Pidättekö perussuomalaisten äänestäjiä vähän yksinkertaisina?
Kommentit (27)
Olen asenteiltani täysin arvoliberaali, joten olen perussuomalaisten kanssa kutakuinkin kaikesta täysin, totaalisen eri mieltä. Mutta en todellakaan ajattele, että jokainen ihminen, joka ei suhtaudu asioihin kuten minä, olisi tyhmä tai vajaa.
ja yksinkertaistavat asioita, vaikka eivät olekaan itse yksinkertaisia. Besserwisser ei ole yksinkertaisen synonyymi.
joilla ei ole yhteistä minun kanssa. Oikeistolaisia ja tykkäävät neekerilastenlauluista. Ja se koiravertauksen tehnyt persukin haki metsästyskoirille oikeuksia.
mutta pitää olla olevinaan Oikeinajattelijoiden puolella.
kokoomus, demarit ja keskusta ovat liian omahyväisiä
ja tulevia:)
Ei siinä ole mitään vikaa mitä kenttäväki ajattelee kannattavansa, maahanmuuttokriittisyys ym. Vika on siinä, että Soini ei ole maahanmuuttokriittinen, eikä oikein mitään muutakaan, kuin pelkkä pyrkyri joka haluaa ministeriksi. Muutama ukko keksii porukalla sille hyviä letkautuksia, ja kansa lakoo.
Soini sanoi viime vaaleissa oman kantansa mm. islamin uskosta Suomessa todella selkeästi, silti maahanmuuttokriitikoista osa ei usko, vaan luottaa Halme-vainaan puheisiin enemmän.
Populisteja on kaikki poliitikot ja puolueet, en ymmärrä miksi toiset on muka enemmän kuin toiset, kaikki kosiskelevat äänestäjiä.
minun mielikuvani heistä on hieman simppeli. en ole onnistunut korjauttamaan sitä, vaikka olen oikein yrittänyt löytää heistä hyvää.
Mua naurattaa nämä, jotka vetoaa akateemisuuteen, vastatessaan, että eivät ole simppeleitä. Ei yliopistokoulutus millään muotoa takaa sitä, että ihminen ei voisi olla hieman yksinkertainen. Valitettavasti.