Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen huono äiti jos erossa jättää lapset isälle?

Vierailija
06.11.2010 |

Lapset vielä pieniä, alle 5-vuotiaita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kyseessä ole narkomani/juoppo, jolloin lasten on paremipikin olla isänsä kanssa.

Vierailija
22/24 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä noin pienten paikka on äidin luona!

En kokenut olevani huono äiti vaan äiti, joka asetti lasten parhaan oman parhaansa edelle.

Ulkopuolisilta sai kuulla arvostelua ja sitä, että olen hylännyt lapseni, siihenkin tottui, aluksi se kyllä satutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

avarakatseisuutta, empatiaa eikä ymmärrystä voi sanoa, että huono äiti on.

Mutta ammattilaiset ja me muut, jotka tajuamme asioita laajemmalla spektrillä, emme syyllistä ketään vaan ymmärrämme perheen ratkaisuja.

Kenelläkään ei ole oikeus tuomita.

Se, että isä hylkää on ihan normaalia, mutta jos ÄITI ON ETÄ-ÄITI, on kammottavaa ja paheksuttavaa. Naiset ovat aina toisiaan nokkimassa. Omat alitajuiset pelot, ahdistukset, syyllisyys, epävarmuus ja itsetunto antavat aina aihetta syyllistää toista naista. Vaikka pitäisi aina auttaa ja tukea siskoa.

Itsekin ihmettelen, että monet tässä sanovat äidin olevan huono äiti, mikäli lapset jäävät isälleen! Miten niin? Eikö isä ole vanhempi lapselle samalla tavalla kuin äitikin, 50/50 ?

Miksi on ok, että isä muuttaa muualle, mutta äiti jos muuttaa niin hän on huono äiti?

Meille on ero tulossa. Ja ajattelen ilman muuta että lapset isälle. Isä on lihasverellään rakentanut meidän talon, enkä suostu misään nimessä että hän muuttaisi tästä pois, ja minä jäisin. Lapsilla on täällä koulu ja kaverit. On parempi että vain minä muutan.

Vierailija
24/24 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän