Mikä harmi: mun ihastukseni on ukkomies ja pienten lasten isä :(
Kommentit (66)
mutta pidä se haaveiluna. Vaikka mies olisi sinuun ystävällisesti katsonut ja ystävällinen muutenkin, niin ei se tarkoita, että olisi sen kummemmin kiinnostunut sinusta.
Oma mieskin käyttäytyy hyvin naisia kohtaan,ja onpa ystäväni kehaissut miestäni komeaksikin, mutta ei mieheni retkahtaisi kehenkään epätoivoiseen sinkkunaiseen. Meillä kun on toisemme ja kaksi ihastuttavaa lasta hankittuna, niin luulenpa että pitää mieluummin perheensä.
Ja kyllä sitä voi perheellisenäkin ihastua, mutta jättää se sitten haaveiluun. Monasti kun se todellisuus on aivan eri asia.
Ja kun kerran pettää niin pettää toistekin....
tekee mies. Miehelle ihastuminen sinuun tuo vain piristystä perhe-elämään ja parisuhteeseen. Tekoihin ei kannata ryhtyä.
en mä ylpeilisi miehellä, joka on onnistuneesti pettänyt vaimoaan 2v, kuten tuolla yllä, tai pitempäänkin, sehän vain osoittaa, miten loistava valehtelija ja kuinka moraaliton mies on..varattukin voi rakastua toiseen tietenkin, mutta kyllä monen vuoden salasuhteen ylläpito kertoo miehestä ihan tarpeeksi.
en mä ylpeilisi miehellä, joka on onnistuneesti pettänyt vaimoaan 2v, kuten tuolla yllä, tai pitempäänkin, sehän vain osoittaa, miten loistava valehtelija ja kuinka moraaliton mies on..varattukin voi rakastua toiseen tietenkin, mutta kyllä monen vuoden salasuhteen ylläpito kertoo miehestä ihan tarpeeksi.
En koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka olisi valmis pettämään vaimoaan mun kanssa kaksi vuotta, enkä aivan varmasti muuttaisi sellaisen kanssa yhteen saati sitten hankkisi jälkikasvua. Onneksi ei ole tarvinnut tyytyä sellaisiin lieroihin ;)
Miten kukaan voi luottaa ihmiseen, jonka itse on TODISTANUT valehtelevan? Tuota en ole ikinä ymmärtänyt.
Toisekseen en kyllä ymmärrä sitäkään, että haluaisi noin moraalittoman tai periaatteettoman partnerin. En todellakaan koe itseäni nipoksi enkä tiukkapipoiseksi muuten, mutta tahallaan valehteleva, oman etunsa ajaja ei minulle ainakaa kelpaisi.
Kyllä mäkin olen niillä linjoilla, että varattuun ei saisi kapsahtaa, mutta haaveillahan voi ihan kuinka paljon vaan! Ja sehän on ihanaakin! Mutta joo, tiedän kuitenkin, että tunteita on (varsinkin meidän naisten) vaikea hallita... Voimia ap:lle. Toivottavasti ei tarvisi mennä haaveilua pidemmälle!