Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYLMÄ vaikka patterit tohottaa täysillä?!

Vierailija
09.11.2010 |

Asumme vuokralla ja täällä on kylmä sisällä. Vuokranantaja on KAS.

Heidän huoltomiehensä kävi mittaamassa sisälämpötilamme infrapunamittarilla (onko ne kuinka luotettavia?) ja sai lukemaksi +24 astetta.

Oma perusmittarimme näyttää +19... se on kuulema rikki. Voi ollakkin,en minä sitä,mutta lasten varpaat on jäässä ja itsellä on villatakki,sukat ja villasukat... Jos täällä olis +24 niin eikö mun pitäis hikoilla ku sika??!! Miehen mielestä täältä kun hän tuli sisään ovesta "Oikein tulvi lämmintä ilmaa",koitin kyllä huomauttaa,että hänhän tuli tuolta -13 asteen pakkasesta jolloin kai mikä tahansa tuntuu aika lämpimältä...

Täällä sisälläkin hänen mielestään oli "Kuuma kuin saunassa",no hänellähän toki oli kaikki ulkokamppeet päällä siinä kulkiessaan... ja mulla vaan edelleen palelee :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa jostakin toinen mittari ja vertaa lukemia niin saat selvillä onko sun vanha mittari kunnossa.

Vierailija
2/4 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrota se koko säädin tappi eli termostaatti siitä irti niin sitten ne lämpiää koko sillä teholla mikä sieltä tulee.

Näin mä tein aina jos meillä oli kerrostalossa liian kylmä. Sitten keväämmällä tökkään sen termostaatin siihen takaisin kun lisälämpöä ei enää tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patterit kyllä tuntuu lämpimältä,ihan vähän kuumaltakin vois sanoa,mutta se lämpö ei ikääänkuin leviä huoneisiin? Eli ihan just patterin vieressä on kyllä lämmin?

Ja ostetaankin tänään digitaalinen sisälämpömittari vielä tarkistukseen.

Uskon kuitenkin "oloani" ja lasten jäätäviä sormia ja varpaita :/

ap

Vierailija
4/4 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just sama ongelma! Vuokralla asustellaan.. Meillä tosin kauhea veto tulee takaovesta+kaikista ikkunoista. Ei auta vaikka joka patteri täysillä. Kun talvet tulee niin on sietämättömän kylmä ja siksi vähän pelottaa tuon vauvan puolesta miten ensimmäinen talvi menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi