rakkauskin. Ihmetyttää kuinka mies oli ensin valmis yrittämään, mutta kun uusi suhde paljastui alkoi hällä väliä asenne. Nyt asuu uuden suhteensa luona, ollaan oltu asumuserossa 4 kk. MInä olen nyt varannut meille pariterapiaan ajan. Mies ei ole hakenut eroa mutta puhuu kuitenkin että on varma haluavansa eron. Minä haluan antaa anteeksi ja haluan vain mieheni takasin. Ollaan oltu yhdessä 9 vuotta joista 2 naimisissa ja meillä on 1,5 v tytär.

Vierailija
26/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen Mary Michael, olen täällä vääntämässä tätä hyvää uutista koko maailmalle siitä, miten saan mieheni rakastan takaisin. Menin hullu, kun rakkaani jäi minulle toisen tytön viime kuussa, mutta kun tapaan ystäväni, joka esittelee minulle Drigginovian suuren sanansaattajan, kerroin Drigginovian ongelmalleni siitä, miten aviomies jätti minut ja miten minun tarvitsiinkin saada työpaikka erittäin suuressa yrityksessä. Hän vain sanoi minulle, että olen tullut oikeaan paikkaan olisin saada sydämeni halu ilman mitään sivuvaikutuksia. Hän kertoi minulle, mitä minun tarvitsee tehdä, sen jälkeen, kun se oli tehty. Seuraavien kahden päivän aikana rakkaani soitti minulle puhelimessa ja sanottiin anteeksi elämästäni jo ennen ja myös seuraavana viikossa, kun rakkaani soitti minulle vetoa anteeksiantoon, minua kutsuttiin haastatteluun halutussa yrityksessäni tarvitsin työskennellä ohjaajana. Olen niin onnellinen ja ylenmääräinen, että minun on kerrottava tästä koko maailmalle, kuinka Drigbinovia auttaa minua antamaan sydämeni halu. Drigbinovia on erikoistunut kaikenlaiseen loitsuun ja hyvään taikuuteen. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä Drigbinoviaan osoitteessa: doctorigbinovia93@gmail.com

Kiitä minua myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan