Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmi: mun ihastukseni on ukkomies ja pienten lasten isä :(

Vierailija
09.11.2010 |

Se siitä haaveilusta :(

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän huoliko, en minä tuota miestä ottaisi vaikka tyrkylle tulisikin. Olen ennenkin osannut antaa varatuille miehille pakkeja, jopa alkoholin vaikutuksen alaisena. Pohdin eilen illalla nukkumaan mennessä vielä tuota että miten ihmeessä joku kokee asiakseen yllyttää toista ihmistä toiseksi naiseksi, taitaa olla oma perhe-elämä mennyt mutkalle joskus :(

Ihastus oli kuumimmillaan kesällä, ja lomat onneksi saivat tunteet viilenemään eivätkä ne siitä ole vielä nousseet samoihin svääreihin kuin aikaisemmin. Mutta nyt kun tiedän tuon miehen varatuksi (ja pienen lapsen isäksi, vaimo taisi olla viimeisillään kesällä kuulemastani päätellen joten ymmärrän että saattaa tulla vilkuiltua vieraita naisia jos oma seksielämä on kortilla jotenkin). Jotain ihanaa tapahtui silloin, muttei onneksi mitään peruuttamatonta...

Mutta mutta, yritän päästä ihastuksesta eroon ja uskoisin että se nykyisillä tiedoillani on varsin helppoa koska tosiaan, en ole koskaan saanut kiksejä toisten omista ja osaan poistua asiallisesti taka-alalle. Ystävällinen toki olen edelleen miehelle kuten kaikille muillekin "osapuolille", koska enhän mä hänelle tai muillekaan nyt mitenkään suuttunut voi olla oman toiveajatteluni murskautumisesta?

Olen aina ollut järjen ihminen enkä edes osaisi ajattelutapaani muuttaa, saati haluaisi.

Kiitokset vielä kaikille vastanneille, ja olen yllättynyt avaukseni suosiosta ja vastaajien määrästä :)

ap

Vierailija
2/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aloite

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilla.

Vierailija
4/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse jättää sitä haaveilun asteelle Tee aloite

ap

Vierailija
5/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet voivat viedä. Paitsi tällä palstalla.

Vierailija
6/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko vaikka osui ja upposi.

Vierailija
7/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina voi suunnitellakaan Tunteet voivat viedä. Paitsi tällä palstalla.

tai itseasiassa niistä salassa vaihdetuista katseista koko ihastus alkoikin. Yritän unohtaa vain, se on parasta kaikille. ap

Vierailija
8/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täällä heti pienten lasten äiti kyselee ihastuksesi nimen alkukirjainta.. Josko vaikka osui ja upposi.

ap

Vierailija
9/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta elää kuitenkin suloisissa haaveissa. Paha valinta.

Vierailija
10/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette tehneet tämän miehen kanssa? Mistä sait tietää, että tämä on ukkomies?

Vierailija
11/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette tehneet tämän miehen kanssa? Mistä sait tietää, että tämä on ukkomies?

ja vahingossa sain kuulla vaimosta vastikään ja lapsista (ei ole kyllä sormusta). ap

Vierailija
12/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on kotona vaimo ja pienet lapset. Ihanko totta? Kyse voi olla jopa sinun omasta miehestäsi, haloo! ap

Vierailija
13/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällinen tai kaverina? haaveillakin saa. Suhde varatun kanssa on kyllä liian sotkuinen jotta siihen kannattaisi syöksyä. Ehkä vasta eläkepäivinä.

Vierailija
14/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä estää olemasta ystävällinen tai kaverina? haaveillakin saa. Suhde varatun kanssa on kyllä liian sotkuinen jotta siihen kannattaisi syöksyä. Ehkä vasta eläkepäivinä.

(kun mieskin tietää että minä sain tietää vaimosta) eli ystävällisyys jatkukoon mutten enää elättele mitään toiveita. ap

Vierailija
15/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa, vähän kaksipiippuinen juttu tuo.

Mitä tekisit ap, jos mies ehdottaisi jotain?

Vierailija
16/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa, vähän kaksipiippuinen juttu tuo. Mitä tekisit ap, jos mies ehdottaisi jotain?

tässä tilanteessa en enää tiedä. Ehkä pistäisin tentin pystyyn perhesuhteista tai jotain. ap

Vierailija
17/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin unohtaminen on mahdollista. Jos näkee vaikka muutaman kerran viikossa, se on vaikeaa. Ainakin itselle se oli mahdotonta, vaikka olin itsekin suhteessa. Vuoden ajan olin todella ihastunut tuohon mieheen, tämä ei tehnyt mitään aloitetta, en ollut varma sen tunteista. Jos tuo varattu mies olisi tehnyt pienenkin aloitteen, olisin ollut mennyttä.

Oli pakko päästää irti asiasta, kadun kyllä sitä vieläkin jollain tasolla näin kahden vuoden jälkeen. En tiedä, miksi, meillä on ihan hyvä liitto mieheni kanssa.

Vierailija
18/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa olet nähnyt tuota miestä?

Vierailija
19/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin unohtaminen on mahdollista. Jos näkee vaikka muutaman kerran viikossa, se on vaikeaa. Ainakin itselle se oli mahdotonta, vaikka olin itsekin suhteessa. Vuoden ajan olin todella ihastunut tuohon mieheen, tämä ei tehnyt mitään aloitetta, en ollut varma sen tunteista. Jos tuo varattu mies olisi tehnyt pienenkin aloitteen, olisin ollut mennyttä. Oli pakko päästää irti asiasta, kadun kyllä sitä vieläkin jollain tasolla näin kahden vuoden jälkeen. En tiedä, miksi, meillä on ihan hyvä liitto mieheni kanssa.

Ei olla kollegoita kuitenkaan. Mä olen itse vapaa kuin taivaan lintu :) Aloin itse asiassa ihmetellä että mies avautunut perheasioistaan kaikille muille yhteisille tutuillemme paitsi mulle, ihme salailua?! ap

Vierailija
20/66 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellisiä äitejä ja hyvin heidän kanssaan tulee juttuun, samoin päiväkodeissa. Mutta arki voi olla eri asia ja eipä siksi voi suositella. Itsekin olen ollut ihastunut yhteen perheelliseen äitiin, tiedän että heillä ei miehen kanssa hyvin mene, mutta en tee aloitetta. Oma liittoni on hyvä, vaimoni mukava ja fiksu ja ei se vaihtamalla parane. Ihastua voi, mutta jätän sen siihen lastenikin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi