Mikä harmi: mun ihastukseni on ukkomies ja pienten lasten isä :(
Kommentit (66)
joten ei ajatellut lapsiasioiden kiinnostavan sinua.
tajua, miksi ihmiset kehottaa yrittämään iskeä varattua miestä! Jos mies haikailisi vapautta tai suhdetta jonkun toisen kanssa, niin kai se olisi sitten sinkku? Miksi joku haluaisi miehen, joka lähtee kaikkien p-llua tarjoavien hepsankeikkojen mukaan?
Fantasiat ovat jokaisen omaa aluetta. :)
Jos et, niin unohtaminen on mahdollista. Jos näkee vaikka muutaman kerran viikossa, se on vaikeaa. Ainakin itselle se oli mahdotonta, vaikka olin itsekin suhteessa. Vuoden ajan olin todella ihastunut tuohon mieheen, tämä ei tehnyt mitään aloitetta, en ollut varma sen tunteista. Jos tuo varattu mies olisi tehnyt pienenkin aloitteen, olisin ollut mennyttä. Oli pakko päästää irti asiasta, kadun kyllä sitä vieläkin jollain tasolla näin kahden vuoden jälkeen. En tiedä, miksi, meillä on ihan hyvä liitto mieheni kanssa.
Ei olla kollegoita kuitenkaan. Mä olen itse vapaa kuin taivaan lintu :) Aloin itse asiassa ihmetellä että mies avautunut perheasioistaan kaikille muille yhteisille tutuillemme paitsi mulle, ihme salailua?! ap
Siksi ei kertonut asiaa suoraan. Varmasti ajatteli, että tiedät kuitenkin.
Arvaan.. Miehellä on 3 lasta ja miehen nimi on 4 kirjaiminen ;) Tuli vaan sellainen tunne...
ap
Sekä varatusta löytyä onni.
Ei sitä voi kenellekään suositella, mutta eipä kenellekään voi oikeastaan tehdä suosituksia elämänsä elämisen suhteen. Kinkkinen juttu tälläinen.
Jokainen aikuinen tehkööt päätöksensä, kyllä sitä saa ehdottaa vaikka varatun ottamista.
Tiesi varmaan sinut sinkuksi joten ei ajatellut lapsiasioiden kiinnostavan sinua.
mutta ketään miestä ei ole koskaan nähnyt seurassani. ap
Mä en tajua, miksi ihmiset kehottaa yrittämään iskeä varattua miestä! Jos mies haikailisi vapautta tai suhdetta jonkun toisen kanssa, niin kai se olisi sitten sinkku? Miksi joku haluaisi miehen, joka lähtee kaikkien p-llua tarjoavien hepsankeikkojen mukaan?
ap
Haaveilla saa. Fantasiat ovat jokaisen omaa aluetta. :)
kun näkee ihastuksen kohteen :( ap
Jos et voi elää ilman aloitteen tekemistä miehen suhteen, tee se. Jos voit, niin jatka elämääsi.
Vaikeita tilanteita ja valintojahan tämän elämä on, latteus tai ei.
Sekä varatusta löytyä onni.
jos kyse on vain seksistä?
Mä en tajua, miksi ihmiset kehottaa yrittämään iskeä varattua miestä! Jos mies haikailisi vapautta tai suhdetta jonkun toisen kanssa, niin kai se olisi sitten sinkku? Miksi joku haluaisi miehen, joka lähtee kaikkien p-llua tarjoavien hepsankeikkojen mukaan?
ap
Keskilännen raamattuvyöllä :(
Älä välitä näistä latistajista.
Katsele nyt tilannetta ja toimi sen mukaan Jos et voi elää ilman aloitteen tekemistä miehen suhteen, tee se. Jos voit, niin jatka elämääsi. Vaikeita tilanteita ja valintojahan tämän elämä on, latteus tai ei.
sehän tyhmää olisi varsinkin juuri kun olen saanut tietää hänen olevan varattu, ja hän tietää että tiedän. ap
Katsele nyt tilannetta ja toimi sen mukaan Jos et voi elää ilman aloitteen tekemistä miehen suhteen, tee se. Jos voit, niin jatka elämääsi. Vaikeita tilanteita ja valintojahan tämän elämä on, latteus tai ei.
sehän tyhmää olisi varsinkin juuri kun olen saanut tietää hänen olevan varattu, ja hän tietää että tiedän. ap
Vaan katso jos mies tekee.
Tosin minä olen se pienten lasten äiti, ja ihastus on naimisissa mutta lapseton. Meillä on ollut joskus vähän pussailua, mutta on ihan selvää ettei mitään sen enempää tule olemaan, koska vaikka itse olen se ihastunut, en todellakaan rupea perhettäni tämän takia rikkomaan. Mä jollain lailla nautin siitä "pistoksissa" olemisesta ihan jo itsessään. Olen jopa vähän laihtunut sen takia, kun tuntuu että hänen lähellään sydän hakkaa juoksunopeutta ihan mitään tekemättäkin. ;)
Tilanne ei ole ihanteellinen, mutta yritän nyt viihdyttää itseäni tällä fantasiatasolla. On se sentään hauskempaa kuin että ei olisi edes sitä fantasiaa.
No mut sit on ihan "turhaan" ihan pistoksissa
Haaveilla saa. Fantasiat ovat jokaisen omaa aluetta. :)
kun näkee ihastuksen kohteen :( ap
Miehellä on 3 lasta ja miehen nimi on 4 kirjaiminen ;) Tuli vaan sellainen tunne...
Ette kai te oikeasti painosta iskemään varattua miestä, jolla on kotona vaimo ja pienet lapset. Ihanko totta? Kyse voi olla jopa sinun omasta miehestäsi, haloo! ap
niin miks kaikki olettaa että hän ryhtyisi suhteeseen?!?
jos vaikka muisteli vaimoansa kun katseli sinua? tai oli muuten vain hyvä fiilis? viaton flirtti? ja nyt sitten luulet tosiaan että pettämisi vaimoaan sinun kanssa? naurettavaa.. taitaa sulla olla isot luulot itsestäsi.
Jos mies vaa kesällä katsoi ystävällisesti sinua niin miks kaikki olettaa että hän ryhtyisi suhteeseen?!? jos vaikka muisteli vaimoansa kun katseli sinua? tai oli muuten vain hyvä fiilis? viaton flirtti? ja nyt sitten luulet tosiaan että pettämisi vaimoaan sinun kanssa? naurettavaa.. taitaa sulla olla isot luulot itsestäsi.
Usko pois, mulla ei ole tapanani kehitellä mitään tällaisia juttuja omasta päästä. No, joka tapauksessa en ole tässä mitään luulemassa että on ryhtymässä pettämään vaimoaan mun kanssa tai mitään muutakaan. Kunhan purin harmitustani kun sain tietää olevan varattu. ap
Miehellä on 3 lasta ja miehen nimi on 4 kirjaiminen ;) Tuli vaan sellainen tunne...